05 May 2008

Semak Status Pembelian NovelComel II

Salam buat semua,

Jam sudah menunjukkan pukul 3.30 pagi. Kak Ain sudah dua kali ulang-alik ke dapur membancuh kopi. Tugas khas di pagi yang hening ini adalah memeriksa satu per satu nama pembeli pakej NovelComel.

Bagi memastikan tiada nama yang tercicir, Kak Ain minta jasa baik semua supaya memastikan nama anda ada dalam senarai. Semak juga status pembayaran:

BAYARAN MAYBANK SUDAH TERIMA:

1) Hidayah >> [NovelComel sudah dihantar]
2) Hannan >> [NovelComel sudah dihantar]
3) Aqilah yuyu >> [NovelComel sudah dihantar]
4) Puteri Nadhira >> [NovelComel sudah dihantar]
5) Riha >> [NovelComel sudah dihantar]
6) Nur Haziqah >> [NovelComel sudah dihantar]
7) Nur Fathiah >> [NovelComel sudah dihantar]
8) Zarifah Osman>> [NovelComel sudah dihantar]
9) Nik Nornisa >> [NovelComel sudah dihantar]
10) Aafifah Mohammad >> [NovelComel sudah dihantar]
11) Wan Aimi Amalina >> [NovelComel sudah dihantar]
12) Shaikha Shuhada >> [NovelComel sudah dihantar]
13) Nurul Farhana >> [NovelComel sudah dihantar]
14) Nurul Balqis >> [NovelComel sudah dihantar]
15) Farhaniza >> [NovelComel sudah dihantar]
16) Izzah Elliani >> [NovelComel sudah dihantar]
17) Hidayati Kasuma >> [NovelComel sudah dihantar]
18) Nur Hanis Aqilah >> [NovelComel sudah dihantar]
19) NoorZafirah Zaidi >> [NovelComel sudah dihantar]
20) Shaikha Shuhada >> [NovelComel sudah dihantar]
21) Izzlin Rafiqqah >> [NovelComel sudah dihantar]
22) Nur Sakinah Razak >> [NovelComel sudah dihantar]
23) Nurul Hamiza >> [NovelComel sudah dihantar]
24) Khairunisa Yaacob >> [NovelComel sudah dihantar]
25) Asma >> [NovelComel belum dihantar]
26) Sara Shaidin >> [NovelComel sudah dihantar]
27) Farah Amira >> [NovelComel sudah dihantar]
28) Cicakgirl >> [NovelComel belum dihantar]
29) Ain Nadirah >> [NovelComel sudah dihantar]
30) Nurul Adani >> [NovelComel belum dihantar]
31) Nazaitul >> [Buku sudah dihantar]
32) Aliatul Asma >> [NovelComel sudah dihantar]
33) Imah >> [NovelComel sudah dihantar]
34) Puteri Amira >> [Buku & NovelComel belum dihantar]
35) Nur Fatihah Zainooriah >> [NovelComel sudah dihantar]
36) Hayati@meluve >> [NovelComel belum dihantar]
37) Nurul Fairuz Set 1 >> [NovelComel belum dihantar]
38) Nurul Fairuz Set 2 >> [NovelComel belum dihantar]
39) Nurul Fairuz Set 3 >> [NovelComel belum dihantar]
40) Nurul Fairuz Set 4 >> [NovelComel belum dihantar]
41) Nurul Fairuz Set 5 >> [NovelComel belum dihantar]
42) Nurul Fairuz Set 6 >> [NovelComel belum dihantar]

BAYARAN CEK SUDAH TERIMA:

43) Wan Norjihan >> [Buku sudah dihantar]
44) Fatin >> [Buku sudah dihantar]

WANG POS SUDAH TERIMA:

45) Aiman Affifa >> [NovelComel sudah dihantar]
46) Akmal Izzati >> [Sudah dihantar]
47) Skye Chow >> [Sudah dihantar]

BAYARAN MAYBANK BELUM TERIMA:


48) Nadhrah Ridzuan >> [NovelComel belum dihantar]
49) Nur Izzah Atirah >> [NovelComel belum dihantar]
50) Siti Maryam Jamilah >> [NovelComel belum dihantar]
51) Muhammad Hazim >> [NovelComel belum dihantar]
52) Anisah Sulaiman >> [NovelComel belum dihantar]
53) Nursyafiqah Ronhazli >> [NovelComel belum dihantar]


WANG POS BELUM TERIMA:

54) Solehah KD >> [NovelComel belum dihantar]
55) Nur Aqilah Ramli >> [NovelComel belum dihantar]
56) Nurul Aini Zharfan >> [NovelComel belum dihantar]
57) Nida Nabilah >> [NovelComel belum dihantar]
58) Farhanis >> [NovelComel belum dihantar]
59) iela_95 >> [NovelComel belum dihantar]
60) Wan Nik Waddah >> [NovelComel belum dihantar]
61) Masritah Omri >> [NovelComel belum dihantar]
62) Syaherah Suhaimi >> [NovelComel belum dihantar]
63) Amrina Hussein >> [NovelComel belum dihantar]
64) Elly Izlin >> [NovelComel belum dihantar]

Sekiranya ada nama yang tertinggal, segera buat pemberitahuan di bahagian komen.

Kepada pembeli yang sudah membayar dan ditulis statusnya, NOVELCOMEL SUDAH DIHANTAR, sila beri masa 2-3 hari bagi bungkusan NovelComel sampai. Ini kerana Kak Ain mengepos menggunakan pos biasa dengan setem berharga RM2.

Kepada pembeli yang menghantar wang pos, Kak Ain akan memeriksa peti pos di pejabat pada hari Isnin. Kak Ain akan perbaharui semula status wang pos (samada sudah diterima atau belum) Setelah wang pos diterima, barulah Kak Ain akan membuat penghantaran NovelComel.

Kak Ain juga meminta jasa baik pembeli yang membayar melalui Maybank supaya MEMBUAT PEMBERITAHUAN MELALUI E-MEL APABILA SUDAH MEMBUAT PEMBAYARAN. Janganlah berdiam diri. Nanti Kak Ain pening nak menyemak status pembeli.

Pengumuman terakhir sekali, Kepada nama berikut iaitu:

1) Ainin Sofiya
2) Mawaddah

Sila e-mel kepada Kak Ain di maisarah_ain@yahoo.com tentang jumlah pembayaran yang dibuat, juga pesanan buku yang diminta. Kak Ain sudah memeriksa akaun e-mel Kak Ain dan mendapati tiada rekod e-mel Cik Adik berdua. Sila hubungi Kak Ain seberapa segera yang mungkin.

Salam Berpinar Mata,
AinMaisarah

17 comments:

::fatin:: said...

rajinnya kak ain..
pukul 3 still depan computer lagi..
hehehe..

Anonymous said...

thanx kak ain.tak sabar rasanya nak baca novelcomel tuh

-zafirah-

~aqma_rockgurlz~ said...

yahoo... akhirnya kak ain terima wang pos daripada saya...

<~Akmal Izzati~>

iela_95 said...

kak ain...saya sudah menghantar wang pos...tetapi ada sedikit masalah kerana saya terlupa lekatkan setem di hadapan surat!!!ini kerana saya sudah lama tidak berutus surat...
Apa yg patut saya lakukan?

Anonymous said...

kak ain saya dah terima buku tuh.Thanx.cantik pembalut hadiah dia

-zafirah-

Anonymous said...

askum KAK AIN!!

*kakain,saya dah terima dah novel comel 2!!=)comel n cantikla kak ain balut novelcomel 2!!thanx kak ain!!
p/s:kakak saya kirim salam termasukla saya...he3x..=)


*nurul qayyimah,nurulhamiza&nurul asyikin*

farah said...

salam kak ain,

novelcomel tu dah selamat sampai ke tangan saye semalam.
bungkusan tu cantik sangat.
saye pun dah habis bace novelcomel.
cerita die memang best.
thank you kak ain.

fara

hayati said...

salam kak ain..

saya mau buat tempahan boleh tak???
saya mau pakej novel comel yek...

terima kasih..

salam ikhlas,
Nurhayati Nadhirah

*p/s: duit RM20 saya da masukkan ke dalam akaun

cicakgirls =) said...

Salam Kak Ain,

Petang semalam, emak saya telah 'bank-in' kan duit untuk NovelComel...

Saya ada hantar e-mel kat Kak Ain semalam untuk maklumkan emak saya dah tolong 'bank-in' kan sebanyak RM20..e-mel saya cahaya.nor@gmail.com

Sebenarnya, adik saya Asma tak jadi beli..tapi saya tetap beli dua set yang sama tajuk iaitu :

>>NovelComel 1 : Penubuhan The Wannababes

>>NovelComel 5 : Ada Apa dengan Farah dan Fahrin.

>>NovelComel 7 : Rahsia Hati Mr.LobakLobak.

Wassalam.

Anonymous said...

salam kak ain!!

kak ain,nanti ader novel comel yg lain kew?klu cam2 saya nak orderla...he3x!!kak ain,buku aku mahu begaya sambungan aku mahu saiz s kew?=?

*qay

iela_95 said...

kak ain...don't worry..saye da dpt surat saye balik n da lekatkan setem...hehehe...wat saspen je saye ni...

aliah said...
This comment has been removed by the author.
farah~amira said...

salam kak ain yg dah lama x dengar khabar berita....untuk makluman kak ain..arah dah masukkan duit sebanyak RM 7 ke dlm akaun kak ain pada 2 minggu yg lepas.....farahlah yg membuat pesanan novelcomel melalui sms....farah harap kak ain sudah hantar nc tersebut...

MaWadDaH! said...

kak ain..
saya dah hantar emel..hehe..
terima kasih kerana memberitahu..

MaWadDaH! said...

ermm..kak ain.aya sdh bls emel kak ain..=]

Anonymous said...

kak ain.......nama saya nuralia jamila.kakain dah dapat wang pos?saya hantar pagi semalam.

Farah Azaliya said...

salam,

sye dh hntr cek utk pmbyrn novelcomel...awat x de nme sye?..x smpi lgik ke?