15 March 2008

BERITA HARIAN - TIADA

Assalamualaikum,

Kak Ain baru sahaja melihat laman web www.bharian.com

Sepatutnya ada berita mengenai buku Kak Ain pada hari ini, tetapi TIADA juga. Mengikut sumber dari pihak penerbitan ianya akan keluar pada hari Sabtu. Kak Ain pun dah tak pasti bila berita itu akan dikeluarkan.

Itulah pengumuman Kak Ain pada hari ini.

Terima kasih.
AinMaisarah

10 comments:

cutegirl_balqis said...

alaa....kak ain takde laa....ape laa berita harian ni...saya teringin nak tengok muka kat ain tanpa spek prada....tp insyaallah nanti saya pergi pesta buku n dapat lihat muka kak ain secara live....mesti kak ain comel kan ???

x pe kalau kak ain dah keluar kat mane2 surat khabar pon saya akan beli...tak kira laa berita harian ke,utusan ke.....saya akan beli juga....tu je komen saya kak ain.....

ainmaisarah said...

Thanks Balqis,

Kak Ain buat pengumuman ini sebab kesiankan adik-adik nanti yang beli surat khabar hari ini.

Kak Ain pun tak tahu kenapa tak keluar2 lagi.

ws
AinMaisarah

Sara Imanina said...

Salam kak ain,

Ala..tak dapat tengok muka sebenar kak ain dalam masa terdekat ni.takpelah..kalaau ada kak ain bagitau ok..

salam ceria,
Sara Imanina 2008 ~

Nur Fazlinda said...

salam kak ain...alaa x besh la xdpt tgk muke kak ain..nnt saya carik kat paper lain k...
salam kak ain

cicakgirls =) said...

Salam kak ain,

harap kak Ain tabahkan hati :)

Ditaur said...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Anonymous said...

Mesti muka kak ain comel tanpa spek prada tu.Saya eringin nak tengok muka kak ain tanpa spek hitam prada tu.

Anonymous said...

pembetulan:

Saya teringin bukan eringin

aini said...

salam k.ain

emm..ptt la x der kat bharian
ala..x dpt la tgk muke akk..

ainmaisarah said...

Salam semua,

Kak Ain rasa wartawan Berita Harian tu saja nak buat adik-adik semua tertunggu-tunggu :D

Tak dapat tengok muka Kak Ain dalam suratkhabar, datanglah beramai-ramai sewaktu Pesta Buku di PWTC nanti.

Kak Ain tunggu di sana!