17 September 2008

AinMaisarah Menerima E-mel Kejutan!

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini Kak Ain membuka e-mel. Terkejut. Terketar-ketar. Ketakutan Kak Ain dibuatnya. Kak Ain tak sangka akan menerima e-mel sebegini!

Hai Kak Ain. Saya berjanji, selagi Kak Ain tak balas e-mel saya, saya akan terus hantar e-mel sehinggalah Kak Ain jawab e-mel saya. Tapi, Kak Ain jangan ingat lepas tu saya tak hantar e-mel lagi. Saya akan hantar lagi. Dan lagi. Dan lagi.

Peringatan: Ini bukan ugutan.

Yang benar,
(Nama dirahsiakan)

Heheh! =D Ada juga pembaca yang menghantar e-mel sebegini! Kak Ain semacam menerima e-mel ugutan pula (walaupun sudah dijelaskan ia bukan berunsur ugutan)

Isk.. Isk.. Isk.. Adakah ini pengaruh novel Impiana???

Sebetulnya, Kak Ain ingin meminta maaf sekiranya tidak membalas e-mel pembaca. Minggu ini Kak Ain betul-betul sibuk. Kak Ain perlu menyiapkan manuskrip yang tertangguh sebelum balik beraya. Cik Abang dah kata, tak siap manuskrip... Kak Ain tak boleh balik raya! Oh! Naya! =(

Oleh itu, Kak Ain harap para pengunjung memahami situasi Kak Ain. Bulan Ramadhan ini terasa singkat sangat waktunya. Siang terasa tak larat nak menulis. Malam pula berbuka puasa, berterawih dan bertutup mata. Huh! Bila Kak Ain nak menulis kalau macam ni??

Kepada pengirim e-mel di atas, Kak Ain sudahpun membalas e-mel adik. Janganlah menghantui hidup Kak Ain sebegini, hanya kerana Kak Ain tidak membalas e-mel yang diberi. Kak Ain takut!

Salam Ketakutan,
AinMaisarah

18 comments:

Annan_97 said...

huh takutnya e-mel ni kak ain..
siap ugut tapi bagi peringatan yang e-mel tu bukan ugutan.. kesian kak ain yer.. x der masa.. macam artis la plak.. x per saya doakan kesejahteraan kak ain supaya tak jadi paper kat kak ain...

salam syg,
hannan afifah a.k.a. annan97

FaRah said...

siape bg ni?tkutnye..spatutnye die prlulah fhm keadaan kak ain yg sibuk ni..

nuha kd said...

hohoho cian kk ain takutnyer agak 2 saper tuh ek?
sye pon takut klu ade org cam tuh tp smacam ah knaper die buat kk ain cam tuh ek?


ok sye nk g skolah bb


salam.

Qila Zam said...

Kak Ain...
kalau sayer buat kak Ain camtuh gak bleh x?Hehehe...
Nanti sayer tulis

Daripada,
Fan Kak Ain Maisarah

(P/S-INI ADALAH UGUTAN)

~Gurau jer ek~

ALyA WoNdErS said...

Kak Ain,
Kalau emel penghantar misteri tu banyak sangat, Kak Ain boleh mark sender tu as spam .. Nanti dier akan masuk ke dalam kotak spam. Ngehehe ..

aini said...

salam..

ui..mcm dua mcm je emel tu..
bio betul?

bahaye!tet..tet..tet..
hahaha..

hati2 na..bahaye bdk tu..

Nurul said...

salam, kak ain

oh, terkejut saya dibuatnye! tapi bila baca ada rasa geli hati pulak. mungkin ye kot kak ain, penulis emel tu terpengaruh dengan buku impiana. hehehe...
okeylah, kak ain. stay cool, be happy and selamat berpuasa!

irah said...

Salam Kak Ain,

Takutnya e-mel tu.Kalau saya dapat e-mel macam tuh saya pun takut gak.Semoga Kak Ain dapat menyiapkan buku tuh sebelum raya.Semoga Kak Ain raya dengan tenang di Johor.
p/s; Kampung saya kat Johor.Heheheeh

najwaamira said...

wah,takutnya!
mmg x sbr nak baca buku remaja@ptsone..
Bila nak keluar ek?

Nisa said...

Kesian kak ain... saya pernah terima emel ugutan dari salah seorang daripada pelajar sekolah saya hanya kerana cinta... tapi, kak ain jangan risau, tu bukan emel ugutan, kan?

ratu anis said...

takutnye email nie....
agaknye sape yg bg ek???
walauapapn sy disini mndoakan kesejahteraan kk ain...

Siti Nazirah said...

Salam Kak Ain..

ish..ish..siapalah agaknya yang hantar emel tu??
mungkin dia terlalu meminati Kak Ain agaknya..
yela,buku Kak Ain kan best2..
mungkin dia tak berada di tempat Kak Ain,jadi dia tak faham situasi sebenar..harap-harap lepas ni tiada lagi lah ya..

p/s:jangan risau,orang tu bukan saya..hihi

ala tomei said...

salam kak ain ala tomei masih x peroleh lg aper aper n ade pembetulan bkn 43 tp 430 lah

Anonymous said...

assalamualikum dan salam sejahtera

kak ain mesti org yang bagi massage ugutan ni penakut couz dia x nak tunjukkan diri...kalau kak ain x caya kak ain tanya yang lain mesti dorang setuju dgn saya...
tapi kak ain jgn risau suatu ari nanti mesti kak ain tau punya sapa punya angkara nie..

salam ceria
~dari idil~

Nadhira said...

Salam...

Just stay cool ye Kak Ain

:: fatin :: said...

dugaan bagi kak ain..
sabarlah ye kak ain..

Anonymous said...

pelik nye...kak takde masa tapi sempat jugak baca emel..kenapa tak balas je emel tuh?

Puteri said...

Takutnya!dah bape lama dia tunggu kak ain ha?sampai ckp mcm tu.X pe kak ain..jgn takut..kak ain kan penulis Impiana mesti kak ain tahu apakah akan terjadi selepas ini.Hhehehe..

Salam sayang,
Puteri