25 April 2009

Komen Pembaca Tentang Buku ke-10 AinMaisarah

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari ini Kak Ain ingin kongsikan ulasan Cik Adik Aina Yasmin tentang buku ke-10 AinMaisarah bertajuk Buletin Sri Bangsar: Kini Berwajah Baru. Buat pengetahuan semua, inilah buku paling baru AinMaisarah. Baru sahaja dilancarkan ketika Pesta Buku 2009.

Assalamualaikum Kak Ain,

Saya sudah pun habis membaca buku Kak Ain yang ke 10 pada 23 April (Hari Buku Sedunia) di sekolah (guru lambat masuk).

Memang tidak jemu saya membaca. 

Kini, mungkin kerana 'kewujudan' Sekolah Seri Bangsar di www.buletinsribangsar.com, pembacaan saya menjadi makin seronok dan kadang-kala saya rasa yang saya sendiri berada di situ. Contohnya, saya juga sedang beratur di dewan mendengarkan pengumuman Betty dan Umie Aidah.

Memang rasa 'real'!

Buku kali ini memang sesuai dengan temanya, edutainment. Saya mendapat pengetahuan dalam menghasilkan buletin dalam masa yang sama buku itu memang sangat seronok di baca. Bolehlah nanti saya cadangkan penghasilan buletin yang lebih menarik di sekolah saya. (Buletin PSS di sekolah tidak menarik dan ditampal di setiap kelas sahaja)

Apa-apa pun, saya hendak mengucapkan tahniah atas penghasilan buku Kak Ain yang ke 10 dan terima kasih kerana mengadakan
gathering yang sangat menarik hari itu...

Jujur dan ikhlas,
Aina Yasmin

Kak Ain ucapkan ribuan terima kasih kepada Cik Adik Aina Yasmin yang sudah membaca dan memberi komen terhadap buku terbaru Kak Ain ini.

Okey, Kak Ain mahu dengar ulasan para pembaca lain pula. Sila tinggalkan ulasan anda di bahagian komen ya!

Oho! Jangan lupa juga rasai sendiri kewujudan Sekolah Sri Bangsar di www.buletinsribangsar.com 

603 pelajar sudah mendaftar! Mari sertai forum paling happening komuniti para pelajar Sri Bangsar hari ini juga! 

Salam Hujung Minggu,
AinMaisarah

23 comments:

Hasanah Najiihah said...

mcm mne nk komen...buku pun x beli...kak ain bkk la pembelian scara on9 cpt skit :(... nk g esok tp x jadi...cdih..cdih..kan dh jd ipin...rasanya best kowt

star dazzle said...

best cangat!!!buku tu rasa macam betul,kak ain,aina nak tanya ina dan farah dalam buku aku mahu popular rumah apa?aina rumah hijau!!tak sampai hajat nak rumah sama dengan the wannababes dan tengku affin drop dead handsome

Hasanah Najiihah said...

kak ain....esookk sye g pesta buku..mak saje je wat suprise kat sya x nak bgtau...nak jmpa kak ain kat mnew??kak ain bawalah skali profil 6ixth sense ye!...ermm...skali ngn buku oppss pikat d aidilfitri sbb kakak saye kan beli buku remaja@PTSONE...bley ke..nak jmpa di mnew??

mImAmI said...

Kak Ain..
Cepatlah bukak pembelian buku online..Saya dah tak sabar sangat dah ni nak baca buku tu..

sya said...

walaupun saya belum habis baca tapi isi kandungan yg ada kat buku itu sungguh menarik best sangat buku pts ini tlah menjadi bm saya semakin okey



thanks kak ain

Anonymous said...

Buku tu best sangat..
teruja saya baca..
TAHNIAH KAK AIN !!!
Tapi saya tak habis baca lagi..
baru setengah..
:D

Aina Yasmin said...

Saya pinjamkan buku ni kat kawan saya..

1 hari je die baca,
dah habis..

Cepat betul!

Mesti best tak letak-letak!

asyiqin@ikin said...

kak ain macam mana nak beri komen???buku p0n x beli2 agi....
bila nak bukak pembelan online nie!!!!!
kak ain ckap dam mse 2-3 hari lagi hari tuh...
tpi syiqin tunggu dah 5 hari!!!
x bukak 2 lagi pembelian secara online...
x ske..x ske...
syiqin nk sgt bli bku tuh....
kak ain,
cpat ckit bukak pembelian tuh secara online...

hope kak ain bls secepat mungkin

Yoo ♡ said...

kak ain buat la pembelian buku ni secara on9.....bila sya baca je komen kak aina yasmin tu sya pun rasa nak jugak bace buku tu.......macam best jer....hehe......

Alya said...

Belum beli lagi.=( x100000

+PuterY+ said...

saya blum beli lagi la buku tuwh..
jd x bleh nk komen..
ingt nk gi esok tp x jd plak..
skola yg buwt..

Ayuni said...

Knp Kak Ain x buat pembelian buku tu on9. Senang sikit saya nk beli. Buku tu ade di kedai-kedai buku ke?

Miszz Aina said...

humm.......buku tu saye x bli lagi.......
nantilah aina pergi kedai buku berdekatan.....
tapi.....
buku tu pasal ape...??

Yoo ♡ said...

pesta buku baru kak ain cuma ada kat PWTC jer ker...??
kalo boleh wat la kat Ipoh......
boleh saye datang.....
tapi....
kalo mak dan ayah kerja x leh pegi laa.......
kalo bolehla.....kalo x boleh x pe laa.......lgipun mak ayah Adibah slalu sibuk.......

all about me said...

kak ain tadi saya ke pwtc saya ada beli buku bsb cantik cover buku tu......................best buku BSB seronok saya membacanya akak lagi satu saya nak tanya sekolah seri bangsar tu kena bayar ke? saya tak faham lah...............fasharina tu wujud ke? betty tu pun wujud ke? fahrin tu pun wujud ke ? bukan ke mereka itu hanya watak rekaan ?harap akak boleh menjawabnya sekarang juga pening kepala saya di buatnya.

Fatihah N. said...

KOMEN sayer...

buku tuh mmg best, dtambah name watak2 yg meletop..
lagipon BULETIN internet nye pon sudah ade..
macam SSB mmg btol2 wujud lak
heheh~

jaCq said...

saya pun dah baca buku BSB. beli masa kat PWTC hari tue... jumpa ngan kak ain lagi.. meletop gitu.. buku tue mmg best. banyak informasi terbaru. buah tangan kak ain yang baru mmg menjadi. tambahan pula lmn web BSB telah menjadi kenyataan.teras teruja pulak... tapi entah knpa saya terasa seprti ada kekurangan. mungkin kerana saya lebih ghairah untuk mengetahui cerita ttg the wannababes kot.. saya amat fanatik dgn the wannababes. harap kak ain dapat masukkan lebih banyak scene the wannababes.. but anyway, saya salute kak ain..

p/s: kak ain kenapa saya tak dapat register BSB?? banyak kali try tapi tak dapat!!! alah, sedeynyerrr...

Farah_Adilah said...

hai kak ain saya ada beli buku kak ain 3minggu yang lepas,saya tak sabar nak baca buku kak ain.kalau
boleh saya nak tahu lagi berapa minggu saya kena tunggu?saya dah tak sabar nak baca buku kak ain saya harap kak ain hantar buku yang saya pesan dari rumahpink dihantar secepat mungkin.SAYA SUKA BUKU KAK AIN!!!!!!!!.

Tokei Kedai Pink said...

Noli,


Sila berikan maklumat lanjut tentang pembelian tersebut kepada email kedaipink@gmail.com

Sepatutnya buku akan dihantar dalam 3-4 hari dari tarikh pembayaran. Kenapa sampai 3 minggu pun tak dapat lagi.

Saya mahu tahu maklumat :

Tarikh buat bayaran. Berapa jumlah bayaran.

'Ainaa said...
This comment has been removed by the author.
'Ainaa said...

Assalammualaikum Kak Ain, Buku tu best sangat!!Saya beli dekat PWTC.Oh ye Kak Ain,saya nak tanya,buku Impiana 3 dah siap ke?Saya ni peminat nombor satu kak Ain! kalau dah siap bagi tau saya.Saya tunggu mesej kak Ain!Oh lagi satu,Saya nak tanya,masa dekat PWTC tu kak Ain datang ke?kalau datang kenapa saya nampak Kak Kusyi Hirdan je?Hmm.. pening kepala saya..Okeylah Wa'alaikummussalamwarahmatullahhiwabarakatuh

Aqilah Syahirah said...

salam,saya peminat kak ain maisarah.....kalau ada masa lawat blog saya

Aqilah Syahirah said...

seronok juga baca buku AKU MAHU KE NEW YORK 1 AND 2,KINI BERWAJAH BARU AND AKU MAHU SAIZ XL.....