26 September 2011

Pembukaan Semula Kedai Pink AinMaisarah

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Moga semua pembaca buku AinMaisarah ceria-ceria selalu dan berada dalam lindunganNya.

Okey, hari ini Kak Ain buat satu entri pemberitahuan. Pemberitahuan khas mohor besar Raja-raja bahawa sesungguhnya... Kedai Pink AinMaisarah kini dibuka kembali seperti biasa!

Yeay! Sudah ada banner baru juga =)




Mari shop-pink dengan cara mudah. Mari beli buku hanya dari rumah. Mari beli buku-buku terbaru yang siap bertandatangan oleh AinMaisarah. Tandatangan original seperti ini =)




Paling seronok, pembaca-pembaca boleh dapatkan buku-buku terbaru Blink Book Sdn. Bhd. bertajuk AKU MAHU SAIZ XL dan AKU MAHU LAWAN HANTU.

Ini laman web rasmi KEDAI PINK AINMAISARAH... klik jangan tidak klik ya!

Paling penting, bacalah bahagian CARA BELI supaya memudahkan para pembaca membuat pesanan.






Namun kepada pembaca yang masih tidak faham cara pembelian, Kak Ain nasihatkan agar minta bantuan ibubapa, kakak abang dan saudara-mara yang lebih berusia bagi mempermudahkan urusan pembelian. 

Okey semua. Sekali lagi Kak Ain ingin war-warkan... inilah pautan Kedai Pink ya! 


Salam Shop Pink,
AinMaisarah

7 comments:

nisha said...

insyaallah sy beli... saya harap kak ain sihat.... :)

Qalam AsySyarh said...

K.Ain, kedai pink K.Ain sekarang sudah tidak ada diskaun ya?

ieqiey said...

slm kak ain yg pembukaan kedai pink nie sampai bile yer? sy nk beli tp gaji x acuk ag r.huhuhu leh x klu wat temphn pertengahan bln oktober?

Khair Zawawi said...

Syok!

Syakirah_Ira said...

Kak ain , Ni saya =3 . Syakirah Aliya . Kalau kak ain tak ingat , tak ape lah :) .harap ada lagi kedai pink ni :) saya tinggal satu buku lagi kak Ain yang saya tak beli :)

syaraa said...

Erghh :( saye x beli lagy buku baru kak ain . dah lame x bace bku2 kak ain . rindunye :)

Aisyah said...

Kak Ain,yang ni kan (http://www.ainmaisarah.com/kedaipink/bayar.php) yang dia kata *Nama di atas buku tu nak tulis apa?