11 April 2008

BELI NOVEL AINMAISARAH

Assalamualaikum,

Ingin membeli terus daripada AinMaisarah? Sila baca maklumat berikut dengan teliti.

Apa kelebihan membeli buku terus daripada AinMaisarah?

1) Anda akan mendapat 1 NovelComel percuma bagi setiap buku yang dibeli. NovelComel ini tidak dijual di mana-mana kedai buku.

2) AinMaisarah juga akan menandatangani dan menulis ucapan istimewa pada buku dan NovelComel tersebut.

Berapakah harga yang perlu di bayar bagi setiap buku?

AKU MAHU POPULAR = RM14.50
AKU MAHU SAIZ S = RM16.00
AKU MAHU BULI = RM16.00
AKU MAHU TEMAN TAPI MESRA = RM16.00
IMPIANA = RM21.00
IMPIANA II = RM21.00
TAK BISA MEMILIHMU = RM18.90


Apa yang anda perlu buat sekiranya mahu membeli terus daripada AinMaisarah?

Langkah 1 - Membuat Tempahan.
Tempahan boleh dibuat di bahagian komen di bawah. Sila nyatakan : Nama Anda, Alamat Penuh Anda beserta poskod, no telefon, judul buku yang hendak di beli dan bentuk bayaran yang bakal dibuat.

Langkah 2 - Membuat Pembayaran.
Anda boleh membuat pembayaran melalui 2 cara. Cara yang paling baik adalah dengan memasukkan ke dalam akaun Maybank.

No Akaun Maybank : 564717050374 [Pemegang akaun ini : Syaizul Amal bin Zulkaffly]
Sila maklumkan kepada AinMaisarah sekiranya wang telah dimasukkan ke dalam akaun, sms kepada no telefon AinMaisarah 014-2677181.

Cara kedua adalah dengan membeli wang pos juga atas nama Syaizul Amal bin Zulkaffly di pejabat pos. (INGATAN PENTING: JANGAN TULIS NAMA AINMAISARAH DI ATAS WANG POS KERANA AINMAISARAH ADALAH NAMA PENA) Hantarkan wang pos tersebut ke alamat berikut :

AinMaisarah
Metadome Sdn Bhd,
Suite 9-1, 9th Floor,
Wisma UOA II,
21 Jalan Pinang,
50450 Kuala Lumpur

Langkah 3 - Penghantaran

Setelah kami menerima wang pembayaran, kami akan membungkus novel tersebut dan menghantar melalui pos ke alamat yang telah diberikan.

Sekiranya anda ingin kami menghantar dengan pos laju, sila buat tambahan bayaran bagi kos pos.

Sekiranya anda membeli 1 buku : RM2 [pos biasa] RM5 [pos laju]
Sekiranya anda membeli 2 buku : RM2 [pos biasa] RM6 [pos laju]
Sekiranya anda membeli 3 buku : RM3 [pos biasa] RM7 [pos laju]
Sekiranya anda membeli 4 buku : RM3 [pos biasa] RM8 [pos laju]
Sekiranya anda membeli 5 buku : RM4 [pos biasa] RM9 [pos laju]
Sekiranya anda membeli 6 buku ke atas : RM4 [pos biasa] RM10 [pos laju]

Berikut adalah nama-nama yang telah membuat tempahan.








Sila buat tempahan di bahagian komen di bawah ini. Buku adalah terhad.

Wasalam
AinMaisarah

214 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 214 of 214
Anonymous said...

kak ain biler impiana 3 nak klua?

陽春麵Star said...

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色

Anonymous said...

Khairuddin Abdul Hamid
No.11 Jalan 14/2,
Taman Delima,
86000 Kluang,
Johor.
0175957939
Sy nk tempah novel Tak Bisa Memilihmu..
pembayaran guna maybank..
tlg email sy klu bce comment ni..
khaidin91@yahoo.com.my

☮ Eyena Ishak ☮ said...

Assalamualaikum Kak Ain (:
Saya sebenarnya nak beli buku comel tapi macam tak de jual .
Jadi saya nak tempah buku bertajuk Impiana .
Nama - Nur Aina Nasrin binti Ishak
Alamat - No.19 , Loron Perdana 2 , Taman Amalina Perdana , Jalan Cheroh , 27600 Raub Pahang .
No - 0179502309
Cara bayar - akaun Maybank

Unknown said...

Saya Aiman...ini alamat rumah saya,24,Leboh Madrasah,Taman Hillview,31350 Ipoh,Perak.Saya nak beli buku Tak Bisa Memilihmu ajer...

Bayaran tu saya akan cuba buat secepat yang boleh. :-)

Unknown said...

Saya Aiman...ini alamat rumah saya,24,Leboh Madrasah,Taman Hillview,31350 Ipoh,Perak.Saya nak beli buku Tak Bisa Memilihmu ajer...

Bayaran tu saya akan cuba buat secepat yang boleh. :-)

fifiaqilah0@gmail.com said...

assalamualaikum kak ain saya tengok orang yang hantar post semuanyer 2008. hmm saye sesat jauh dekat 2013.

kak ain saya nak beli buku online lah.saya cuma takut kak ain pindah rumah sbb saya dekat 2013.memang susah nak cari kak ain punyer alamat rumah.



nama:fifi nur aqilah bt . azman
alamat: blok E-13-3-8 Desa Pandan, Kampung Pandan, 55100, Kuala Lumpur
no telefon:0105187494
Judul buku: aku mahu popular, aku mahu saiz s, impiana, impiana II.
bentuk bayaran: pos laju. terima kasih yer kak ain
assalamualaikum

aisyah gurlz 4ever said...

salam kak ain,
saya nak beli buku kak ain

NAMA SAYA:NURUL AISYAH BINTI ZAHARUDDIN.
ALAMAT:SK 88/84 JALAN SRI KINTA 2,KAMPUNG SRI KINTA,31650,IPOH,PERAK
NO.TELEFON:011-14438416
JUDUL BUKU YANG SAYA NAK BELI:AKU MAHU SAIZ S
SAYA NAK BAYAR IKUT MEMASUKKAN DUIT DALAM AKAUN AKAK.

TERIMA KASIH.

aisyah gurlz 4ever said...

saya nak akak hantar ikut pos laju tau

aisyah gurlz 4ever said...
This comment has been removed by the author.
aisyah gurlz 4ever said...

salam kak ain
saya dah bank inn dalam akaun akak
bila saya akan dapat?

aisyah gurlz 4ever said...

kak ain,
saya dah tepon kak ain punya phone tapi kenapa tak angkat
saya takut duit saya dah bagi tapi buku saya tak dapat..

aisyah gurlz 4ever said...

kak ain kalau kak ain dah hantar buku saya tu,sila hantar e-mel di aisyahnurul8@yahoo.com

aisyah gurlz 4ever said...

kak ain,saya dah bank inn duit saya kat dalam akaun yang kak ain suruh tu,bila nak sampai...

«Oldest ‹Older   201 – 214 of 214   Newer› Newest»