15 November 2006

Ain Maisarah menetap di Kuala Lumpur

~Ain Maisarah~
~Menetap di Kuala Lumpur yang indah permai, tetapi …..sedikit berjerebu~
~Jangan risau, Johor sampai bila-bila tetap dihati~
~Hanya warna merah, hitam dan ungu sahaja yang cantik di mata!~
~Rabun jauh, tetapi tetap degil tidak mahu bercermin mata~
~50kg (mmmh….sebenarnya 53.5kg)~
~Pinggang 24cm (mmmh….sebenarnya 27cm)~
~Ketinggian rendah sedikit berbanding KLCC iaitu 167.5cm~
~Jerawat kawan baik saya~
~Lemak degil entah kenapa terlalu berminat mendampingi saya~
~Sentiasa tak pernah gagal membeli Cinnabon dan Rotiboy setiap kali ke KLCC~
~Tabik spring dengan masakan mamak yang terlalu hebat tiada tandingan!
~Jatuh cinta rasa pertama dengan kek keju Secret Recipe! Sedap!~
~Setiap kali singgah di Guardian, semestinya membelek-belek dahulu lipstik, paling kurang setengah jam~
~Tenang sekali melihat aksi-aksi 7 ekor anak kucing peliharaan yang nakal tahap
Denise The Menace~
~Teringin memberanikan diri terjun ke dalam bidang solekan profesional~
~Sedang dalam usaha mencipta nama sebagai penulis tersohor~
~Sangat cemburu dengan gaya hidup Paris Hilton!~
~Suka solekan Beyonce Knowles~
~Sedih mengenangkan Britney Spears yang semakin pudar glamornya~
~Obses dengan koleksi haruman Salvatore Ferragamo~
~Hilang kawalan bilamana melihat terpampangnya tanda SALE!~
~Bertahi lalat ditapak kaki. Rumusannya: Suka berjalan~
~Bertahi lalat di perut. Rumusannya: Kuat makan~
~Peminat setia Shopaholic, Devil Wears Prada dan CLEO~
~Histeria bila diserang lipas (teramatlah penakut!)~
~Pening-pening lalat bilamana perlu menyiapkan manuskrip buku~
~Seronok tahap maksima bila buku selamat diterbitkan~
~Menghargai pembaca sebagaimana menghargai sebutir berlian Habib Jewels!!~

215 comments:

1 – 200 of 215   Newer›   Newest»
shakirahazlan said...

kak ain nie dh kawin ker belom ek..?

Anonymous said...

ahha..klaka la kak ain ni..
amie suka betol dgn cara penulisan dan penggunaan ayat akak ain sb dia bersahaja dan selamba..
well apa2pun amie tetap akan menyokong kak ain..

Anonymous said...

semekom,chat???besh glew cter2 yg k.ain wat...mmg gmpax siot...
hope peh nih..lbh byk r hasil karya yg menarik dr k.ain..pepon wish u all the besh n kteowng dpt r bce cter2 yg besh2...

Unknown said...

SALAM...
Sy sorg kakak yg amat prihatin trhdp adik sy...
sy mengenali nama saudari setelah adik bongsu sy Ann yg brumur 11 thn meminjam salah sebuah novel tulisan saudari berjudul "Aku Mahu Popular"...
pd hujung minggu ketika sy pulang melawat ibu bapa & Ann...Mama juga mungkin tersampuk barangkali dgn tulisan saudari juga menyokong novel saudari yg menarik utk dibaca ( rupanya Mama sy telah dipengaruhi oleh Ann utk mmbaca novel Aku Mahu Popular sblm novel tersebut dipulangkan kpd rakannya )

Sehingga kini...sudah 3 kali Ann meminta sy utk membelikan novel tulisan saudari yg mana masih belum dpt sy penuhi krn kesuntukan masa. & hari ini...sy luangkan masa utk menilai sendiri dr sudut pandangan sy ttg saudari & tulisan sauadri...( sy juga adalh peminat novel&suka menulis&membaca~yg pasti sy tidak sehebat saudari =)...)

Terima kasih krn berjaya menarik minat muda-mudi diluar sana utk lebih terbuka menerima budaya membaca...termasuk adik sy Ann...

Insyaallah...jika tiada aral...utk final exam Ann...jika keputusannya memuaskan...sy akn carikan 1 set novel saudari utk dihadiahkan kpdnya...

terima kasih dr sy...

Anonymous said...

saya harap kak ain terus berjaya dan mencipta banyak novel remaja

Anonymous said...

Salam,

& services

Kak Ain dah kahwin. Cik Abang tu semua Kak Ain lah. Hari tu Kak Ain nak letak gambar kahwin, Cik Abang tak kasi pulak. Nantilah Kak Ain pujuk.

Amie,

Terima kasih atas sokongan tu, Kak Ain masih belajar-belajar menulis. Harapnya gaya bahasa Kak Ain sesuai untuk golongan muda-mudi.

Akasia,

Kak Ain plan nak buat 10 buku setahun, tetapi rasa macam terlalu sibuk dengan kerja-kerja lain. Sekarang ni target 5 buku. InshaAllah.

Eleea,

Saya sudah email kepada Eleea, bila sudah sedia membeli buku, hantarkan sahaja emel, kita bincang cara penghantarannya sekali.

ila_95 said...

as'kum...cam na nak beli buku ekk..melalui
internet ni?

Anonymous said...

assalamualaikum buat semua peminat kak ain maisarah..and of course kpd kak ain maisarah gak..
saya di sini ingin mengucapkan tahniah kpd kak ain kerana telah bejaya mencuri hati serta minat saye utk membaca novel keluaran kak ain..dn trimas gak kerana mengubah minat saye drpd x suke kpd suke bace novel..
saye pon mengaku yg novel kak ain adalah novel pertama saye baca dan novel pertama yang saye minat..
kalu bleh..saye nk beli semue novel keluaran kak ain..~
bleh x??
btw..saye dh add kak ain..
kalu bleh bnyk agi yg saye nk tanye kak ain ttg novel kak ain tu..
that's it for now..
wish u gud lark in whatever u do..
harap kak ain akan trus maju jaya menerbitkan lbh banyak novel terbaru..
chayok!! chayok!!
aja aja fighting!
haha~smile always..


p/s: ni email saye..
sue_cutie629@yahoo.com

truely,
MiSz_cHaNgMiN ;P

Anonymous said...

saye ske sgt baca novel 2 kak ain maisarah..

QiLa CuTE said...

hi,kak ain..
sy ske sngt bce novel kak ain..
hope kak ain berjaye..
qila akn menyokg kak ain..
SeMOgE BeRJaYe..

Anonymous said...

nama penuh:faridah akmal bt che yunus
nick name:moyo
tempat tinggal:terengganu
emel:moyo_zibang@yahoo.com.my

Anonymous said...

hi kak ain..jwb x lg soklan saya?saya lah..kamiki_yamada@yahoo.com

fatin said...

hai kak ain!!!
ni nk tya,umur kak ain berapa ya?
buku kak ain mmg best dibaca.
klu saya mula baca buku kak ain mmg tk sbr nk habiskannya..
tak rugi kalau saya beli dgn harga yg mhl=>

Anonymous said...

ni hau dan assalamualaikum....
hai kak ain! kak ain ni masih student lagi ke???

Anonymous said...

as'kum..
br jea abes bc buku 'aku mahu buli'..
nyce book i could say..
tapi yg menarik perhatian ialah name² cikgu yg digunakan..
are u from gs?
it's hilarious bc ur book..
teringat time skola dulu..
keep up the gud work cay!
all the best!!

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Ain,

Buat pengetahuan kak ain, kak ain adalah penulis buku kegemaran saya. Biasanya kalau saya baca buku-buku tebal macam buku-buku kak ain berbulan-bulan baru habis sebab tak best tapi bila baca buku kak ain paling cepat saya habiskan pun 2 hari sebab best gile nak mampus! Saya harap kak ain dapat menulis lagi buku pada masa hadapan sebab saya rasa boring la sebab tak de kerja kat rumah lagipun buku tak bisa memilihmu saya kena rampas oleh cikgu sebab baca dalam kelas. Biasanya cikgu tak pernah tahu kalau saya baca dalam kelas tapi saya tak sangka ada cikgu lain mengintai kat belakang dan tiba-tiba masuk ke kelas saya dan bagitahu cikgu yang sedang mengajar. Tak adil betul.Cikgu kata buku tu novel cinta. Betul ke? Saya tak tau pun sebab semua buku kak ain bukan pasal cinta. Jahatkan cikgu tu. Cikgu tu kata dia akan pulangkan kalau guru disiplin dan penolong kanan akademik dan mungkin pengetua benarkan sebab tu novel cinta dan novel cinta tak boleh bawa ke sekolah. Kak ain tolong doakan untuk saya ye. Saya tak sabar sangat nak habiskan buku tu sebab saya yakin sangat buku itu best gile nak mampus seperti buku-buku kak ain yang lain dan bukan novel cinta seperti yang dikatakan oleh cikgu itu.

Sh9Sh9 said...

kak ain mmG penulis TERHEBATZ! Congra2lations!!! Kte0wg mmg minat cecangat kat n0vel2 kak Ain.. :)
Anyway, GEWD-LARKZ! kte0wg tabek sama kak Ain OkZ.....

:) -Shasha-

Aqilah Suhaizam said...

kak Ain nyer bukubest giler ah.......biler mau kluar buku impiana 3? seprti yg layen kater..dah kawen?

Anonymous said...

salam kak ain..
bila birtday kak ain?

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Ain,

buat pengetahuan Kak Ain saya akan mendapat buku x bisa memilihmu esok beskan saya hepi gile nak mampus

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Ain,

buat pengetahuan Kak Ain saya akan mendapat buku x bisa memilihmu esok beskan saya hepi gile nak mampus

eyra said...

ASSALAMUALAIKUM KAK AIN...SYAE SYAHIRAH...NAK TANYER...NAK JOIN KELAB TEMAN TAPI MESRA CAMNER?COZ KAWAN SAYER ANIS,DIE KATE BEST GILER2 AR..THATS ALL I WANT TO SAY..

FaRah said...

kak ain..
bile saye bace tentang diri kak ain pun saye dah tau yang kak ain memang mempunyai bakat sebesar-besar gajah dalam bidang penulisan.saya doakan kak ain akan sentiasa berjaya menghasilkan novel-novel yang syok lagi best. Amin.saya juga never forget to buy all kak ain punye novel.

NAZIRA IZATY said...

WawaAWAA..Lawwalah kak ain nie.....,.....bidang penulisan mmg sehati ngn akak...x tgok muka pon dah tau...

Anonymous said...

kak,saya da beli buku tu.
tapi teringin nak baca novel comel tu x leh ke????-alia

Heart Of Princess!! said...
This comment has been removed by the author.
=SaNtAi= said...

assalamualaikum kak ain...semua novel kak ain saya dah baca kecuali tak bisa memilihmu&impiana 3...bestlah kak ain fasha pakai tudung...mesti cantik.

=SaNtAi= said...

assalamualaikum kak ain,
saya nak tanya macam mane nak join kelab teman tapi mesra?

Anonymous said...

salam kak Ain..
nak tanyer..camne nak daftar kelab teman tapi mesra yer??

Anonymous said...

Hi Kak Ain!!!

Saya suka baca buku-buku Kak Ain... best2 belaka...

nak tau napa saya amirah_lfcsupporter??? Sebab saya peminat setia LFC which stands for Liverpool FC. Saya sanggup bangun pkl 3 pagi semata-mata sbb nak tgk bola... itupun klu mak bagi...hehehe


Thats all for now!!! bye!!!

Anonymous said...

Hai Kak Ain!!

Saya dengan kawan-kawan saya suka sangat baca novel kak ain...

Kalau saya beli novel kak ain.. mesti diorang semua berebut-rebut nak baca...

sekarang ni.. diorang tunggu impiana 3.. so.. bila nak keluar buku tu???

Anonymous said...

hi kak ain bile akak nak klua kan novel baru???
kak,novel aku mahu buli tuh best giler ar akak ckap lagi 10 tahun klua smbg dier kan arap2 owg lah pembeli novel tu yg pertama
mmmm.....
camne nak klua dlm novel yang akak wat n jadi popular mcm akak ckp dlam novel aku mahu buli tuh....
pape pown arap akakantarar e-mail kat pinky.gurlz_april@yahoo.com yer...

hanA(: said...

Kak Ain bilakah AKU MAHU BERGAYA akan keluar di pasaran?
Harganye berapa?
tolong jaaawabb yeee

ellaQeem said...

hai kak ain. sy nk ckp ckt psl novel yg akak tls. novel yg akak tls semuanye best2 and i enjoy readin' it. I hope akak akn tls lg cite2 yg best!!! CHAIYOK!!! CHAIYOK!!!

purplypink13 said...

cerita kak ain semuanya BEST. Even mak saya pun suka baca.

Anonymous said...

erm....kalau kak ain dok kat kl,daerah mana?kasitahu la..Jupjup nak gi umah kak ain.

plisla bagitahu...or or
hebohkan satu Rumah Pink AINMAISARAH!

Janganla hampakan peminatmu yang berusia 8 tahun ni!

yg merayu,
Jupjup atau nama sebenarnya Adlina Hanisah,bakal pengawas sekolah Sekolah Kebangsaan Desa Petaling,KL.

p/s:kalau kak ain tak bagitahu jugak,Jupjup merajuk!(n taknak kawan)

p/s/s:kalau nak gi rumah Jupjup,umah Jupjup kat DeSA Petaling.ok,like this.
Waktu dah sampai kat traffic light,belok ke kanan.terus.ada winner court.sebelah winner court tu ada SKDP.Lalu terus.bila dah sampai kat simpang tiga,belok ke kanan.terus.Lepas tu ada SMKDP.belok ke kiri.terus.belok ke kiri.ada Pangsaria.situ tempatnya.masuk.dah sampai tiang gate,cakap kat pengawal cam ni:"nak pergi rumah enampuluh satu enam."Masuk.letak kereta di vistor park.pergi ke lif.masuk dalam lif,picit 1.keluar dri lif,blk kiri.rumah sy 60-1-6.sblah 60-1-7.

ada masalah,
telefon 016-2220179

Ly-cHEE said...

Assalamualaikum...selamat berkenalan kpd kak ain dan semua peminat setia kak ain. Actually, ni first time sy join dlam blog ni. honestly blog ni lecturer sy yg promote kak sy. so sy try jenguk2 buat pertama kalinya without permission dr kak ain. surprise n really surprise!!!! tahniah kpd kak ain. sy telah jatuh hati pandang pertama kpd kak ain once sy baca blog beliau. kak ain ada talent yang tak dapat dinafikan oleh sesiapa. i read all the comments.. from dat i knw yg beliau sesungguhnya diterima meluas oleh peminat. sy terasa ketinggalan krn tdk berkesempatan utk membaca hasil curahan idea kreatif kak ain. dan kali ini sy terpanngil untuk membaca insya Allah kesemua karya beliau. hasil kerja yg murni.i wish u all the best n teruskan berkarya. selamat maju jaya.

Anonymous said...

kak ain, nie first time saya bkak blog kak ain..saye ske sangat buku2 kak ain!!lagi2 kawan2 saye!!baru tahun nie saye minat pesal novel..n novel pertame ialah novel kak ain..aku mahu saiz s, aku mahu buli, impiana..2 novel yang saya dah bace..skunk nie wait tok bajet impiana 2 plak..lepas raye kowt..wait duet raye..hehe..saya akan ikuti kak ain nyer novel sampi bajet saye ade!!hehe..lagi2 impiana!!arap kak ain bace..

Anonymous said...

assalamualaikum,kak ain...
selamat hari raya aidilfitri saya ucapkan.maaf zahir dan batin...
oh,bolehkah saya menambah kak ain di dalam kenalan saya ?saya berharap boleh kerana,saya tidak ada satu pun niat jahat kepada kak ain.dan,saya juga mahu dikenalo sebagai,kelab aku mahu teman tapi mesra.saya sudah menambah kenalan kak ain ke ym saya.saya berharap ,kak ain tidak marah akan saya.saya berumur 9 tahun dan tinggal di bangi selangor.

Anonymous said...

assalamualaikum kak ain.saya berharap,kak ain akan membalas pertanyaan yang pertama tadi.kak ain,bolehkah saya bertanya,kak ain bekerja pada pukul berapa?ketika itu,bolehlah saya ke rumah pink kak ain bagi untuk membeli buku aku mahu teman tapi mesra.:)

Anonymous said...

Kak Ain,kalo nak jadi ahli kelab teman tapi mesra tu ,kena tangkap gambar ke??????nanti saya hantar kalau kak ain mahu.kak ain jangan lupa tolong siarkan nama dan juga gambar saya.selamat menceburi midang yang dikehendaki kak ain.semoga sihat2 selalu.

Salam,
Nur Farahani Mohd Anuar.:)

Anonymous said...

assalamualaikum...

kak ain..saya suka ngan akak punye novel..best giler..

akak..

saye nk ucapkan selamat hari raye maaf zahir dan batin...

kalau ade cerita baru..kak ain bagi email...

wassalam..

sekali lagi saya ingin kata...
semoga kakak sihat selalu....dan saya tetap sokong kakak...bye..

kalaivani said...

hai kak ain..saya kalaivani dari phanag..ini kali pertama saya beli buku novel(kak ain)..selepas saya membaca,,saya lebih minat untuk membaca buku novel kak ain..novel yang saya sudah beli ialah "AKU MAHU BULI" dan "IMPIANA II"..kak ain saya tengah tunggu untuk impiana III..bila nya kan kelaur kak ain????

Anonymous said...

akak,saya suka buku ptsone.mak dan ayah saya ada bagi duit puasa.saya nak beli buku remaja@ptsone2008.

Anonymous said...

akak duduk kl belah mana?
(tolong jawab soalan saya dgn cpt!)
ini bukan ugutan

Anonymous said...

salam.....best arrr buku impiana akak tu...bnyk giler idea akak erk...pape pun hope akak akn terus dlm karier akak yg meletup tu...

Anonymous said...

salam kak ain.saya nak tanya sesuatu ?kak aain napa buku ka ain asyik mula ngan AKU MAHU jer?tolong balas!!!!!!!!!!

ps:kak ain jangan terasa yer.

Anonymous said...

hai,saya batrisyia.saya nak tanya knape buku impiana tu mahal sangat.
knape tak letak dalam harga berbelas- belas ringgit?kak ain mungkin tk kenal saya.tak pe kak ain bleh tanya siti farah hanum saya rakan dia.rumah pun nak dekat[jauh sikitla].harap kak ain tak marah,sedih atau terasa ye.

yg benar
batrisyia
[isyia_97@yahoo.com.my]

Anonymous said...

askum kak ain..
la~~~
kak ain dah kawin rupenye~~

ingat kan baru brape belas thn~~

kak ain nak tanyer ni~~
~blh tak htr gambar kawin kak ain kat email sayer(raja_izzati@yahoo.com)

~camne ek nak beli buku melalui internet??

~umur kak ain brape thn???

~he..he..he....

salam ceria;
~izzati~

Arina said...

Assalamualaikum,Kak Ain.
Saya Arina nak nanya ckit bley,tak???
camna Kak Ain terbitkan novel Kak Ain semua tu.

p/s:jawab dgn pantas boleh tak?saya sdg buat projek novel di peringkat sekolah.plz...

lurve_gurlz said...

semek0m kak ain bley xkalo saya nak tanya kit...saya nak tny camnerw nak terbitkan n0vel like u...???n saya skunk nieyh sdg dlm proses mmbina n0vel...
kak ain bleyh xbls dgn secepat yg mgkn plezzz...

Hamba.ALLAH. said...

kak ain, bleh tak saya tanya, satu soalan je, malu, emm, biler agaknya impiana 3 nak keluar agaknya. kwn saya dah tak sbr2 nak tunggu apa yg t'jadi. oklah,bls cpt2 eh? assalamualaikum....

Anonymous said...

kak ain,bila nak buka rumah pink kat pwtc

Batrisyia said...

kak ain , boleh saya tahu kakak ada tak anak saudara nama dia Nazmi Arif?

Nur Amira Syabihah said...

hye kak ain!!!
saya rasa kak ain buat buku bertajuk aku mahu boyfriend....hihi

Anonymous said...

Kak Ain,sy ni peminat setia kak ain.
sy mule jadi peminat setia buku kak ain sejak membeli buku Aku Mahu Popular.
Bulan lps sy beli buku Impiana 2 tp sy tak jumpe buku Impiana.tp sy akan cari sampai jumpe.



Yang Benar,
Afiqah
10 tahun

Anonymous said...

Ini maklumat diri sy:


Name penuh:Afiqah bt Abdullah Zawawi
Umur :10 tahun
Tempat tinggal
buat mase skrg:Koyta Kinabalu,Sabah.
Tempat Lahir:Kuala Lumpur.

Email:smartgurl_fiqa@yahoo.com

ape email kak ain?

Batrisyia said...

Salam Kak Ain...

Kak Ain ni ada 2 persamaan la dgn saye ni...iaitu..

~Ada tahi lalat kat kaki..hehee..saya pon suke berjalan utk pengetahuan Kak Ain...

~Takut dgn lipas...kalau saya...lipas yg x lah sebesar mane pon saye takut...apatah lagi lipas sebesar ibu kaki ayah saye...hehee...

Ok lar Kak Ain...Saya akan menyokong karier Kak Ain!!

Anonymous said...

saya suka giler dengan buku kak ain,sampai mak saya marah asyik baca buku kak ain jer,best baca buku kak ain mesti dapat dihabiskan dalam masa 2-3 hari betul.Ada satu persamaan antara kak ain dan ina suka giler makan cinnabon terutama coklat,sampai berebut dengan adik lain.okay.bila impiana 3 nak kluar.inaakan tunggu sampai bila-bila.ina akan forever sokong kak ain.

jelita said...

hi kak ain..
sye nk kongsi citew psl kumpulan sye bertajuk
"WANNABABES VS KHAI"
tp mcm mane nk bg citew ni kat kak ain sye dh siap kan skrip nye..

Aireein Rayyana said...

Aireein mmg suke dgn cra pnympaian kak ain..wlaupun ad jrwt, kak ain x mlu mngakui...aireein slalu brkcil hti ngan kengkwn kt skolh aireein yg slalu ejek aireein sbb ad jrwt...tp da ktntuan tuhn, nk wt cm ne,kn???

Anonymous said...

assalamualaikum kak ain ???
apa kabar????
saya ni baru jer beli novel kak ain iaitu teman tapi mesra.
Firstly,novel ni memang syok gila espeacially watak utama iaitu edrina sbb perwatakkannya hampir sama dengan saya hehe....
Pas tu,saya berharaplah sangat novel ni ada sambungannya seperti novel dear yayah .
Last sekali,saya harap akak dapat mengarang novel yang berkonsepkan kehidupan student di U atau pun yang belajar di luar negara.
Apa-apa pun,novel akak semuanya best2.
Selamat mengarang dan berjaya dalam penulisan novel......

Anonymous said...

Hi

YUH said...

ALOHA,Kak Ain name saye ialah Ain kamalia(name je same tapi kamalia dan maisarah lain)sayer tahun 2009 ni dah 10,selamat taun baru!

Pada pendapatan saye buku aku mahu saiz s ni kelakar sangat sebab rukun negara ditukarkan ke rukun diet.

PS:Harap2 Kak Ain tak marah kalu sayer nie 10 taun.

AinaMax said...

assalamualikum,kakAin!ainaMax disini!KakAin apa khabar?saya nie boleh dikatakan baru je berkenalan dengan buku tulisan KakAin,tapi cara penceritaan KakAin amatlah menarik hati saya...hehehe..InsyaAllah,lepas nie saya akan terus support KakAin!i'm hoping KakAin will keep on the Bombastic masterpiece going!!!wassalam

Anonymous said...

KAK AIN..YOU IS MY IDOLA..YANG PALING BEST SEKALI NOVEL AKU MAHU POPULAR YANG PALING BEST DARIPADA NOVEL NOVEL YANG LAIN2 TU...

fifa said...

Assalamualaikum.Akak Ain,boleh tak akak Ain jadikan saya karektor novel akak Ain yang akan datang.Nama saya:AFIFAH SAKINAH BT DAUD.Kalu akak setuju emelkan pada saya:fifadaud98@yahoo.com.my.Saya berharap sangat saya jadi karektor yang popular macam kumpulan The Wannababes tu.Oklah kak Ain,Assalamualaikum akak Ain.

fifa said...
This comment has been removed by the author.
fifa said...

bleh x kak ain bagi gambar kak ain tanpa bercermin mata?

fifa said...

emel saya..fifadaud98@yahoo.com.my

Anonymous said...

hai kak ain, APa kabar? boleh saya tanya rasa-rasa bila nak siap novel impiana 3.tak sabar rasanya nak membaca.

Sabreena Lo said...

kak ain..
bile nk kuar cite impiana III???
x saba nie!!

Anonymous said...

kak ain. bila nak keluar novel-novel yg lebih hangat dari skang.

NURAISHAH said...

hi kak ain..
sy nk sgt bli novel2 comel
ad jual x??

Shahira~Shasha said...

Hello Kak Ain,
Nama saya Shasha,
sye tinggal di negeri Johor...
Saya ada peperiksaan penting tahun nie...iaitu UPSR...
sye nak sangat sekolah kat
Tengku Kudsia College
Kak Ain doakan sye berjaya ye...
sye pun akan doakan Kak Ain jadi penulis tersohor setaraf Meg Cabot (betul ke name tu???)
sye baru ada 4 buku bersiri Aku Mahu...sye nak beli semua novel karya Kak Ain tau.

Shahira~Shasha said...

Hello Kak Ain,sye dari Johor
Nama saya Shasha, kalau nak mesra panggil saje Acha...
Tahun nie sye ade peperiksaan yg penting iaitu UPSR..
Kak Ain doakan sye berjaya ye...
Sye pun akan doakan Kak Ain menjadi penulis tersohor setaraf Meg Cabot (betul ke name tu???)
Saye nak sgt sekolah kat Tengku Kudsia College
Kak Ain asal mne ye?
Johor ke? Saya baru sahaja mempunyai 4 buku bersiri Aku Mahu karya Kak Ain...Novel Aku Mahu Saiz S adalah novel pertama sye.
selepas itu sye trus-trusan membeli novel... I LOVE NOVEL PTSONE!!!~~~

Hani$aH said...

kak ain saya baru terdengar buku impiana 3 dan aku mahu bergaya keluar bulan 5 betulke???

eisya said...

kak ain,

saya nak tahu umur kak ain..
kak ain,boleh tak saya buka account kat blog kak ain?

farah ariffin said...

assalamualaikum kak ain,
kak ain pergi ke pesta buku bangi ke?
menyesalnya saya sebab tak pergi..
bila kak ain ke sana? saya ada pergi tapi saya pergi semasa 21 februari 2009..
sedihnya saya kerana tak dapat bertemu dengan kak ain.. saya tinggal di bangi. sekolah di smkbbb jalan 2, ting 3, kalau boleh, datanglah melawat sekolah kami ye

Nurin Dalila said...

kak ain hari tu kak ain kata kalau ada kumpulan macam the wannababes nama kumpulan tu berpeluang muncul di buku aku mahu seterusnya saya ada nama dia the tiger girls ahli dia enam orang amacam setuju?for more information,tengok blok saya k?

Nurin Dalila said...

kak ain saya ada satu kumpulan macam the wannababes nama dia tiger girls saya beritahu sebab kat buku aku mahu ke new york kata kumpulan macam the wannababes berpeluang dapat masuk kat buku aku mahu seterusnya nak tahu lebih lanjut ,tengok lah blog saya

madee_dhiras said...

salam....kak ain...
saya nie pengumpul novel novel kak ain...dr aku mahu populor lagi...saya ni org kmpung new york @ sarawak...ha3tarikh keluran buku impiana3 tu sama ka kat tmpat kami...n harga boxest buku impiana tu brapa...knapa kat miri nie tak ada pun boxest tu di jual n saya ada satu impian y kak ain kalua bleh tlg tunaikan...bleh tak kak ain dtg miri buat promosi... kalau bleh wktu cuti skolah coz saya nie budak asrama...ari tue buku impiana 2 kena rampas tu la bunyi sedih nie....sekian

madi_dhiras

Unknown said...

Betul ke saya dgr y kak ain nak keluarkan buku impiana 3 bulan 5???????????? harap2lah betul sy dah x sbr nak beli.......

Huda Ibrahim said...

bila kak ain nak siapkan impiana 3...??
kat pesta buku keluar ke??

Princess Madee said...

Kak Ain datang tak masa pesta buku 2009 minggu depan?

Ultraman said...

Hai Kak Ain.Saya ni peminat yang paling setia.Saya ingin berkenalan dengan akak.Tapi terlalu ramai sangat.Kalau saya cakap apa2 pun mesti 20 tahun akan datang baru akak balas.Maksud saya macam terlalu ramai lah.Mesej saya pun akak tak balas.Da lama saya tunggu.Sedihnya.HuHuHuHu.........

Ultraman said...

SaYa Da BaNyAk HaNtAr MeSeJ DeKaT AkAk.TaPi AkAk tAk PeRnAh PuN BaLaS..........................................................................................................................................................................
BoSaNnYeR....

Husna said...

k. ain, sy ske bc bk k. ain.. nak g pesta bku tu tp x tau pts one punye kedai kat aras bpe... plz reply!!!

Alyia Farzana said...

kak ain jawablah kak ain..........saya tengah confuce ni camne nak registor

USRAHYM said...

salam...

bleh bg email ym???

ni sy pny...redlinez2008@y.c

afiqah lokman said...

buku impiana 3 dah kuar blom?x sabar2 nak bc impiana 3 ni

syira said...
This comment has been removed by the author.
RawkstarRiot said...

moshi-moshi :)

kak ain ,
farah nie ,bkn peminat PTS.one ,
not anymore ler.But dulu farah bole diiktiraf sbg kipas susah mati ;p ehehe ,
Eventhough skrg farah da tk bce buku2 pts , but farah still akn bce buku akak.cause akak punye cter best2 , I shan't deny that.
and , farah sukeee ngan skola olok2 akak tu.LOL.nmpk real jek :)
So, insyaAllah nnti farah akn 'pindah ke skola sri bangsar tu :) demi menyokong akak

-farah

♥ filzah ♥ said...

hie kak ain....
sye ske sangat bce novel kak ain..
best sangat....
umo sye 11 tahun ...
i love pts one!!!
kak ain kalo ade ym atau email ke add la sye yerk atau bgi kat sye biar sye yg add ...hahahah...klo ble bgi gamba kak ain skali tau...

ni ym sye add tau=
afifah.cantik@yahoo.com.my

zattyebrahim said...

kak ain .
boleh tak kak ain komen saya pun cerita di blig saya .
cerita tu belum habis lagi .
saya akan sambung lagi . penat nak menaip lar .

Sara Sahira Amran said...

Klakar la Kak Ain. Erm, Kak Ain brapa tahun?

Unknown said...

ahha..kelakar tul lah...
kak ain ni pndai pulak wat kelakar...

f
u
n
n
y

l
a
h
!
!
!
!

Unknown said...

hallow kak ain...kak ain ade yahoo messenger x?kalo ade tolong add ain....

sory kalo menyusahkan kak ain...

ella_ain@rocketmail.com...
(kitenye)...

Ida Ra said...

salam, hye Ain...sebenarnya saya sudah lama melihat buku - buku karya ain di kedai - kedai buku.....sejujurnya saya belum membaca lagi buku - buku Ain, saya tertarik dgn buku saya mahu ke London, kalau tidak silap saya....saya berjanji akan membeli buku itu....oleh kerana sibuk saya kurang sedikit membaca dan banyak bahan bacaan lain yg tertangguh tapi suatu hari nanti saya tetap ingin membaca karya - karya AIn....kemudian saya mendapat majalah popular yang menyiarkan kisah ain dan saya semakin kagum, kisah ain dalam majalah remaja( sebenarnya saya bukan remaja lagi, saya tua setahun dari ain sebenarnya) kemudian saya membaca kisah ain yg sedang berkomplot dgn kak liliy utk menghasilkan buku kecantikan heheheheh tak sabar nak tunggu tu.....untuk Ain semoga berjaya....amin

-|YURI|-gee'sCREW said...

Kak Ain...
Cha nak tanya...
Macammane Kak Ain wat 2 page dalam blog Kak Ain??
Cha nak guna wat blog Cha...
Pastu nak tanya..
Kak Ain beli domain ke???
Domain: www.ainmaisarah.com
Kalau Kak Ain beli...
Berapa harga diye dlm RM???
Tu jelah...
Saya peminat setia Kak ain tau...
Saya berhajat nak jadik macam kak Ain...
harap kak Ain balas segera.
THX
Love and Peace for you....

http://chakecik.blogspot.com

Salvatore Ferragamo said...
This comment has been removed by the author.
Salvatore Ferragamo said...
This comment has been removed by the author.
who i am? said...

hai Ain..

err,,dunno ur age...i'm 28!sorry if i've supposed to call u akak Ain.

semlm i ke Mph..niat di hati nk cari buku adobe photoshop cs3.bile da jumpe tu n nak ke kaunter byr,ternampak pulak buku u kaler pink nih!OMG..i'm pink lover okeh!goal n gincu gitu..ahaksss!

tarussssss i grab ur book tu semlm n gi byr skali kat kaunter.ohh..the title "aku mahu size S"!

i luv ur writing even this is my very 1st time knowing ur name!n the way u present the layout,wahh..superb! i luv that kinda story's layout!it makes me crazy!.

ohhh...nearly forgetting to tell u..i'm a gomen-servant n doing partime bisnes as wedding planner,n my hubby is the photog!

do visit our websites okeh;

blog:fealize-eleanoer.blogspot.com.
web: www.sriyanti.com.

bye bebeh!

Cameyy said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

assalamualaikum kak ain,

lliyana said...

askom,name sye liyana.Sye nk sangat kak ain dtg kat sekolah sye s.k.p.g.4.Dtg la.....askom...

sahara kromas :) :) said...

Kak Ain , jst nk tny nie.. Buku 'aku mahu saiz S' tu sahara beli . but xbace sampai abis. c0z sahara ingtke ade care2 nk LOST WEIGHT. tpi bace smpai page 117 je. sbb xfhm sgt and xde pon tips nk lost weight. but sbenarnye ade ke ? kalau ade sahara nk sambung ! :) love ur books kak !

Sahara ,

Jihan Madiha said...

salam,
pertama kali ...saya kenal kak ain maisarah waktu tu..
saya budak hingusan yg suke duk gayut kat komputer maen games
and learn english
pastu kejadian tu..berlaku..
saya tengah dok tido kat bilik..
pastu mak saya ajak saya pegi alamanda
dlm hati saya kata yahoo! alamanda ape manda2 huh? sajer jer,..~
sayer jrg kuar umah
and mak saya kata dier
nak pegi MPH BOOKSTORE amek buku yg mak saya pinjam...agak lame...
dan kaki saya mula menggatal pegi kat junior books...
sedar xsedar junior books malu giler kalo kawan saya ade waktu tu....yelah budak darjah rahsie? belek2 buku junior sedangkan adew buku teens hoho malu giler huhu!dan saya terus pegi kat novel mr midnight i luv it
but kaki sayer menggatal pula pegi kat pts one..punyer novel..
wow! too fantastic,yeah! its fantastic
sebelum nier english jadi kesukaan or kebanggaan mama tuk anak2 nyer
tapi novel pts one menarik perhatian saya...mule2
mata laser saya pandang ker
sarah dan kasut tumit tinggi
dlm hati saya kata
wahat so ever?
huhu
saya cerewet seket
pastu saya terjumpa novel ain maisarah novel nyer
aku mahu ke new york 1 dan 2
skli dgn novel comel,calendar ain maisarah serta biodata nyer jgn JELES dan ade benda tu...ala mcm sign board lah kan
pastu saya kata kat mak saya,...mama nak novel nier boleh?
mak saya pelik
saya nier bukan ker...suke gayut kat komputer
tetiba nak baca novel
sekali tgk..
lah novel remaja...gambar cover pon ade kartun..mak saya bagi jelah
saya pulak! WOW! ITS MAGIC SOO AWESOME mesti BESH100
saya beli

dan baca
dan mule
meminati nyer
saya
bukan
lagi
budak
hingusan
yg bergayut
kat komp..
sajer..
malah
novel ain maisarah
menjadi
kesukaan
saya
for ever!!!

Jihan Madiha said...

saya,
suke novel&menulis
sume dari kak ain maisarah
saya suke same sekali
dan kini berwajah baru
memang lain dari yg lain
i like it
and..care kak ain menulis ayat tu..haha ahaha hua hua hua! bersahaja dan really2 spontan ...ape pon saya x sehebat kak ain ini untuk kak ain




KEEP MOVING FORWARD!& LURVE YOU OWN FINGERS THAT ALWAYS HELP YOU? PELIK KER
... :D

Jihan Madiha said...

aja-aja fightings
spontan kan? kak ain saya doakan semoga kak ain berjaya mcm yg kak ain nak jadi mcm megan cobets...

Jihan Madiha said...

boleh tumpang tanya?
kak ain ade buat buke aku mahu ke new york 3 coming soon isnt it right?

Jihan Madiha said...

kak ain?
ade yahoo mesenger
boleh kiter chat samer2
soo excited
saya pernah menubuhkan name kumpulan yg x seberape iaitu power muslimah girl amek dari power puff girl hehe..
saya beli kat kedai muslim namenyer..
die ade jual mcm dari rg kafir seperti walt disney jadi world dunite muslim and cartoons network jadi cartoons muslim and banyak lagi

madiha_akin@yahoo.com

NuR CaMiLLia said...

kElAkAr BEtOlZ lA kAk AiN..
SyE cKp JuJuR KaK AiN ni mEmAnG HeBaT dAlAM kArYa pEnUlIsAN.. moVe oN kAk AiN..GoOd lUcK.. SyE rSe kAlAU KaK aIN UpSr TaHUn nI mEstI kAk AiN DaPT A PnYe.. cAyAlAh..MeNUlIs dAn TerUs MEnULiS LgI k..sEmOgA bERjYe DI AmBaNG pEnuLIsaN.. dAn SyE hRp SaTu HaRI nAntI kAk Ain AkaN MeNJaDI pEnuLiS TeRHeBaT DaN tERsOhOR mAsA kiNI:D

Aida Liyana said...

Huhu...
Kak Ain,kita ada persamaanlah!
Saya anak jati Johor dan saya gila-gilakan kek yogurt cheese cake kat Secret Recipe.Saya tabik spring kepada nasi goreng nenek dan mak saya.Roti canai jelah sedap kalau tanya pasal mamak.

sha (: said...

kak ain ape ye novel terbaharu selepas novel impiana2 ? tak sabar lah nk bace-.- duduk rmh boring.. novel yg lame2 ex;buli,teman tapi mesra,saiz s sume da khatam byk kali daa..cpt2 lah terbitkan..kalo boleh nk yg psl cinta pulak :D

sha (: said...

;p

nurin said...

hai kak ain.saye suka sengsangat ngan buku kak ain ngan buku PTS yg lain.mulanya saye x baca sgt buku mcm tu,tapi bila saya baca sinopsis buku kak ain saya jadi mcm cinta pandang pertama.....anyway kak ain,hope 2 see your latest book soon.bye.

Unknown said...

hye kak ain. sy suke sgt nagn buku 2x novel kak ain. sebenarnya. dalam hati tersimpan niat hendak erjumpa dengan kak ain. tapi bile dipikir kn balik, mungkin kak ain busy. anyway, sy harap dapat m'm beli buku keluaran terbaru.see u later. bye!!!

Bonda said...

Blog akak sumuanya warna pink

Unknown said...

Dina said......

Semekom.......Kak Ain saya suka lah novel - novel Kak Ain.Tiap kali pergi Popular Bookstore mesti beli novel Kak Ain.Ibu saya kata saya boleh buka library sbb novel saya banyak sangat.Hehehe......

Unknown said...

Semekom....Best le buku AKU MAHU KE NEW YORK 1 & AKU MAHU KE NEW YORK 2.Buku yg lain pun best....Saya doakan Kak Ain akn lebih maju dan berjaya pada masa yang hadapan...Amin....

Unknown said...

Kak Ain apa khabar?Apa tajuk novel terbaru Kak Ain?Dah keluar di pasaran?

Anonymous said...

assalamualaikum Kak Ain yg saya jadikan idola utk menulis novel ...
saya nak tye Kak Ain , bagaimana agaknya nak jadi penulis ? saya nak menulis novel dan nak jd penulis pts tp x taw nak wat camner ... klu bley kak ain tlglah saya ye

EIRA KYUNG
SurianZZ , TM , Klantan , UPSR CANDIDATES

ain syafiqeen said...
This comment has been removed by the author.
lkX said...

salam k.Ain
saya dah lama bercita-cita nak menulis
tapi tak tahu nak mulakan macam mana
jadi sekarang ini kerana saya menetap di Mesir, saya tulis semua pengalaman saya dan apa yang saya dah alami sepanjang di sini
saya fikir tu boleh jadi bahan bagus itk tulis novel
harap k.ain dapat lawat blog saya dan bagi pandangan
www.hananinegypt.blogspot.com

lkX said...

salam k.Ain
saya dah lama bercita-cita nak menulis
tapi tak tahu nak mulakan macam mana
jadi sekarang ini kerana saya menetap di Mesir, saya tulis semua pengalaman saya dan apa yang saya dah alami sepanjang di sini
saya fikir tu boleh jadi bahan bagus itk tulis novel
harap k.ain dapat lawat blog saya dan bagi pandangan
www.hananinegypt.blogspot.com

sharifah nur darwisyah said...

Askum K.Ain,

Best Lh Dgr Citer K.Ain...Selamber Jerr...

K.Ain Always Cutee...

Ngee...

Ske Buku Novel Yg K.Ain Tuliss...

The Ostrich said...

Assalamualaikun Kak Ain...

group saye smua nak cuba membuat novel. Kak Ain adalah inspiration kami. boleh bagi tips untk membuat novel bagus?

Anonymous said...

kak ain bile nak siap buku aku mahu super bibik,impiana 3 dan nasyid vs koir.
kak ain ape rahsia jambul kembang cikgu amnah.Saye ade di penang tak boleh pergi he he hi hi hi hahaha.

Anonymous said...

kak ain bile nak siap buku aku mahu super bibik,impiana 3 dan nasyid vs koir.
kak ain ape rahsia jambul kembang cikgu amnah.Saye ade di penang tak boleh pergi he he hi hi hi hahaha.

Anonymous said...

Hai kak ain maisarah.kak ain,saya teringin sangat nak jumpa kak ain.saya duduk kat kulim, kedah.boleh tak kak ain datang kat pesta buku di kedah.Saya harap saya boleh jumpa kak ain

Anonymous said...

Assalamualaikum,kak ain.Chat ker?Kak ain lah idola saya.Saya nak jadi novelist macam kak ain.Plissss,kak ain berikan tips2 untuk menjadi novelist yg terkenal macam kak ain.heheheheheheheh

rynasri said...

assalammualaikum kak ain ??
kak ain ni comel la .
cemburu saya tengok kak ain .
anyway congratulation !!
buku kak ain semua bez2 .
kawan2 saya n saya suka baca novel kak ain .
boleh tak kak ain tolong send kan novel2 terbaru kak ain .
x de lah nanti senang saya n kawan2saya nak beli kat kedai .
terima kasih kak ain .

p/s:ni email saya..
nurinisak_96@yahoo.com

fifi_@fifi said...

atoyai aka nii... jual jela impiana tiga tuu mcm base... i've gone crazy searching 4 tha book.........

ғιяʓαиαн мʋнαмα∂ said...

kak ain....saya da beli n pakej rm 100 thru online...tapi tyme nak kasi email kat syaizul tu msg undelivered...x tau camne nak inform akak...email me back ya...

isya hana said...

kak ain nie umur berape ek?

Farah Atiqah ( Fatiqah ) said...

salam kak ain

kawan saya Durrah sharifah ketinggian die adalh 168 cm bermakna die lebih tinggi dari kak ain walaupun umur die 12 tahun.

hihihi

Unknown said...

kak ain,saya najah.

buat pengetahuan kak ain,saya amat suka baca novel apatahlagi buku karya kak ain.tapi,susah sktlah saya nk beli.saya berusia 10 tahun.
ingat nk beli yg dalam set box psl the wannababes.yg limited edition. saya nk sgt nk pergi book fair,tp ayh saya x kasi.saya nk sgt beli buku siri aku mahu dan impiana tp x blh. saya x tahu nk buat macam mn lagi?kak ain ada cdgn x?

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
shazy said...

kak ain...saye suka sngt buku kak ain..terutamanya..aku mahu superbibik..!!!

cool gurlz said...

kak ain,btol ker cara diet yg kak ain tulis lam bku 'PROJEK DIET' tu......?law btol sye nk kurus gak...sye x thn babnyer kwn2 sye semenyer ejek sye.....

Unknown said...

hai kak ain,
saya sukalah semua novel yg akak tulis,
yg plng sy ske AKU MAHU POPULAR.
kak ain ade tak siri novel AKU MAHU POPULAR 2????????

UMMATAUNWASOTO said...

Assalamu 'alaikum.

Kak Ain, saya tengah mencari penulis yang pandai menulis/mengarang cerita kanak-kanak termasuk kisah dalam Al-Quran, Kisah Nabi, Kisah Sahabah, Kisah Pahlawan dan lain-lain cerita yang sesuai untuk kanak-kanak dari umur 2 tahun hingga 12 tahun.

Kak Ain kan ramai kawan yang pandai mengarang, perkenalkanlah kepada saya. No. Tel. saya 016-470 6707

Unknown said...

assalamualaikum, kak ain...
saya ni peminat setia kak ain...
boleh saya tahu kat mane nak beli buku2 baru kak ain?



daripada
Afifah

SiTi aIshaH said...

hurmmm.. kak ain.. nmpknya kita ada persamaan lah.. memang terasa macam nak pengsan bila ternampak lipas.. lemah betul..! haha..

apa2pun,good luck kak ain! u r the best!

AHMAD WA JIN HO said...

Assalamu 'alaikum.

Kak Ain, saya tengah mencari penulis yang pandai menulis/mengarang cerita kanak-kanak termasuk kisah dalam Al-Quran, Kisah Nabi, Kisah Sahabah, Kisah Pahlawan dan lain-lain cerita yang sesuai untuk kanak-kanak dari umur 2 tahun hingga 9 tahun.

Kak Ain kan ramai kawan yang pandai mengarang, perkenalkanlah kepada saya. No. Tel. saya 019-470 6707

cik_sifaa07 said...

hai kak ain!!!!!!!!!!!nie fatimah......fatiamh dh bace semua buku aku mahu yg kak tulis semoge kak ain sehat slalu ye amin... wassalm

Nor Shafiqkah said...

kak ain ..
sy nk minx izin dri kak ain ..
sy nk copy n paste biodata kak ain kat blog sy ..
sy harap kak ain bnarkan yee ..
ieka-lifestory.blogspot.com

Raihan said...

Salam, Kak Ain.

Kak Ain, saya nak sgt Kak Ain teruskn Program Jelajah Sekolah Kak Ain tu di sekolah saya. Nombor telefon Kak Ain telah pun saya berikan kpd guru Perpustakaan saya. Beliau berkate nanti beliau akn menelefon Kak Ain. Kak Ain tolong jawab ye.(muka kesian.) By d way, Kak Ain mmg best. Keep it up!

erica amelyn said...

KAK AIN SAYE NK SAMBUNGAN AQ MAHU TEMAN TPI MESRA PLZZZZZZZ SAYE DH MERANA X DE CITE THE NORMAL SIZE DN ZAIDIZED MRLOBAKLOBAK PLZZZZ!!!!!!I WANT SAMBUNGAN!!!! =)

erica amelyn said...

KAK AIN SAYE NK SAMBUNGAN AQ MAHU TEMAN TPI MESRA PLZZZZZZZ SAYE DH MERANA X DE CITE THE NORMAL SIZE DN ZAIDIZED MRLOBAKLOBAK PLZZZZ!!!!!!I WANT SAMBUNGAN!!!! =)

erica amelyn said...

KAK AIN SAYE NK SAMBUNGAN AQ MAHU TEMAN TPI MESRA PLZZZZZZZ SAYE DH MERANA X DE CITE THE NORMAL SIZE DN ZAIDIZED MRLOBAKLOBAK PLZZZZ!!!!!!I WANT SAMBUNGAN!!!! =)

lunulha loveyu sweet said...

akak ape citer skrg ??????? takde ajat nak sambong buku citer ke dah mls dah.buku-buku akak memang best....buat la sambungan tentang buku citer aku mahu teman tapi mesra.plzzzzzz.sambung la....

bella said...

http://bellapenulis.blogspot.com/

kakakyayah said...

Kak Ain saya telah membeli impiana 3 dan 4 secara online...bila saya boleh tahu nama saya tersenarai ataupun tidak dalam pembelian itu???Saya harap Kak Ain dapat menyenaraikannya sesegera yang mungkin

Unknown said...

salamualaikum,kk ain...harap kk ain sihat di sana...beberapa sifat kak ain memang ada pada saya seperti takut lipas,pantang melihat perkataan sale dan lain-lain..i love you kk ain.....

Anonymous said...

tahniah kak ain impiana diangkat menjadi drama television bila nak keluar tak sabar nak tunggu nih siapa belakon jadi Fasha,Shasha,Sazzy,Nana,fazura,
linda dan diana ???????siapa pulak nak jadi zana kakak nana yang ada syarikat sendiri tu????????siapa jadi fahrin dan tengku affin??????siapa jadi farah dan ina ????? kenapa semua buku kak ain tak diangkat jadi drama tv?????? itu saja saya nak tanya hehe

na2699 said...

hai kak ain???nk tnye bleh..???

Anonymous said...

kak ain say teringin sangat nak jumpa kak ain betul nanti bleh lah saya beli novel comel dari kak ain.kak ain cam mana nak bercakap ngan kak ain kalau chat kak ain tak online saya nak tanya macam2 h he klu kak ain nak jawab.nie saya punya e-mail:nurdinirosli@gmail.com klu kak ain nak jawab la klu kak ain tak nak tak pe lah ye.saya teringgin sangat ok bye bye

With love said...

Assalamualaikum.
Saya ni peminat kak Ain dari Singapura.
saya cuma nak beritahu kak ain yang cerita kak ain semua best best belaka!!

~ peminat setia

yasmin0new said...

sapa dah beli majalah anis????kak ain jadi cover dia tau....!!!dalam majalah tu dapatlah kita baca tentang kisah kak ain.......ada jugak kisah & gambar "cik abang" kak ain tau!!

belle.talib said...

Assalamualaikum. Kak Ain. Saya pelajar dari UIAM Kuantan. Saya nak tny.

Kalau akak dijemput untuk talk 'Sharing moment', sudi tak?

konsepnya, lebih kurang 'the true meaning of life'. pasal kehidupan pelajar, kegagalan dan kejayaan akak.

boleh akak reply ke nabilah.talik@live.iium.edu.my ?

terima kasih.

belle.talib said...

kalau kak ain sudi, saya akan konfirmkan balik?

Miss_ieie1313 said...

akk .. mcm mne nak jadi character dlm buuku novel akk ??

Camie said...

akak ain...projek diet xde sambungan keww..

Anonymous said...

Kak ain memang the best in the world......(bak kata orang putih la kan)

mardhiyah said...

kak ain umo bpew erk????

Isyaa'' said...

berminat untuk menulis !!!

Isyaa'' said...

berminat menulis macm kak ain tp x reti cam ne nk wat =p

Nasuha Amar said...

Salam Kak Ain....Kak Ain x buat jualan buku di johor ke??

nadiah said...

bestnya bkk entri ain maisarh!

nadiah said...

nk buat novel juga tapi tak reti nk buat...tolong ajarkan ye

fara izzah syazwana said...
This comment has been removed by the author.
fara izzah syazwana said...

kak ain,saya nak tanye kesudahan cerita mengeni ina &tengku affin dan sazzy dan adam.kak ain,saye ade buat novel namanye CINTA KOSMETIK,kawan 2 saya suke bace ,dorang kate jalan ceritanya sedap TETAPI saye tak yakin nak teruskn sebab thn nie saye UPSR.macam mana nak buat nie kak ain??

Ersya Niknam Moghaddam said...

SAYE SUKE AKK AIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eina_akemi said...

kak Ain story pasal INA and Tengku Affin ade tak?

Iwar Wardatul said...

Salam, saya dari Shah alam. Saya nktanye sket boleh???? Sebenarnya saya amat meminati kak ain kerana semua hasil kerja kak ain mendpt bnyk pujian. Sebenarnya saya ada prmintaan, boleh tak kalo kak ain adakan program JELAJAH SEKOLAH ke SMK 18 shah alam??? Nannti kak ain boleh promosikan buku2 kak ain tu.... Harap kak ain dpt mmbalas mesej saya melalui facebook saya ''Iwar Wardatul''. Terima kasih. :) <3

Izzat Sone said...

Hai Kak Ain saya dari Kelantan. saya minata menulis cerpen. untuk itu saya harap Kak Ain sudi kunjungi blog saya izzat-sone.blogspot.com. walaupun saya tak update selalu, saya harap Kak Ain kunjungi dan beri komen.
Salam Sayang Izzat.

husna nuna said...

hye kaq ain,..
bku2x kaq ain sume best2 blaka,..
sronok cngt ble dpt bce bku2x kaq ain,..
sy akan sntasa mnyokong kaq ain!!
caiyokk!! :)

Hazy Imah ! said...

Hye Kak Ain !
Kak ain boleh panggil sye Zma .. Saya nie dulu tak minat bace novel . tp bila library kat skola ada novel , rasa cam seronok pula baca . Kat skola zma punya kawan ada buat novel , tp guna buku latihan sekolah je ..
And zma pun teringin nak buat novel tapi zma tak tau cara-caranya ... lagipun penggunaan B.M zma tak lah ok sangat ... Kak ain boleh tolong ajarkan tak ?

khaleeda_leena said...

salam.....akak kalau tuliz n0vel mesti best2 sye suke bace n0vel akak

Flamingo + Arctic said...

assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...
(wajib jawab penuh tau) kak ain... boleh ke kedai pink kak ain beri sponsor buat kitorang? boleh ke kami melawat kedai pink kak ain?

Flamingo + Arctic said...

assalamualaikum... wajib jawab tau... kak ain, boleh tak kitorang nk lawat kedai pink kak ain? kedai pink kak ain kat ner?

SahirAnis said...

assalammualaikum, Kak Ain yang sentiasa disanjungi...terlebih dahulu saya mngucapkan tahniah kepada kak Ain kerana menjadi seorang penulis yang hebat...Kak Ain...bagaimana caranya untuk menjemput kak Ain datang ke sekolah saya...saya berharap kak Ain sudi memberitahu caranya....
ikhlas daripada,
Anis..
(you're no. 1 fan!!!!)

nisa comel... said...

susah buat novel?

Anonymous said...

k.ain susah x nak buat novel

Anonymous said...

Saya ingin menjadi penulis seperti Kak Ain Maisarah dan Kak Ainin Naufal! Kedua-duanya penulis kegemaran saya.

♥ Arira Effira ♥ said...

kak ain.. sye trngin nk jdik pnulis novel mcam akk.. skrng sye ad jugk buad novel suka2.. ((=

Eyla said...

k.ain,susah x nak menjadi seorang penulis?? k.ain bleh x bagi tips untuk menjadi seorang penulis??

Unknown said...

saya suka kk Ain,kalau blh sy nak bli semua novel yg kak Ain buat.Kak Ainlah novelis yg palng saya suka..:)

nur ain said...

kak maisarah saya ingin membeli novel jutawan gedik bagaimana caranya...
tlg reply email..kt mail saya yerr
nurulaini_mohamad@yahoo.com.my

nur ain said...

kak ain saya ingin membeli novel jutawan gedik...bagaimana saya boleh mendapatkannya?sila reply email saya di mail saya nurulaini_mohamad@yahoo.com.my

DORKESTside said...

Kak Ain, saya sangat suka melihat Kak Ain pakai tudung yang sangat cantik tu. (tudung bercorak) Mana Kak Ain dapat??? emelkan pada saya di nhabibah@yahoo.com. Terima Kasih. :D

martina said...

Asalamualaikum...
Hai kak ain!
Terima kasih diatas nasihat yang akak telah berikan pada saya.And thanks for your autograph!I really love it!Saya harap kak ain sudi memberikan sokongan dan nasihat pada saya sebagai penulis muda.(saya tak ada la hebat sangat,and saya baru lagi dalam bidang ini,jadi ada beberapa kekurangan dalam diri saya sebagai seorang penulis).Saya kagum dengan keselesaan yang akak tujukan dalam karya-karya akak.Memandangkan selama ini saya jadikan karya akak sebagai sumber inspirasi saya,jadi adalah lebih baik sekiranya saya menjadikan akak sebagai sumber inspirasi saya.Harap akak sudi memberikan naihat!
Sekian.
Martina Juliandina

Nurin E-zyani said...

kak ain, sye suke bce novel kak ain... especially yg berkaitan dgn the wannababes.... semua novel yg kak ain maisarah tulis sgt menarik dan jln cerita die best.....seronok bile bce novel 2.....

Qylah Alias said...

kak ain, boleh tak e-mail saya. saya nak tanya lah sesuatu. tolong ye?

email saya: qylahalias@ymail.com

frena said...
This comment has been removed by the author.
frena said...

kak ain... syew bru lpas bcer bku impiana finale... syew nk sgt tau kesudahan citer ina ngan tengku affin... arap ade smbungn citer tntg dorg...

Najwa Izzaty said...

Kak Ain, saya suka sangat novel-novel akak..! cita-cita saya nak jadi macam akak...! :DD

WannaBeOkey said...

hahaha....selepas bace projek fesyen Ain Miasarah.....saya pula yg terjangkit hari2 nak tengok blog kak ain...klau sehari tak tengok tak boleh tidooo....kak ain lah idola saya.....

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 215   Newer› Newest»