22 April 2008

Jualan Hebat! Pakej NovelComel.

Assalamualaikum,

Di atas permintaan ramai, Kak Ain ingin mengumumkan bahawa NovelComel telah dibuka untuk jualan. Di dalam bulan ini Kak Ain ingin membuat promosi hebat lagi terhad.

Pada hari ini Jualan Hebat di Rumah PINK AinMaisarah akan bermula!

NovelComel 1 : Penubuhan The Wannababes 1. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 2 : Rahsia Linda. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 3 : Rahsia Jambul Cikgu Amnah. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 4 : Cinderella di Aidilfitri. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 5 : Ada Apa dengan Farah dan Fahrin. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 6 : The Toiletbabes. [harga biasa : RM3.50]
NovelComel 7 : Rahsia Hati Mr.LobakLobak. [harga biasa : RM3.50]

Nilai 7 novelcomel : RM24.50
Kos penghantaran melalui pos biasa : RM2.50.

Jadi jumlah semuanya adalah RM27.00


Namun sempena Jualan Hebat Rumah Pink AinMaisarah yang bermula pada hari ini hingga 15 Mei 2008, pakej NovelComel ini akan dijual pada harga istimewa RM20.00 sahaja. Kak Ain beri potongan diskaun RM7.00!

Tambah istimewa, Kak Ain juga memberikan secara PERCUMA buku profail kumpulan 6ixth Sense. [harga biasa : RM3.50]

Tak cukup lagi dengan itu, Kak Ain berikan pula satu penanda buku PERCUMA. Jadi kepada sesiapa yang berminat, sila buat tempahan di bahagian komen.

Cepat! Cepat! Cepat!

Promosi ini berlangsung hingga 15 Mei 2008. Selepas tarikh promosi, Kak Ain akan menjual NovelComel pada harga biasa.


Kepada adik-adik yang ingin membeli NovelComel secara berasingan, Kak Ain juga menjualnya dengan harga biasa iaitu RM3.50 setiap satu tajuk.

Untuk membuat tempahan, sila tuliskan maklumat berikut di bahagian komen di bawah :

Nama Penuh :
Bentuk Bayaran : [wang pos atau akaun Maybank]
Alamat Penuh :
E-mel anda :
NovelComel yang ditempah : Pakej atau Judul

Bagaimana ingin membuat bayaran?

1. Pastikan jumlah bayaran yang hendak dibuat. Pakej harganya RM20. Setiap NovelComel harganya RM3.50.

2. Terdapat 2 cara membuat bayaran.

Cara yang paling baik adalah dengan memasukkan ke dalam akaun Maybank.

No Akaun Maybank : 564717050374 [Pemegang akaun ini : Syaizul Amal bin Zulkaffly]
Sila maklumkan kepada AinMaisarah jumlah wang telah dimasukkan ke dalam akaun, sms kepada no telefon AinMaisarah 014-2677181.

Cara kedua adalah dengan membeli wang pos juga atas nama Syaizul Amal bin Zulkaffly di pejabat pos. (INGATAN PENTING: JANGAN TULIS NAMA AINMAISARAH DI ATAS WANG POS KERANA AINMAISARAH ADALAH NAMA PENA) Hantarkan wang pos tersebut ke alamat berikut :

AinMaisarah
Metadome Sdn Bhd,
Suite 9-1, 9th Floor,
Wisma UOA II,
21 Jalan Pinang,
50450 Kuala Lumpur


Sekiranya telah membuat bayaran, sila hantarkan maklumat pembayaran ke e-mel maisarah_ain@yahoo.com atau klik >>SINI<< untuk maklumat lanjut.

Setelah menerima wang, Kak Ain akan menghantar semua NovelComel melalui pos biasa, ia akan mengambil masa dalam 3 hari untuk sampai.

Wassalam,
AinMaisarah

89 comments:

cutegirl_balqis said...

assalamualaikum kak ain.Tolong simpankan semuanya untuk balqis.balqis nak sangat novel comel tu.semua sekali tau kak ain.nanti kak ain bagi tahu balqis nak bayar RM 20 tu bila.thanx kak ain.JANGAN LUPA SIMPAN SEMUA NOVEL COMEL UNTUK BALQIS.

aqilah said...

salam kak ain,

saya nak mintak maaf klu kak ain akn terasa dgn komen saya ni,novel comel tu bg saya mahal dan x berpatutan sbb bk 2 x sampai pun 50 muka surat.mungkin kak ain jual rm 1.oo and lagi rm 2.50 betul ke?

yg x mampu nk beli
aqilah

aqilah said...

bg yang lain yg dah bc komen saya jgn marah tau,tu pendapat saya

cutegirl_balqis said...

AKU MAHU SEMUA NOVEL COMEL....

balqis nak kumpul semua novel comel yang ada !!!!

solehah kd said...

salam kak ain..kite nak gak!

-Solehah bt. Khairuddin
-wangpos
-no.23,jln jagong 3, Bandar Baru Uda, 81200, johor bahru, johor.
-sk3_solehah95@yahoo.com

cutegirl_balqis said...

nurul balqis bt basri

akaun maybank

No.4 Jalan PU 9/2E,
Taman Puchong Utama,
47100 Puchong,
Selangor.

cutegirl_balqis@yahoo.com

ainmaisarah said...

Assalamualaikum,

Thanks Balqis and Solehah,

Kak Ain akan simpankan semua NovelComel tersebut.

Kepada Aqilah,

Harga buku bukan terletak pada helaian kertasnya. Aqilah tahu tak, berapa harga kos untuk novel yang berharga RM16 di pasaran?

Kos cetaknya dan kertas hanyalah RM3. Tetapi dijual berkali ganda kerana terdapat kos-kos sampingan lain.

Harga Novelcomel boleh dikurangkan sekiranya Kak Ain mencetak di kilang melebihi 5000 naskah.

Buat masa ini Kak Ain mencetak sendiri dalam kuantiti yang sedikit.

Harapnya Aqilah faham. Kak Ain memang tidak bercadang ingin menjual Novelcomel. Ia hanya diberikan percuma apabila ada pembaca yang membeli novel terus dari Kak Ain.

Namun terlalu banyak permintaan yang mahukan Kak Ain menjual juga NovelComel tersebut.

wasalam
AinMaisarah

solehah kd said...

thanks 2 kak ain!

imah ammran said...

Assaalamualaikum Kak Ain...

Sye pown nk jugaknovel come ni...
Klu sye beli novel comel ni, maknenye tinggal 2 lg bku kak ain yang sye x de...Sye nk jgak!!!!

*HAFIZAHTUL NAIMAH BINTI AMMRAN
*AKAUN MAYBANK
*NO 7297,JALAN 18/11,TAMAN SRI
SERDANG,43300 SERI
KEMBANGAN,SELANGOR
*imah_cumel@yahoo.com.my

aqmal e-zatie said...

Assalamualaikum kak ain...

*Akmal Izzati bt. Azizan*
*Wang Pos*
*20, Jalan taman Merdeka,
Taman Merdeka,
30100 Ipoh.
Perak Darul Ridzuan*
*princessmiloice_08@yahoo.com.my*

Anonymous said...

-Skye Chow Jia Wen
- wang pos
-21, jalan awan, kuala ampang,
68000 ampang, selangor
-skyecjw@hotmail.com

nur aqilah said...

assalamualaikum kak ain... qilah nak tempah semua novel comel... kak ain simpan tau untuk qilah.. ni butir-butir diri qilah...



NAMA : NUR AQILAH BT. MASTOR

BENTUK BAYARAN : MELALUI WANG POS

ALAMAT PENUH: NO.27 JALAN 18/2A
TAMAN WILAYAH
SELAYANG , 68100
BATU CAVES


E-MEL : yuyucute95@yahoo.com



wassalam kak ain.. :)

solehah kd said...

kak ain..kite br jek hanta gamba tuh!..harap diterime..

sara imanina said...

salam kak ain,

kak ain macam buat jualan amal pula.hehe

thanks kak ain, novelcomel ada apa farah & fahrin dan profail 6ixth sense telah pun selamat sampai ke tangan sara..

Alhamdulillah, akhirnya Sara dah ada semua novelcomel

penubuhan the wannababes 2 bila nak keluar??
:-)

salam ceria,
~ Sara Imanina 2008 ~

aqilah said...

salam kak ain,

terima kasih bg tau,cara kak ain tulis mcm kak ain marah kat saya:(
saya mmg paham,terima kasih.

salam.

najwaamira said...

Salam kak Ain

Saya nak penubuhan the wannababes,rahsia hati Mr Lobak-Lobak and Rahsia Cikgu Amnah..Itu sahaja.Kak Ain dah ada kan butir peribadi saya?

PuteriNadhira said...

Nama Penuh : Puteri Nadhira Omar

Bentuk Bayaran :Akaun Maybank

Alamat Penuh :30A, Villa Laman Tasik, Jalan 7/106, Bandar Sri Permaisuri, 56000 KL

E-mel anda : pu3natul@yahoo.com

Apa no account Maybank Kak Ain utk buat transfer Maybank2U?

ainmaisarah said...

Salam,

haa.. untuk yang pertama kali membeli, silalah lihat balik entri Kak Ain dah letakkan info tentang cara pembayaran.

Kak Ain cadangkan minta pertolongan ibubapa okay.

Kepada Aqilah,

Kak Ain tak pernah marah. Kak Ain rasa bagus Aqilah sampaikan soalan tersebut kepada Kak Ain, agar senang Kak Ain jelaskan mengenai perkara tersebut.

wasalam
AinMaisarah

Anonymous said...

assalamualaikum kak ain...
kak ain,tasha nk bli novel aku mahu teman tapi mesra la..
*amira izzatul natasha
*novel aku mahu teman tapi mesra
*lot 6562,
lorong 1,
desa pujut,
bandar baru permyjaya,
98107,miri,
sarawak
*kalu dh nk pos bg tau tau...natasha_poohnpinky@yahoo.com.my
*wang pos

nurul hidayah roslan said...

salam kk ain,

Dayah nk novel comel tau....

name:nurul hidayah roslan
dayah hantar gne maybank tau....
alamat penuh:no.1 jalan 1/3E bandar baru bangi,selangor darul ehsan.
emel:dayah_bear97@yahoo.com
novel yg ditempah :pakej!!


simpan ye untuk dayah..:)

wasalam,
~dayah~:D

princesszarifah.blogspot said...

kak ain saye nak semua buku novel comel.dan kak ain hantar e-mail ngan saye bila nak bayar RM20 tu.zarifah_97yahoo.com

princesszarifah.blogspot said...

NAMA PENUH:Zarifah Binti Osman
BENTUK BAYARAN:melalui akaun maybank
ALAMAT PENUH:Lot 3911 Lorong 4 Taman Sourabaya Indah,Off Jalan Bako Petra Jaya 93050 Kuching,Sarawak
E-MAIL:zarifah_97@yahoo.com
NOVEL COMEL YANG DITEMPAH:pakej
NOMBOR TELEFON:013-8110505

Riha said...

NovelComel tu dijual dalam bulan April dan Mei shj ke kak Ain?

Anonymous said...

asssalamualaikum kk ain,
kak ain...tasha mintak maaf sgt2...tasha x jd bli r novel tu..papa suh bli kat kedai biasa je...lgpon jauh sgt kk ain nk antar..

Riha said...

Riha nak Rahsia Hati Mr. LobakLobak, Rahsia Linda dan Cinderella di Aidilfitri.

Cara bayaran>> Akaun Maybank
Alamat>> 33, Jalan Jejarum 1, Seksyen BS2, Bukit Sentosa, Rawang, Selangor Darul Ehsan.

p/s: buat pengetahuan Kak Ain, Riha dah bank-in duit. Tapi Riha bank-in 11 ringgit sebab bank tu tak terima duit syiling. (Riha tak taulah sebab ayah Riha yg bank-in kan.) 50 sen lebih tu kak AIn pulangkan sekali dengan penghantaran NovelComel ya! :)

Anonymous said...

salam kak ain...
saya nak tanya, kalau masukkan duit dalam akaun maybank, tak payah nak faks ke, apa ke ek? just bagi tahu kak ain je? saya cuma tanya je.. sebab kalau beli dengan orang lain, kena faks lepas masukkan duit dalam akaun..

-aafifah mohamad-

Anonymous said...

salam kak ain...
saya nak beli semua novelcomel tu..
kak ian tolong simpankan ek??
saya akan bayar sekali dengan novel aku mahu teman tapi mesra dan impiana II tau..
ni butiran peribadi saya..

-aafifah mohamad
-wang pos
-c-13-10, pv3, pangsapuri melati utama, taman melati, 53100, setapak,kuala lumpur
-aafifahmohamad@yahoo.com
-semua novelcomel

ainin sofiya said...

kak ain,dah sebulan buku impiana 2 yang saya order tak sampai2.sayay dah pos duit.

::fatin:: said...

kak ain..
tq sangat-sangat..
akhirnya novel-novel comel ni dijual gak...
Yahoo!!!

Anonymous said...

Kak Ain, klu beli pakej baru dapat free tak bisa memilihmu (novelcomel) ya? Klu tak beli 7 tak dapat free lah ye?

RIHA

nadhrah said...

-nadhrah bt ridzuan
-akaun Maybank
-29,jln utama 30,tmn mutiara rini,81300 skudai,johor
-nad_hrah94@hotmail.com


Tq...
kak Ain simpankan tau...

ainmaisarah said...

Salam,

Pengumuman penting buat Cik Adik Ainin Sofiya, sila SMS Kak Ain di nombor 014-2677181.

Kak Ain bimbang wang pos yang dihantar tak sampai kerana selama ini Kak Ain memastikan buku-buku yang dipesan dihantar sehari selepas menerima pembayaran. Kak Ain memang tak tunggu lama. Kak Ain kasihan adik-adik menunggu buku sampai ke rumah. Kak Ain memang hantar buku secepat yang boleh.

Jadi Cik Adik Ainin Sofiya tolong SMS Kak Ain ye. Kak Ain ingin meminta penjelasan tentang tarikh dan alamat menghantar wang pos itu.

Kepada yang sudah menempah, terima kasih Kak Ain ucapkan. Pembayaran boleh dibuat sekarang. Lebih cepat membayar, lebih cepat sampai NovelComel itu.

Kepada Aafifah,
Tak perlu faks. Beritahu sahaja masa dan tarikh memasukkan bayaran. Kak Ain boleh tengok penyata bank secara online.

Wassalam,
AinMaisarah

Anonymous said...

Kak Ain saya nak semua novel comel tu
Kak Ain simpan kan untuk saya ya!!!

Nur Izzah Atirah Bte Jaffar Sidek

Akaun Maybank

17,Jalan Pulai 37,Taman Pulai Utama,81300,Skudai,Johor,Johor Bahru

irahza2006@yahoo.com.my


Kak Ain jangan lupa simpan kan untuk saya tau....saya mengharap sangat novel novel comel tu Kak Ain simpan kan untuk saya

::fatin:: said...

salam kak ain..
kak ain dah dpt ke blom cek yg fatin hantar untuk buku tak bisa memilihmu?

Anonymous said...

Riha nak Rahsia Hati Mr. LobakLobak, Rahsia Linda dan Cinderella di Aidilfitri.

Cara bayaran>> Akaun Maybank
Alamat>> 33, Jalan Jejarum 1, Seksyen BS2, Bukit Sentosa, Rawang, Selangor Darul Ehsan.

p/s: buat pengetahuan Kak Ain, Riha dah bank-in duit. Tapi Riha bank-in 11 ringgit sebab bank tu tak terima duit syiling. (Riha tak taulah sebab ayah Riha yg bank-in kan.) 50 sen lebih tu kak AIn pulangkan sekali dengan penghantaran NovelComel ya! :)

!riha!

haziqah aisyah said...

kak ain tolong simpankan saya semua novel comel tu..

~nur haziqah aisyah bt ishak hizam
~akaun maybank
~Kediaman Penolong Kanan,Sekolah Menengah Teknik Slim River,35800 Perak Darul Ridzuan
~iah_rox@yahoo.com

Anonymous said...

kak ain..saye pon nak novel comel gak..nape kak ain tak bls emel ngan msj saye..sedey saye

Anonymous said...

kak ain..name saye fara..saye nak beli novel comel la..nape akak tak balas emel dan msj saye sedey nyer..

Anonymous said...

Nama : Khairunisa Yaacob.
Cara bayaran : Akaun Maybank.
Alamat : No.3 Jalan Melur 10, Taman Melur, 68000, Ampang,
Selangor.
E-mel : nisa_3mily@yahoo.com.my
Beli : Pakej RM20

saya nak jugak tau kak ain...

farihah said...

Riha nak Rahsia Hati Mr. LobakLobak, Rahsia Linda dan Cinderella di Aidilfitri.

Cara bayaran>> Akaun Maybank
Alamat>> 33, Jalan Jejarum 1, Seksyen BS2, Bukit Sentosa, Rawang, Selangor Darul Ehsan.

p/s: buat pengetahuan Kak Ain, Riha dah bank-in duit. Tapi Riha bank-in 11 ringgit sebab bank tu tak terima duit syiling. (Riha tak taulah sebab ayah Riha yg bank-in kan.) 50 sen lebih tu kak Ain pulangkan sekali dengan penghantaran NovelComel ya! :)

Anonymous said...

~fara~

kak ain fara nak beli novel comel..tapi kos penghantaran tu nak bayar sekali mase fara pos duit ke?(ltak dlm sampul surat tu sakali ke?)


Nama Penuh :Nurul Farhana bt Mohd Rosly
Bentuk Bayaran : wang pos
Alamat Penuh :no7, Jalan Kasturi
4A/1 Seksyen BB8 Bandar Bukit Beruntung
48300 Rawang,
Selangor.
E-mel anda :ghostblood5452 @yahoo.com
NovelComel yang ditempah : Judul

i.cinderella di aidilfitri

ii.ada apa dengan farah dan fahrin

fieza_fazaa said...

woi korang gedik! Gedik terlampau gedik! ni aku fieza!! buat apa novelcomel? apalah korang ni.... nampak sangat BODOH!!! gedik memang terlebih gedik! Kak Ain pun sama!!! AA.... hai semua penggediks!!!!!!!!

farha_niza said...

assalamualakum,kak Ain.

nak novel comel.

=Farhaniza bt. Mohd Zaid
=akaun Maybank
=No.5,lorong IM 5/6,indera mahkota,kuantan,pahang

farha_niza said...

assalamualakum,kak Ain.


=Farhaniza bt. Mohd Zaid
=akaun Maybank
=No.5,lorong IM 5/6,indera mahkota,kuantan,pahang
=farhaniza5098@yahoo.com
=pakej

::fatin:: said...

fieza!
kenapa tulis macam tu?
nak cari gaduh ke kat sini?
tak pasal-pasal nak libatkan kak ain sama kenapa?
kak ain fatin dah betul-betul tak tahan dengan fieza ni..

Anonymous said...

akum kak ain,
-nur aqilah ramli
-wangpos
-No.5 Jln Putra Bahagia, 8/2B, Putra Heights, Sek 8,47650,Subang Jaya
-aqilah_sg96@yahoo.com

=tlg simpan kan buat saya juga

Nik Nornisa said...

Salam Kak Ain,
NAMA PENUH:Nik Nornisa bt Osman
BENTUK BAYARAN:Akaun Maybank
ALAMAT:27,Lorong Wangsa Ceria 1D,Wangsa Melawati,53300,KL.
E-MEL:niknisa@gmail.com
Saya nak novel comel dalam bentuk pakej.

p/s:duit tu nanti ayah saya masukkan hari Isnin sebab ayah saya sibuk sikit hari minggu ni...

salam.

Anonymous said...

SITI MARYAM JAMILAH BT MD.KAMAL

AKAUN MAYBANK

W2/513,JALAN MASJID,
17000 PASIR MAS, KELANTAN.

maryam_kamal@yahoo.com

Anonymous said...

~fara~

kak ain fara nak beli novel comel..tapi kos penghantaran tu nak bayar sekali mase fara pos duit ke?(ltak dlm sampul surat tu sakali ke?)


Nama Penuh :Nurul Farhana bt Mohd Rosly
Bentuk Bayaran : wang pos
Alamat Penuh :no7, Jalan Kasturi
4A/1 Seksyen BB8 Bandar Bukit Beruntung
48300 Rawang,
Selangor.
E-mel anda :ghostblood5452 @yahoo.com
NovelComel yang ditempah : Judul

i.cinderella di aidilfitri

ii.ada apa dengan farah dan fahrin

iii.THE TOILETBABES

P/S kak ain..komen hari tu salah tau..farah nak beli 3 bukan 2

Anonymous said...

fara~

kak ain fara nak beli novel comel..tapi kos penghantaran tu nak bayar sekali mase fara pos duit ke?(ltak dlm sampul surat tu sakali ke?)


Nama Penuh :Nurul Farhana bt Mohd Rosly
Bentuk Bayaran : akaun maybank
Alamat Penuh :no7, Jalan Kasturi
4A/1 Seksyen BB8 Bandar Bukit Beruntung
48300 Rawang,
Selangor.
E-mel anda :ghostblood5452 @yahoo.com
NovelComel yang ditempah : Pakej



P/S kak ain..2 komen yang fara hantar tu salah tau.ni yang betul punye.papa fara bagi beli pakej

ainmaisarah said...

Salam Fara,

JIka beli pakej novelcomel ataupun novelcomel, tak perlu bayar kos penghantaran. Kak Ain akan tanggung kos tersebut.

Bayar sahaja kos RM20 utk pakej tersebut, samaada melalui wang pos ataupun masuk ke dalam akaun maybank.

wasalam
Ainmaisarah

Anonymous said...

SITI MARYAM JAMILAH BT MD KAMAL

AKAUN MAYBANK

W2/513,JALAN MASJID,
17000 PASIR MAS,KELANTAN

maryam_kamal@yahoo.com

Anonymous said...

Maaflah kak Ain. Saya lupa nak beritahu.. Saya nak pakej novel comel.. Saya juga akan beli impiana II dan Tak Bisa Memilihmu..
Terima kasih kak..Tolong simpan bagi saya ya..
-Skye Chow

Anonymous said...

kak ain..fara nak yang pakej tau..kalau dah msukkan duit dalam akau maybank..macam mne nak bagitau dan macam mne kak ain nak tau itu duit kite atau org lain? insyaallah..rabu minggu depan farah masukkn duit dlm akun bank. sbb ayah dpt gji minggu dpn

~fara~

weirdo_gal said...
This comment has been removed by the author.
weirdo_gal said...

hye kak Ain,

saya nak sume yer novelcomel ni..

*NURUL HAMIZA BINTI ZAINAL ABIDIN
*A/C MAYBANK
*NO 180,LORONG MERBAU 1,
KG. MELAYU AMPANG,
68000 AMPANG,SELANGOR DARUL EHSAN
*miszshinoda@hotmail.com

cicakgirls =) said...

Assalamu'alaikum w.b.t. Kak Ain,

Saya ingin membuat tempahan novel comel yang berjudul:

1.Penubuhan The Wannababes
2.Ada Apa dengan Farah dan Fahrin
3.Rahsia Hati MrLobakLobak

Alamat Saya..

GI 42 LORONG CEMPAKA,
KG. SERI GOMBAK INDAH,
68100 BATU CAVES,
SELANGOR DARUL EHSAN.

NO TEL:O3-61858649

E-MEL:cahaya.nor@gmail.com

Rebecca Ilham said...

Salam Kak Ain,

Kak Ain terima bayaran melalui PayPal tak? Saya di luar negara dan nak hadiahkan pakej novel comel pada adik di Malaysia.

-Becky

Asma said...

Assalamu'alaikum w.b.t. Kak Ain,
NAMA:ASMA BT. MOHD SHAFIE

Saya ingin membuat tempahan novel comel yang berjudul:

1.Penubuhan The Wannababes
2.Ada Apa dengan Farah dan Fahrin
3.Rahsia Hati MrLobakLobak

ALAMAT: GI 42 LORONG CEMPAKA,
KG. SERI GOMBAK INDAH,
68100 BATU CAVES,
SELANGOR DARUL EHSAN.

NO TEL:O3-61858649

E-MEL:kecik.97@gmail.com

Anonymous said...

kak ain..yang hantar msj gune name fara tu saye tau..jgn slh..

Anonymous said...

kak ain..fara nak yang pakej tau..kalau dah msukkan duit dalam akaun maybank..macam mne nak bagitau dan macam mne kak ain nak tau itu duit kite atau org lain? insyaallah..rabu minggu depan farah masukkn duit dlm akaun bank. sbb ayah dpt gji minggu dpn
boleh ek?

~fara~

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Ain,

Tolong simpankan buku penubuhan the wannababes dan the toiletbabes untuk saya tau. Nanti saya bagi tahu butir diri saya. JANGAN LUPA SIMPAN BUKU TU UNTUK SAYA TAU!!!!!!


Terima Kasih

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Ain,

Saya nak tanya novel comel kak ain tebal macam novel-novel lain atau nipis???!!!

From:
Fazura Hazura
(Ini nama panggilan oleh kawan-kawan saya. Saya saje je tak nak bagitahu nama betul saya)

aqmal e-zatie said...

kak ain, ari tu sy lupa tulis saya nak pakej tau...

Anonymous said...

salam kak ain
saya nak pakej novel comel

-wan aimi amalina mohd azmi
-wang pos
-no 23 jalan 1/12 b kg batu muda
51100 kuala lumpur

-wanaimiamalina@yahoo.com.my

elly said...

Salam Kak Ain...

Elly baru nak buat tempahan . Elly nak semua buku ye . Satu pakej . Nanti Elly suruh ibu Elly masukkan duit ke dalam account Cik Abang Kak Ain tu ye (: Selepas Elly sudah memasukkan duit , InsyaAllah Elly akan bagitahu Kak Ain melalui emel . Maklumat peribadi Elly tulis dalam email . Tak sweet lah dkt sini . Hehe , ok lah . Harap Kak Ain cepat hantar juga cepat baca email Elly :)

Salam Sayang ,
Elly

zarifah said...

kak ain saya dah send e-mail ngan kak ain.saya harap kak ain cepat2 baca e-mail saya.

zarifah said...

kak ain zarifah tu saya ni e-mail saya zarifah_97@yahoo.com

~[i]eka~ said...

Salam,kak ain...
ieka nk beli semua novel comel 2...
sementara tengah ade diskaun lagi..
nanti ika bagitaw bile dah bayar RM20..
Thanks.. :)

~[i]eka~ said...

Lupe nk bg detail diri..
=>NURSYAFIQAH bt. RONHAZLI
=No.21,JLN 8/8, Bandar Tasik Puteri,48020 Rawang, Selangor..
=>nursyafiqah94@yahoo.com

Anonymous said...

Salam kak ain,

-Nurul Adani bt.Annas
-Akaun Maybank
-227,Jln Permata 4,Tmn Permata,53300 KL
-permata8588@yahoo.com
-Pakej

Anonymous said...

kak ain boleh tak maklumat2 untuk beli novel comel saya letak dalam surat sekali dengan wang pos.boleh tau kak ain...

Anonymous said...

yang atas tu


nama saya nuralia jamila(alia)

bsbg_0104 said...

Nama : Shahira Farhana
Bayaran : melalui akaun Maybank
Alamat : 24, Jalan PRI 15,
Taman Paya Rumput Indah,
76450 Melaka
No Telefon : 0126593332
emel : bsbg_0104@hotmail.com/
bsbg_0104@yahoo.com
Judul buku : pakej novelcomel RM20

Anonymous said...

Nama Penuh : Nur Farah Athirah bt Azizan
Alamat Penuh : Lot 3438, Kg Melayu Subang, 40150 Shah Alam, Selangor
e-mail : surahamat@yahoo.com
Bentuk Bayaran:Akaun Maybank
Judul Buku : Pakej

syiqynn//thepoison said...

salam kak ain..
nape n.cml saya order tuh x sesampai pown...sakit bulu ketiak nih tunggu novel² tuh..huhu =)


kepada fieza.
ko yg gedik lah..ko yg bodoh..yg ko kate kak ain bodo tu pesal..bongok..ntah² ko tu xde duit nak bli kot..haha

fadiela said...

Assalamualaikum kak Ain,
saya pun nak juga novel kecil..

*AIMAN FADHILAH BTE AHMAD
ROZLEY

*AKAUN MAYBANK

*PT 21846,JALAN KOLEJ 9,DESA
KOLEJ,PUTRA NILAI,71800,
NILAI NEGERI SEMBILAN

*af_iela@yahoo.com

fadiela said...

kak Ain jangan lupa simpankan untuk saya...nanti mama saya bank-in kan duit kan akaun kak ain...kalau dah masuk saya bagitahu kak ain...salam..

fadiela said...

kak AIN kalau saya tempah hari ini...
makna nya saya kena bayar penuh kan??
wang post pun nak kena masukkan dalam akaun sekali ke??pakej yang kak Ain buat tu dah habis kan...saya kena bayar RM 27,kan??

fadiela said...

Kak Ain...
saya nak SEMUA!
terima kasih.

Farah Azaliya said...

Nama Penuh : Farah Azaliya
Bentuk Bayaran : Wang pos
Alamat Penuh : 4,Jalan Alam Jaya 7,Taman Alam Jaya, 43200, Cheras, Selangor.
E-mel anda : farahazaliyaonlinecrew@yahoo.com
NovelComel yang ditempah : Pakej

fadiela said...

salam Kak Ain,

kenapa nama saya tak ada dalam status pembayaran??mama saya dah bank-in kan duit novel comel semalam pada pukul 5.30 petang...saya harap Kak Ain semak balik status pembayaran saya...

wassalam,
Aiman Fadhilah

fadiela said...

Salam Kak Ain,

saya nak tanya kenapa novel comel masih belum saya terima sedangkan mama saya sudah pun bank-in kan duit dalam akaun maybank Kak Ain pada tarikh 1 Jun 2008.saya juga telah pun menghantar emel dan menghantar sms kepada Kak Ain.saya harap Kak Ain menyemak kembali status pembayaran saya.

Aiman Fadhilah

mis pinky said...

assalamualaikum kak ain….
nanie ska sngat novel2 kak ain….
nanie nk bli smua novelcomel kakak ain
Nur Inani Bte Ahmad Yusof
wang pos
169 Taman Saga,
Jalan Alor Mengkudu,
05400 Alor Star,
Kedah.
Gurlzzz_08@yahoo.com

aqila said...

salam, kak ain.
qila nk beli semua novelcomel walaupun pakej tu dh tamat. qila nk beli leps raya mgkn bila msk sekolah. kak tlg simpankan novelcomel tu utk qila ya. nanti kak ain tlg bagi tau kat qila bila kena byr. JGN LUPA YA SIMPAN KAN UTK QILA. thanx kak ain. salam.

yg mahukan novelcomel,
aqila.

Anonymous said...

Hye Kak Ain..
Novel comel tu masih ada ke...?

ms_ladynisa said...

x der lg kew pakej nie...sorie lmbt coz bru tau ttg novelcomel dr sepupu...

Nurul Nabihah MN said...

kak ain,novel comel nie ade lgi x?

Nurul Nabihah MN said...
This comment has been removed by the author.