15 March 2008

AKU MAHU BANTAL PINK

Assalamualaikum,

Berita gembira untuk semua!

Kali ini Kak Ain ingin mengumumkan mengenai peraduan terbaru, iaitu peraduan AKU MAHU TEMAN TAPI MESRA. Buku terbaru ini akan berada di pasaran InsyaAllah pada bulan April.

Sesiapa yang membeli buku AKU MAHU TEMAN TAPI MESRA apabila ia berada di pasaran nanti bakal berpeluang memenangi bantal peluk PINK yang cute dan chubby.


Comel tak bantal peluk hadiah ini?

Ada 6 bantal peluk PINK untuk dimenangi. Setiap bulan bermula bulan April, Kak Ain akan memilih seorang pemenang. Borang peraduan boleh didapati di dalam buku AKU MAHU TEMAN TAPI MESRA.

Nantikan kemunculan buku terbaru ini dan jangan lepaskan peluang memenangi hadiah bernilai RM50 setiap satu.

Wasalam
AinMaisarah

27 comments:

BalqisBasri (^^,)v said...

kak ain saya nak hadiah tu...saya akan jwb soalan tu....bantal pink tu kiut sangat....geram balqis.....

kak ain beli kat mane bantal tu ???
cantik,cute n nice....

BalqisBasri (^^,)v said...

kak ain nanti doakan saya menang tau....hehehehe...insyallah...saya akan masuk peraduan tu...tapi kak ain kena simpan 1 buku AKU MAHU TEMAN TAPI MESRA ubtuk balqis....nanti balqis bayar tau kak ain...jgn lupe simpankan untuk balqis...lagi satu nanty kak ain check la yahoo kak ain sebab balqis ada emel kat kak ain pasal pembayaran IMPIANA2......check tau kak ain...thanx....

NuriY said...

saya akn masuk pertandingan ni!! nak bantal tu!! I LOVE PINK.

Nina said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

waa, comella sumenye..mcm kek jek..terliur lak...hehehe...simpankan untuk solehah ek buku aku mahu teman tapi mesra tuh...tq

MIRA said...

Wah..comelnya bantal tu..Nanti saya pasti masuk peraduan tu..Kak Ain nanti simpan buku aku mahu teman tapi mesra 1 ya!!!

AinMaisarah said...

Salam semua,

Comel kan bantal tu? Kak Ain pun suka sangat! Lembut dan sangat selesa memeluknya. Sayang pula nak beri sebagai hadiah...heheh...buruk sikulah Kak Ain ni!

Kepada Balqis,
Kak Ain borong 6 biji sekali di MidValley. Selamat tak berat nak mengangkat!

Nuriy,
Masuk jangan tak masuk pertandingan tu. Ada rezeki dapat bantal hadiah istimewa dari Kak Ain.

Sara,
Jangan geram-geram dengan bantal tu. Sabar...sabar...bawa bertenang :D

Solehah,
Kak Ain peliklah. Dari sudut mana yang nampak bantal tu macam kek???

Najwa,
Jangan risau, Kak Ain simpankan satu buku khas untuk Najwa.

Oklah semua... sabar-sabarlah menanti sambungan kisah Widya dan Mr.LobakLobak dalam AKU MAHU TEMAN TAPI MESRA.

Salam Hujung Minggu,
AinMaisarah

Anonymous said...

comelnye.............
kak ain saya rasa nak peluk2 je...

Anonymous said...

hye kak ain........
sy pn geram gak tgk bantal2.....
nnt smpnkn 1 utk sye ye bku amttm...

~syafika~

Anonymous said...

Salam Kak Ain!

Tolong simpankan satu Aku Mahu Teman Tapi Mesra untuk Riha ok?

Cute and cuddly betul bantal tu! :D

BalqisBasri (^^,)v said...

kak ain...saya nak jadi salah seorang yg dapat buku AKU MAHU TEMAN TAPI MESRA awal daripada kak ain...jgn lupa simpan untuk saya tau kak ain....ingat tu...thanx kak ain..... ( saya takut kak ain terlupa je )

Anonymous said...

hehehe....cume mase tuh kite asik pike psl kek jek, tuh la kite tengok bantal yg cute tuh mcm kek...sdp wo...pastuh warne pink...klu wane biru ade??..hehehe...

IZZ HAZWANI. said...

Ala..kenapa colour PINK?Saya tak suka sangat..Tapi,tak apalah,sebab nak kumpul bantal comel banyak2 punya pasal,saya sanggup.Anyway,bantal tu comel macam pemborong dia juga.hehehe..

nurul hidayah roslan said...

salam kk ain,

dayah suke sangt colour pink....bantal tu mesti lembut....

tu baru tgk belum pegang lg...huhuhu

kk ain nanti mse dayah gi kat PWTC tu...nanti dayah nk beli buku aku mahu teman tapi mesra...comelnye bantal tu mcm kucing ...tp kucing binatang huhu..:)okielah bye...x sabar nak beli buku aku mahu teman tapi mesra...

yang benar,
dayah

farah~amira said...

Salam Kak Ain...
Saya dah Jatuh Cinta pandang pertama kat bantal tu la kak ain....
nampak je bantal tu terus rase nak tido...tp digagahkan jugak sbb nak tulis comment nie...
Kak Ain tolong simpankan satu buku Aku Mahu Teman Tapi Mesra untuk farah.....
tolong simpankan yer.....

truly,
FarahAmira

Anonymous said...

salam k.ain

cute bantal tu..
i-allah kte msk peraduan tu..
jgn lpe tnggal kan satu bk AMTTM tuk kte tau..

Anonymous said...

salam kak ain...
saye mesti masuk pertandingan ni...comel nye tgk bantal pink tu...geram!!!cute n chubby!!love it...

Anonymous said...

adew x yang beso lagi kak ain...
baru besh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fazlin Ibrahim said...

kak ain sy buku aku mahu tmn tp mesra. book sy sATU TAU.

ainin sofiya said...

kak ain,boleh order ke??

sayalah! said...

sy nak yg kiriii skali! tu yg paling lembut kan? haha perasan je bley menang* (x

p/s: akak, sedey la. sy nak kurangkan online, pasal this year kan pmr.. so nak byk study. tapi klu sy x on, xdpt pulak latest news kat page akak ;(
cmne nii...

zarifah said...

kak ain macam mAana nak dapat novel comel tu?

Anonymous said...

akk doa kan saye menang tau
nanti saye beli buku aku mahu teman tapi mesra....

ann said...

Salam semua!

Sambil tengah pening-pening siapkan editing novel Aku Mahu Teman Tapi Mesra. Kak Ann sempat juga singgah ke blog Ain Maisarah. Jangan lupa sertai peraduan Maafkan saya Mimi Monira dan juga peraduan Aku Mahu Bantal Pink...

Untuk makluman;
Gerai PTS: 2071-2075 dan 2080-2084,
Dewan Tun Razak 2, Pusat Dagangan Dunia Putra.
Tarikh: 4-13 April 2008

Harap semua peminat Ain Maisarah... datanglah beramai-ramai ke booth PTS okey. Jumpa di sana!

P/s: Ain, editor boleh dpt bantal pink juga tak? Hehehe:D

sayalah! said...

Aku Mahu Bantal Pink!!! =D

IZZ HAZWANI. said...

akak,saya ada jumpa SALAH SATU dari bantal tu kat Tunas Manja Indera Mahkota,Kuantan.Saya tak nak beli kat situ..Nak yg dari Kak Ain!Simpankan saya 1 buku Aku Mahu Teman Tapi Mesra,ya??Erm..akak,Tak Bisa Memilihmu dah keluar di pasarean ke?Reply kat site saya ya?

farah~amira said...
This comment has been removed by the author.