04 May 2008

KTTM : Gambar Kelab Teman Tapi Mesra AinMaisarah

Assalamualaikum kepada semua pengunjung Rumah PINK AinMaisarah,

Kak Ain telah menerima beberapa gambar lagi daripada ahli Kelab Teman Tapi Mesra KTTM. Sesiapa yang telah mendaftar di Kelab Teman Tapi Mesra AinMaisarah secara automatik menjadi ahli.

Yang belum mendaftar silalah klik >>SINI<< dan isi maklumat yang diperlukan di bahagian komen.

Berikut adalah gambar beberapa ahli KTTM. Enjoy!








Ahli kelab yang belum menghantar gambar silalah hantar gambar tersebut melalui e-mel maisarah_ain@yahoo.com.

Sesiapa yang sudah menghantar gambar, Kak Ain akan masukan gambar dalam entri secara beransur-ansur. Oleh itu harap bersabar ya. {Cik Abang adalah seorang yang sangat sibuk}

Wasalam
AinMaisarah

11 comments:

farah said...

kak ain..fara dah tahu yang kak ain dah dapat farah punye gambar. cume cik abg kak ain tak editkan lagi sbb sibuk mkn durian.fara pun dah lame tak makan durian. dengar perkataan durian, terselit sedikit perasaan terliur. cume fara nak tanye.bile nak editkan gambar fara tu?(ampun dipinta dari hujung rambut hingga hujung kaki kerana sibuk bertanya)

~fara/nurul farhana~

Izzie Izzati said...

kak ain,boleh tak kalau saya hantar gambar saya lewat sikit? sebab,baru-baru ni komputer saya ada rosak apa entah.jadi,banyak dokumen dan gambar yang hilang.bolehkan kalau saya hantar lewat,kan?

ainmaisarah said...

Salam Farah,

Nasib baik Farah bertanya, Kak Ain dah check dengan CIk Abang, katanya semua dia dah edit, jadi Kak AIn dengan cepat menyemak emel Kak Ain.

Memang ada gambar Farah. Kak AIn minta maaf bagi pihak Cik Abang yang mabuk durian.

Kak Ain akan pastikan gambar Farah keluar dalam next batch.

Izzie,
Boleh-boleh, yang penting gambar di hantar tau.

wasalam
AinMaisarah

Anonymous said...

wahhhhhhh.. bestnya dapat jadi cover wannababes.... terima kasih kak ain kerana edit gambar saya..eh, lupa pula nak ucapkan terima kasih kepada cik abang kerana mengedit gambar saya... love you all..

~ kyna ~

♪♫I am Princess♪♫ said...

Kak Ain!!
Saya baru aje antar gambar saya..
Tapi itu gambar saya yg baru diedit..
Tak ape ke kalau hantar mcm tu?
Saya risaulah Kak Ain..
Kalau Kak Ain tak terima tolonglah kalau ada masa hantar berita itu ke
d.nurdarina@yahoo.com secepat mungkin!

::fatin:: said...

skye..
hahaha

farah said...

ok kak ain..thanks..takpe lah cik abg kak ain tu mabuk durian..fara pun mabuk durian.cume takde durian kat rumah fara.

farah said...

salam kak ain..

lagi satu fara nak tanye
gambar fara tu boleh terima ke?
tak kecik?

salam sayang dari peminat yang sangat2 setia(tak minat kat penulis lain dah tau)

aini said...

salam k.ain

hehehe..klaka plak tgk gmbr sndri kat cni..

gmbr2 tu semua akn dmasukkan dlm siri AKU MAHU yg akhir ker?

farah said...

kak ain..
bile nak edit gambar saye?
dah berjanggut saye tunggu ni.
siang malam menunggu gambar untuk dikeluarkan..
sedih2.

Anonymous said...

sharifah nor saidatul hakimah binti syed anuar. 12 tahun.sharifah_hakimah@yahoo.com