25 April 2008

Yang Sudah Buat Pembayaran

Assalamualaikum,

Entri ini hanya untuk mereka yang telah membuat bayaran, tak kiralah samada bayaran novel ataupun novelcomel.

Kepada yang telah menghantar wang pos, sila nyatakan bila tarikh anda menghantar wang pos tersebut. Kak Ain akan memberitahu dibahagian komen ini sekiranya telah menerima wang pos tersebut.

Kepada yang telah membuat bayaran ke akaun Maybank. Sila emel Kak Ain dengan tajuk emel : SUDAH MEMBUAT BAYARAN dan masukkan maklumat ini dalam emel tersebut :

- Tarikh wang dimasukkan
- Berapa jumlah wang yang telah dimasukkan.

PERHATIAN : Setiap komen atau emel atau SMS mesti disertakan dengan NAMA ANDA.

Sekali lagi Kak Ain berharap mereka yang sudah membuat pembayaran sila hantar emel kepada maisarah_ain@yahoo.com dengan tajuk emel : Sudah Buat Bayaran.

Hanya komen berkenaan yang sudah membuat bayaran sahaja di sini okay? Kak Ain akan delete komen yang tidak berkaitan.

Wasalam
AinMaisarah

25 comments:

Annan_97 said...

Salam Kak Ain,

Ayah saya sudah membuat pembayaran sebanyak Rm 20 pada akaun maybank tersebut. Nama saya Hannan Afifah. Alamat saya:No 36 Jalan 4/7F 43650 Bandar Baru Bangi. Emel saya: hannanafifah97@yahoo.com.
Saya memilih pakej. Terima kasih.

Annan_97 said...

saya sudah menghantar emel kepada kak ain. harap kak ain dah terima. saya dah sms kak ain tapi belum sampai lagi kat kak ain...
seronoknya nanti saya nak baca buku novel comel kak ain tu..
wassalam

ainmaisarah said...

Assalamualaikum,

Terima Kasih Hannan,

Kak Ain akan bungkus elok-elok letak riben dan hantar pada Hannan hari Isnin nanti.

Mungkin 2-3 hari sampailah bungkusan tu ke rumah Hannan.

wasalam
AinMaisarah

Aqilah yuyu said...

assalamualaikum kak ain...

ni aqilah(nur aqilah), kak ain dah hantar dah ke buku novelcomel yang aqilah tempah??? aqilah dah bank in dah duit sebanyak RM20 semalam... kak ain ade terima mesej kan... kalau kak ain dah pos kan, THANKS A LOT kak ain!!!!!

salam sayang from peminat setia kak ain: NUR AQILAH@AQILAH YUYU

nurul hidayah roslan said...

salam kk ain,

dayah dah bayar duit tu...melalui maybank....RM 20.00 tau..dayah pilih pakej...alamat rumah dayah:no.1 jalan 1/3E bandar baru bangi,selangor darul ehsan


wasalam,
~dayah~:D

::fatin:: said...

kak ain..
fatin dah buat pembayaran untuk Tak Bisa Memilihmu..

ainin sofiya said...
This comment has been removed by the author.
haziqah aisyah said...

salam..
haziqah dah membuat bayaran melalui maybank..
pada 26 april pada hari sabtu...
dengan bayaran RM 20.00....
~HAZIQAH~

ainin sofiya said...

sorry kak ain.silap.saya hantar wang pos tu pada 13 mac 2008.saya tak pakai pos laju.

Nurfathiah said...

Salam utk Kak Ain,

Ayah saya sudah buat bayaran utk Pakej Novel Kak Ain menerusi akaun maybank sebanyak RM20.00 pada hari ini jam 8.45pm tadi.
Nama saya : Nurfathiah Binti Shahrani Nasution
Alamat: 25 Jalan AU2B/1 Taman Sri Keramat, 54200 K.L.
Emel : nurfathiah.shahrani@gmail.com

Terima Kasih.

zarifah said...

kak ain saya dah buat pembayaran malam tadi 28/4/2008 pukul 9 malam.sebanyak rm20 ringgit nama saya zarifah binti osman

Anonymous said...

kak Ain,
Saya sudah hantarkan wang pos pada 30/4/08 (pagi).. sebanyak RM 60.. Saya beli pakej novel comel, impiana II dan Tak Bisa Memilihmu. TQ..
- skye

::fatin:: said...

skye borong buku kak ain!
hehe

::fatin::
xDD -peace-

Anonymous said...

kak ain..saye dah msukkn RM20 ke dlm akaun maybank pade jam 2.45 pm. pada tarikh 2/5/08.harap kak ain akn poskan novel comel scpat mungkin.lagi satu, kat depan tu tulis saye hantar melalui wang pos.tapi sebenarnye saye hantar melalui akaun maybank.untuk pengetahuan kak ain, saye juge dah hantar mesej kak kak ain.kak ain pun dah dapatkan?saye juge dah hantar info ni akat lagi satu tempat hantar komen

~fara / Nurul Farhana~

Anonymous said...

alamat rumah saye:
No7,Jalan Kasturi 4A/1,
Seksyen BB8,
Bandar Bukit Beruntung,
48300 Rawang,
Selangor.

fara/nurul farhana

Anonymous said...

askum kak ain....kak ain dah dpt sms saya?..hrp2 dah dptla...klo ader yg tak jelas..kak ain balasla komen saya..

MaWadDaH! said...

askum kak ain....kak ain dah dpt sms saya?..hrp2 dah dptla...klo ader yg tak jelas..kak ain balasla komen saya..hehe..lupa nak cakap nama..sori... nama saya mawaddah bt abdul aziz..hehe..ader dpt msgkan?

Anonymous said...

assalamualaikum kak ain.

kakak saya dah masukkan duit sebanyak RM20 dalam akaun m aybank kak ain.ila hantarkan kepada:

Noorzafirah binti Mohd zaidi
42, jln 1/27D seksyen 6 Wangsa Maju, 53300 kuala lumpur

Anonymous said...

Salam kak ain,

Saya dah masukkan Rm 20 ke dalam akaun maybank(6/5/08).Saya memilih
pakej.
Alamat saya:227,Jln Permata 4,Tmn Permata,53300 KL
E-mel:permata8588@yahoo.com
-Nurul Adani-

iela_95 said...
This comment has been removed by the author.
iela_95 said...

salam kak ain..
saya sudah membuat pembayaran sebanyak RM20 menggunakan wang pos...
nama saya Nida Nabilah bt. Mohd Nizam
alamat saya no 7, Jalan BP11/7, Bandar Bukit Puchong 2, 47100 Puchong, Selangor
emel saya nabilascorpio95@yahoo.com.my

*Harap ia sampai ke tangan Kak Ain dgn selamat.....

bsbg_0104 said...

salam

sya sudah buat pembayaran guna akaun maybank.
saya transfer duit dr akaun bapa saya ke akaun kak ain guna internet (Maybank2u.com).

Nama : Shahira Farhana Binti Ahmad Safian
Alamat : 24, Jalan PRI 15, Taman Paya Rumput Indah, 76450 Melaka
No Telefon : 0126593332
Emel : bsbg_0104@yahoo.com
Judul : Pakaej novelcomel RM20

...Shahira Farhana...

fadiela said...

Assalamualaikum Kak Ain,
saya dah bank-in kan duit novel comel berharga RM 27.00...saya pun dah hantar emel kat Kak Ain...

-Aiman Fadhilah bte Ahmad Rozley
-PT 21846,Jalan Kolej 9,Desa
Kolej,Putra Nilai,71800,Nilai
Negeri Sembilan
-af_iela@yahoo.com

saya harap Kak Ain terima emel saya..

Anonymous said...

kak ain,sy azra syamimi bt rozlan.sy dh wat bayaran utk buku tak bisa memilihmu dan bayaran utk pos laju.sy hntr wang pos pada 24 jun 2008 bernilai rm 24.00..harap kak ain semak emel yg sy dh hntr kt kak ain.ni emel sy;axra_mirmo94@yahoo.com n num hp sy 0139144998.bye

Ninie Snsk said...

Assalamualaikum , Kak Ain ..
Saya Dah Buat Pembayaran Atas Nama Siti Nur Syazwani Binti Kamizon .