03 May 2008

Jualan Hebat NovelComel Tinggal 12 Hari Lagi


Sempena Jualan Hebat NovelComel ini yang akan berakhir pada 15 Mei 2008, pakej NovelComel ini akan dijual pada harga istimewa RM20.00 sahaja. Kak Ain beri potongan diskaun RM7.00!

Kak Ain juga akan berikan percuma bersama pakej NovelComel ini :
1 Buku Profail Kumpulan 6ixth Sense.
1 Penanda Buku Comel.

Selepas 15 Mei 2008 harga setiap NovelComel adalah seperti berikut :

NovelComel 1 : Penubuhan The Wannababes 1. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 2 : Rahsia Linda. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 3 : Rahsia Jambul Cikgu Amnah. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 4 : Cinderella di Aidilfitri. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 5 : Ada Apa dengan Farah dan Fahrin. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 6 : The Toiletbabes. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 7 : Rahsia Hati Mr.LobakLobak. [harga biasa : RM3.50]

Mahu tahu ringkasan cerita setiap NovelComel di atas? Sila >>KLIK SINI<<

Untuk membuat tempahan, sila tuliskan maklumat berikut di bahagian komen di bawah :

Nama Penuh :
Bentuk Bayaran : [wang pos atau akaun Maybank]
Alamat Penuh :
E-mel anda :
NovelComel yang ditempah : Pakej atau Judul

Bagaimana ingin membuat bayaran?

1. Pastikan jumlah bayaran yang hendak dibuat. Pakej harganya RM20. Setiap NovelComel harganya RM3.50.

2. Terdapat 2 cara membuat bayaran.

Cara yang paling baik adalah dengan memasukkan ke dalam akaun Maybank.

No Akaun Maybank : 564717050374 [Pemegang akaun ini : Syaizul Amal bin Zulkaffly]
Sila maklumkan kepada AinMaisarah jumlah wang telah dimasukkan ke dalam akaun, sms kepada no telefon AinMaisarah 014-2677181.

Cara kedua adalah dengan membeli wang pos juga atas nama Syaizul Amal bin Zulkaffly di pejabat pos. (INGATAN PENTING: JANGAN TULIS NAMA AINMAISARAH DI ATAS WANG POS KERANA AINMAISARAH ADALAH NAMA PENA) Hantarkan wang pos tersebut ke alamat berikut :

AinMaisarah
Metadome Sdn Bhd,
Suite 9-1, 9th Floor,
Wisma UOA II,
21 Jalan Pinang,
50450 Kuala Lumpur


Sekiranya telah membuat bayaran, sila hantarkan maklumat pembayaran ke e-mel maisarah_ain@yahoo.com atau klik >>SINI<< untuk maklumat lanjut.

Setelah menerima wang, Kak Ain akan menghantar semua NovelComel melalui pos biasa, ia akan mengambil masa dalam 3 hari untuk sampai.

JANGAN TUNGGU LAGI, LAGI CEPAT ANDA BUAT PEMBAYARAN, LAGI CEPAT KAK AIN HANTARKAN PAKEJ NOVELCOMEL KE RUMAH.

Wassalam,
AinMaisarah

37 comments:

Anonymous said...

Kak Ain juga akan berikan percuma bersama pakej NovelComel ini :
1 Buku Profail Kumpulan 6ixth Sense.
1 Penanda Buku Comel.

kak ain..saye dah order lame pakej novel comel tu tapi saye akan dapat juge je perkara2 di atas tu?

~fara/nurul farhana~

Anonymous said...

Salam Kak Ain,

Ingat saya lagi? Anisah@Rnysa (Jemari Seni) yang nak jemput utk program Diskusi HELWA dulu.

Dah lama tengok website ni, dan akhirnya tergoda juga dengan tawaran novelcomel yang Kak Ain buat ni. Ni kategori kakak2 pula teringin untuk memilikinya!

Insya-Allah, saya akan bank-in minggu depan, lepas selesai final exam.

Nama Penuh : Anisah Binti Sulaiman

Bentuk Bayaran : Akaun Maybank

Alamat Penuh :
A-5 Jalan Merbau
Taman Melayu Jaya
31900 Kampar Perak

E-mel anda : anis_sulaiman@yahoo.co.uk

NovelComel yang ditempah : Pakej

p/s: Sebenarnya kita sebaya,lahir tahun yg sama + pieces. Ain lahir 5 Mac, manakala saya pula 13 Mac. Tapi memandangkan ain lahir terlebih awal + married, jd saya panggil kakak, okey? Tanda hormat. Hehehe... =p


Love,
Anis@Rnysa

princess sakura said...

Nama: Nurul Aini Zharfan Bt Hairani
Bentuk Bayaran: wang pos
Alamat: 1-0-4 lorong 3/92b Taman Kobena Cheras 56100.KL
Email: aini_sakurachan@yahoo.com
NovelComel 1 : Penubuhan The Wannababes 1. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 6 : The Toiletbabes. [harga biasa : RM3.50]

iela_95 said...

Nama Penuh :Nida Nabilah Bt. Mohd NIzam

Bentuk Bayaran :Wang pos

Alamat Penuh :no 7, Jalan BP 11/7, Bandar Bukit Puchong 2, 47100, Puchong, Selangor

E-mel :nabilascorpio95@yahoo.com.my

NovelComel yang ditempah :Pakej

ainmaisarah said...

Salam Fara@Farhana,

Semua pembeli yang memesan pakej NovelComel akan mendapat dua item percuma itu. Kak Ain juga sudah membungkus NovelComel untuk Fara. Sudah disertakan sekali penanda buku & profail 6ixth Sense itu.

Dear Anisah@Rnysa,
Terima kasih sudi membeli pakej NovelComel. Terima kasih juga kerana menjenguk Rumah Pink ini.

Setelah mengetahui umur dan tarikh lahir masing-masing, rasanya adalah baik dan molek sekali kita menggunakan panggilan Ain - Anisah@Rnysa. Itu lebih mesra, bukan? :-D

Harap dapat beritahu Ain kembali setelah pembayaran dibuat. Jadi Ain boleh poskan NovelComel itu secepat mungkin.

Minta-minta dapatlah kita berjumpa tahun hadapan, ya? ;-)

Kepada Nurul Aini Zharfan dan Nida Nabilah,
Kak Ain sudah mencatatkan info Cik Adik berdua. Terima kasih kerana berminat membeli pakej NovelComel AinMaisarah. Sekarang Kak Ain hanya menunggu wang pos sampai sahaja. Penghantaran NovelComel akan dibuat secepat mungkin sebaik sahaja pembayaran diterima.

::fatin:: said...

salam kak ain..

fatin nak order novel comel Rahsia Hati Mr. Lobak-lobak ya!

nanti fatin pos cek lagi..

harrypotter03 said...
This comment has been removed by the author.
harrypotter03 said...

Nama Penuh :Muhammad Nurhazim Bin Haslin
Bentuk Bayaran :akaun Maybank
Alamat Penuh :1312 Jalan TTJ 2/13, Taman Tuanku Jaafar, 71450, Sg. Gadut
Negeri Sembilan Darul Khusus
E-mel anda :harrypotter.graphics@gmail.com
NovelComel yang ditempah : Pakej

Anonymous said...

asslamualaikum kak ain,

saya nak buat tempahan buku novel comel... butir-butirnya ada di
bawah:

nama penuh: nur sakinah bt. ab. razak

bentuk bayaran: akaun maybank

alamat penuh:
11A, Jalan Alam Jaya 9,
Taman Alam Jaya,
Cheras 43200,
Batu 9,
Selangor.

emel: kinah_hani12@yahoo.com

novelcomel yang ditempah : pakej

tak sabar rasanya nak baca buku novelcomel... kalau ada butir-butir yang kak ain perlukan lagi.. kak ain boleh hantar email kat saya....
semoga kita bertemu lagi...

Anonymous said...

Nama Penuh : sara shaidin
Bentuk Bayaran : akaun Maybank
Alamat Penuh :b1408, danau idaman condo,tmn danau desa 58100 KL
E-mel anda :sarashaidin@yahoo.com
NovelComel yang ditempah : Pakej

Anonymous said...

Salam Ain,

Okeylah, demi memenuhi permintaan... sy akan pggl dgn nama 'ain' dan ain leh pggl sy 'anis'.

Hrp kita dpt jumpa. Amin!

Luv,
Anis@rnysa

Anonymous said...

hai kak ain...........best lah buku aku mahu teman tp mesra...^.^bile nk umumkan pemenang bantal peluk pink....kak ain pilih pemenang yg yang banyak hantar peraduan tue ker???

ima said...

hai kak ain............buku impiana 3,biler nak kuar??

Anonymous said...

assalamualaikum kak ain,

saya nak buat tempahan untuk membeli novelcomel kak ain.. di bawah ni saya sediakan butir-butirnya:

nama penuh: ain nadirah bt. mohd razy

bentuk bayaran: wang pos

alamat penuh:
no 4, jalan intan 5,
taman cheras permata fasa 2,
43200 cheras,
selangor darul ehsan.

novelcomel yang ditempah: pakej

kalau kak ain ada pertanyaan kak ain boleh hantar komen kat rumah pink kak ain nie.... sbb syer pnyer email stucked..

Anonymous said...

salam kak ain,

saya akan membeli novelcomel kak ain melalui akaun maybank... sebelum ni saya tulis melalui wang pos.. sorrylah klo buat kak ain pening...

from
ain nadirah bt. mohd razy.

sorryyyy =(

Nurul Fairuz said...

Salam Kak Ain,

Nama: Nurul Fairuz Bt Amir
Bentuk Bayaran: Akaun Maybank
Alamat: Lot 3564, Pt Hj Zain, Kg Api-Api, 82000 Pontian, Johor
Email: nfa256@gmail.com
NovelComel yang ditempah : Pakej X 6 Set (RM 20 x 6 = RM 120)(present purpose)

ainmaisarah said...

Salam Cik/Puan Nurul Fairuz,

Terima kasih diucapkan atas minat membeli NovelComel ini.

Buat pengetahuan, setiap NovelComel akan saya tandatangan dan tuliskan nama penerimanya.
Oleh kerana Cik/Puan ada menulis bahawa pakej NovelComel ini adalah bagi tujuan memberi hadiah kepada orang lain, saya ada dua persoalan yang perlukan kepastian.

1) Adakah 6 hadiah ini diposkan ke satu alamat iaitu alamat Cik/Puan di:

Lot 3564,
Pt Hj Zain,
Kg Api-Api, 82000 Pontian, Johor

atau ianya akan diposkan ke enam alamat penerima hadiah yang berlainan?

2) Adakah Cik/Puan mahu saya menulis nama di atas setiap NovelComel? Jika YA, saya perlukan nama enam penerima hadiah itu.
Sekiranya TIDAK, maka saya akan menandatangani setiap NovelComel itu sahaja.

3) Adakah Cik/Puan mahu saya menulis sebarang ucapan yang khas? Contoh: Selamat Hari Jadi / Tahniah atas kecemerlangan.
Ini kerana ada ibubapa yang mahukan ucapan khas datang dari mereka sendiri. Jika TIDAK, maka saya akan menulis ucapan umum buat semua.

Sila maklumkan kepada saya melalui emel maisarah_ain@yahoo.com, sekiranya sudah membuat pembayaran melalui Maybank. Saya akan mengepos NovelComel ini sehari selepas pembayaran diterima. Semakin cepat Cik/Puan membuat pembayaran, semakin cepat NovelComel ini sampai ke alamat yang diberikan.

Wassalam,
AinMaisarah

Hilya said...

Nama:Nurhilya bt. Ahmad Damiri
Bentuk bayaran:Wang pos
Alamat: No. 17,Jln UP5/5,
Ukay Perdana,
Ampang,Selangor 68000
Emel:hilya96@yahoo.co.uk
Novelcomel yang ditempah:Pakej

Yana said...

@hye kak ain,
saya nak tempah buku novelcomel...
saya minat sangat kat kak ain punya novel...nie butir2x yg kak ain perlukan...nanti saya masukkan duit tu ke dalam akaun kak ain..

Nama Penuh : Nurliyana Bt Jeffery

Bentuk Bayaran : Akaun Maybank

Alamat Penuh :
Lot 451,Lorong 4,
Pujut 3,
98000,Miri,
Sarawak.

E-mel anda :
yana_lovezz@yahoo.com

NovelComel yang ditempah : Pakej

Anonymous said...

Kak Ain, saya membuat bayaran pos lewat sedikit. Saya akan membuat bayaran melalui wang pos tersebut pada hari Selasa 20/5/2008...
(Nurul Aini Zharfan)

nuemie said...

kak ain.. sye ni bru nak tempah. walau pon tak sempat nak tempah mase ade promosi pakej dulu kan..
tak pe lah sy beli dgn harga biasa sje..


Nama Penuh : Nur Amirah Hanim Bt Rahim

Bentuk Bayaran : akaun Maybank

Alamat Penuh : 36,Jalan Ibukota 4,
Taman Ibukota,53100 Kuala Lumpur.

E-mel anda :nuemie@yahoo.com

NovelComel yang ditempah : 1)Apa apa dgn farah dan fahrin
2)Rahsia Hati Mr.LobakLobak..

sye akan byr dgn scepat yg mgkin..harap sye dpt la buku tu dgn cpat gak ye..

-mira-

nuemie said...

kak ain.. sye ni bru nak tempah. walau pon tak sempat nak tempah mase ade promosi pakej dulu kan..
tak pe lah sy beli dgn harga biasa sje..


Nama Penuh : Nur Amirah Hanim Bt Rahim

Bentuk Bayaran : akaun Maybank

Alamat Penuh : 36,Jalan Ibukota 4,
Taman Ibukota,53100 Kuala Lumpur.

E-mel anda :nuemie@yahoo.com

NovelComel yang ditempah : 1)Apa apa dgn farah dan fahrin
2)Rahsia Hati Mr.LobakLobak..

sye akan byr dgn scepat yg mgkin..harap sye dpt la buku tu dgn cpat gak ye..

-mira-

nuemie said...

kak ain..

ayah saya sudah masukkan duit ke dalam akaun maybank..

harap dapat buku saya dengan secepatnye...

-nur amirah hanim bt rahim-

Shasha said...

Kak Ain,
saya nk tempah NovelComel =)

Nama Penuh : Syafira Bt Ahmad Saufi

Bentuk Bayaran : wang pos

Alamat Penuh :
Dewi GR-08 Jln Astana 13/3
Astana Alam 2 Fasa 3
42300 Puncak Alam
Selangor

E-mel : syafira_saufi2000@yahoo.com

NovelComel yang ditempah :
1)Penubuhan The Wannababes
2)Rahsia Linda

abby said...

nama penuh:nur jazmin rany za bt jalaluddin

bentuk bayaran :akaun maybank

alamat penuh:no 16,jln suasana 5/2,bandar tun hussien onn,cheras

email:abby_purplefairy@yahoo.com

novel comel yg ditempah:pakej

abby said...

KAK ain abby dah mskn duit..dlm akaun..pastu nk wat per..??

nuemie said...

salam kak ain,

kak ain saya dah bayar untuk buku comel ni pada bulan lepas..

kenapa saya tak dapat lagi buku yangsaya beli?

nuemie said...

salam kak ain,

kak ain saya dah bayar untuk buku comel ni pada bulan lepas..

kenapa saya tak dapat lagi buku yangsaya beli?

siti zulaikha said...

SEKARANG MASIH BOLEH TEMPAH KE??

syifa' said...

Salam kak Ain. akhirnya dapat juga ku beli novel comel

Nama: syifa' bt zainal arifin

Bentuk bayaran:akaun maybank

alamat penuh:no.23,jln pintar 1, tmn universiti 43000 kjg s.d.e.

e-mel:sy_bleach@yahoo.com

novel yg ditempah:pakej

Anonymous said...

salam kak ain.
sya dah tmpah buku novel comel.

Nama: Nadhirah bt Ismail

Bentuk bayaran: akaun Maybank

Alamat: No.11 Jalan 4/1,
Kampung Tasek Tambahan,
68000,Ampang,
Selangor,D.E.

Emel: zubaidahramli@yahoo.com

Novel yg dtempah: Pakej

p/s: akk emel tuh sya gner mak syanyer..that all.. :)

Anonymous said...

hyep kak ain,

nanti buku nvel cmel tuh akk chop skali dgn tnda tgan yerh kak..plizzzz

ismail said...

kak ain,

novel comel yang harga RM20 tuh dh tamat tempoh keh ? sbb sya dah byar ke akaun maybank r kak..adoih

syifa' said...

Salam Kak Ain..

hari tu saya cube masukkan duit yg berjumlah RM27 dlm akaun bank.tapi mesin tu tak nak terima duit RM5 atau RM 1. cam ne nak bayar?

Anonymous said...

salam kak ain..

sy pun teringin nk beli novelcomel ni..

Nama Penuh : Siti Junaidah bt. Ma'mun
Bentuk Bayaran : Akaun Maybank
Alamat Penuh : 15.A, Jalan Bandong, 96000 Sibu, Sarawak
E-mel anda : ctcatz_29@yahoo.com.my
NovelComel yang ditempah : Judul

~Rahsia Linda
~Ada Apa dengan Farah dan Fahrin
~Rahsia Hati Mr.LobakLobak

insyaAllah sy akan masukkan wang tu nnt dlm akaun..tp buat wkt ni masih dlm perbincangan dgn ibu bapa sy...tp sy arap kak ain boleh tolong simpankn utk sy k!

~jun~

Anonymous said...

Nama:Wan Nur Asyiqin bt Wan Marzuki
Bentuk bayaran:Akaun Maybank
Alamat:Lot 2679 Lrg Wan Nur, Kubang Badak, 17000 Pasir Mas, Kelantan
Emel:syiqin_niqisy@yahoo.com
NovelComel yang ditempah:Pakej

Harap Kak Ain bagi respons untuk komen ni...

small rabbit said...

kak ain saya tahu dah tertinggal information tapi saya nak tanya kak ain macam mane nak beli novel comel tu.insya-allah saya akan beli.kak ain,kak ain x terpikir ke nak jual buku tu dekat kedai buku.