15 July 2009

Jadual Program Jelajah Sekolah AinMaisarah

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Kak Ain ingin mengumumkan kepada semua tentang jadual "Program Jelajah Sekolah AinMaisarah" yang sudah direncana bagi tempoh tiga minggu akan datang.

Inilah senarai sekolah-sekolah yang akan Kak Ain jelajahi.

SMK (P) KAPAR, Kelang
Isnin, 20 Julai 2009 - 7.30am - 4.00pm
Selasa, 21 Julai 2009 - 9.00am - 4.00pm

SMK DESA TUN HUSSEIN ONN, Jelatek
Sabtu 25 Julai 2009 - 9.00am - 2.00pm

SMK TELOK PANGLIMA GARANG, Kelang
Selasa, 28 Julai 2009 - 7.30am - 4.00pm
Rabu, 29 Julai 2009 - 9.00am - 4.00pm

SMK BUKIT SENTOSA, Rawang
Khamis, 30 Julai 2009 - 7.30am - 4.00pm
Jumaat, 31 Julai 2009 - 9.00am - 4.00pm

SMK SERI BINTANG UTARA, Cheras
Selasa, 4 Ogos 2009 - 7.30am - 4.00pm
Rabu, 5 Ogos 2009 - 9.00am - 4.00pm

Kak Ain memang meminta pihak pengurusan mengatur jadual Jelajah Sekolah ini bermula pada minggu hadapan. Minggu ini Kak Ain mahu fokus menulis semata-mata.

Kepada para pembaca Rumah PINK AinMaisarah, Kak Ain harap dapat mewar-warkan kepada rakan-rakan lain. Pihak pengurusan akan membawa semua novel remaja PTS dan buku-buku motivasi PTS untuk dijual disekolah anda.

Jadi tips dari Kak Ain, mula-mulalah rajin mengemas rumah. Boleh bodek ayah dan mak untuk duit poket lebih bagi membeli buku PTS.

Sesiapa yang bersekolah di sekolah yang disenaraikan di atas sila kenalkan diri di bahagian komen. Jangan lupa perkenalkan diri pada Kak Ain di sekolah nanti. Kak Ain nak bergambar dengan anda!

Salam Sayang,
AinMaisarah
p/s: Ramai yang bertanya Kak Ain, "Kenapa tak datang sekolah saya?"
Sebenarnya Kak Ain perlu mendapat jemputan untuk ke sekolah anda. Jika mahu Kak Ain ke sekolah anda, bantu Kak Ain dengan memberi beberapa maklumat. Sila baca >>SINI<<


22 comments:

Nuraqilah Izzati said...

salam kak ain,,,
yeah!!!!kak ain dtg sek.saya!!!
smk(p)kapar..
kak ain kenal saya x???
nanti kila nak jumpe kak ain...

shera said...

saye nak kak ain datang sklah saye tpi cam ne?

abby :) said...

datang lar skolah abby gak...
sk BANDAR tun hussein onn....
dekat je ngan DESA tun hussein onn.. :(

Shasha~Acha said...

emm....
taun ni takde rezeki nak jemput kak ain. Sibuk nak periksa UPSR

asyiqin said...

Kak Ain, boleh datang dekat Kuantan tak?
Coz kat skolah syiqin ade bulan membaca... bleh lah jdi kempen bulan membaca r kalau kak ain dtg sek. syiqin....
Coz penulis tersohor dtg sek kan?
jual2 buku...bleh lah kak ain...bleh lah...
kalau bleh kak ain bgth syiqin ek?

asyiqin@ikin said...

Kak Ain, boleh datang dekat Kuantan tak?
Coz kat skolah syiqin ade kempen bulan membaca... bleh lah jdi kempen bulan membaca r kalau kak ain dtg sek. syiqin....
Coz penulis tersohor dtg sek kan?
jual2 buku...bleh lah kak ain...bleh lah...
kalau bleh kak ain bgth syiqin ek?

Coz nk pasti kn...n bgth pengetua... SYIQIN SEOKOLAH KAT....
SMK Bukit Rangin,Kuantan,Pahang....

-tirah- said...

aiyoo,kat dungun takde ke??=(

anahasanah said...

Kak Ain...tahun depan ada tak lagi jelajah sekolah Ain Maisarah???

diari hari ku said...

kak ain...
mane buku saye x sampai lagi ekk?

diari hari ku said...

kak ain...
mane buku saye x sampai lagi ekk?

nurin roslan said...

kak ain datang lah dekat smk batu unjur , klang .

please ?

ZaCkG fRiDzHa said...

Tahniah kak ain...
makin sibuk dan makin murah rezeki..
lama dah zackg tak berkunjung ke blog kak ain,maklumlah sibuk dengan assignment...
tengok2 dah banyak entri baru dimasukkan!
habis semua saya baca..
Saya doakan kak ain terus maju dan terus berjaya..
gambattekudasai!

PiNkY | alisa said...

assalamualaikum , saya ni kakak punya akaun ni. namer saye amirah. saye sekolah kat SMK Telok Panglima Garang. tak sabar nak jumpa kak ain.

amirah

zainina said...

KAK AIN!!!!!!!!BILA KAK AIN NAK DATANG BATU PAHAT,JOHOR?????????DATANG LORH SEKOLAH SAYA!!!!!!!SEKOLAH SAYA :
SMK DATO' SULAIMAN,PARIT SULONG,BATU PAHAT,JOHOR..KAK AIN DATANG LARH!!!!!BUKAN NYER BSUSAH NAK CARI SK SAYA!!!TEPI JALAN JER..BESAR PULAK TUW....HUHU...BILA AGAKNYER SAYA BOLEY JUMPA KAK AIN!!!

[a][m][i][r][a] said...

salam kak ain.....smpai hati kak ain x dtg skolah sye, skolah sye dkt je. dkt kampung baru. Nama sekolah sye SMK Puteri Wilayah....
Msti kwn sye dkt SMK Desa Tun Hussein Onn nak cmburukan sye dia kata kak ain g skolah dia....dulu sye skolah kat sna tpi kat sna terlalu sosial sye pun ambil kputusan skolah kat puteri wilayah...mcm mna sye nak ajk kak ain dtg sekolah sye????

[a][m][i][r][a] said...

ohhhh......baru sye fhm...maaf akak!!!tpi bulan ni skolah sye x da buat ape2 aktiviti mngkin tahun hdpan....tpi sye cmburu r....

-mamamia- said...

bile kak ain nak dtg kat skolah saye? saye ni murid sk alam megah dua dkt ngan shah alam sek 27. saya harap kak ain dpt dtg kat skolah saye.

FaYiisya said...

Yey!! kak ain akan datang kat sekolah saya! SMK Desa tun hussein onn! 25 julai, time hari usahawan! nanti kita jumpa erk kak ain
- Faresya

NuriY said...

wah, Kak Ain dtg saya nye skolah!!! Tapi saya dah habis skola dah.... x dpt nk jumpa kak Ain!! :)

Nadhirah said...

Yeh kaak ain dtang skolah syerr!!!
SMK SERI BINTANG UTARA !!!!
yeyeh!!!

Nadhirah said...

Yeh kaak ain dtang skolah syerr!!!
SMK SERI BINTANG UTARA !!!!
yeyeh!!!

smallawei said...

震動環,潤滑液,情趣禮物,情趣玩具,威而柔,精油,逼真按摩棒,數位按摩棒,
情人節禮物,情人趣味用品珠,情人趣味用品
情人趣味用品愛蜜莉,情人趣味用品液
情人趣味用品轉,情人趣味用品娃,

G點,按摩棒,轉珠按摩棒,變頻跳蛋,跳蛋,無線跳蛋,

飛機杯,男用強精長軟質套,男用強精短軟質套,充氣娃娃性感內褲,
自慰套,自慰套,情趣娃娃,自慰器,電動自慰器,充氣娃娃,
情趣內褲,丁字褲,SM,情趣,情趣用品,巴黎,