08 April 2008

Gambar-Gambar Pesta Buku 2

Assalamualaikum,

Kak Ain terima beberapa gambar lagi. Siapa yang dah bergambar dengan Kak Ain tu sila-sila lah hantar gambar. Kongsi-kongsilah dengan Kak Ain okey. Nanti Kak Ain siarkan di entri akan datang pula.


Terima kasih kepada Hazira & Hazwani, for the lovely Birthday Gift. Memang hebat hadiah tu, hasil tangan yang kreatif. Kak Ain sangat menghargainya!


Terima kasih Atira and Ajlaa, terpaksa tunggu Kak Ain hingga 1 jam di booth. Terima kasih juga kerana mengirimkan gambar yang sudah didekorasi dengan begitu kreatif. Gorgeous The Wannababes?? Heheheh. I like!

wasalam
AinMaisarah

9 comments:

najwaamira said...

Cantiknya kak Ain edit..Hadiah tu pun cantik..

ainmaisarah said...

Najwa,

Gambar Atira & Ajlaa itu bukan Kak Ain yang edit. Tetapi ianya hasil tangan dekorasi mereka sendiri.

Cantik, kan?

Sara Imanina said...
This comment has been removed by the author.
lyanadhyrah said...

kak ain, walau mcm maner p0n tetap cute...!!!

Anonymous said...

Akum kak ain,
Pd hari Sabtu,13 Apr 08,akak brd d'pwtc pd pkl brb?






Salam sayang,
-smart girl-

Athirah said...

akak ain,
sye gi pwtc.. 6 april
pnat tol kne jlan g booth pts one..
tp puas hati ar...
coz dpt bli impiana II
wlaupoon mhal, sep baik ader diskaun...
bersambung lagi rupanye...
pnat tol kne beli lgi nnti..
klau impiana III dh siap inform ek..kekehh..

n sy de tnye cashier tue...
ain maisarah ade dtg tk??
dier jw ptg nie n ptang smalam ngan sixth sense skali..
OOOW!! ruginyer la tk der..
NYESAL SUNGGUH!!

KakChik said...

AsSalamualaikum AinMaisarah.

Terima kasih kerana sudi berkenalan dan bergambar dengan kami tempohari di PWTC. KakChik dah agak, dari nama dan cerita dalam bukunya, penulis ni mesti seorang yang ceria.

Tahniah dari kami kerana berjaya menjadi penulis kontemporari kanak-kanak yang diminati ramai, tak kira tua dan muda.

Izzie Izzati said...

Erm...aduih..termengah-mengah saya ni..Nak pegi rumah pink ni kena naik bas.tertidur pulak tadi.akhirnya sampai kat sini gak.Akak nampak cute sangat.Oklah..saya dah singgah kat dapur tadi..banyak jugak makanan ye?Syaa nak balik dululah,dah mengantuk.silap-silap tertidur pulak kat sini ya?assalammualaikum.

Anonymous said...

saya faridatul farhana bt.mohd yusof .alamat 53.kg tanjung inggeris.langgar,kedah.saya nak pesan buku impiana 2 ,tak bisa memilihmu dan aku mahu teman tapi mesra .saya akan hantar wang pos atas nama zulkafly .