07 May 2009

Senarai Buku Dihantar Hari Ini : 7 Mei 2009

Salam,

Berikut adalah senarai pembeli yang telah membuat pembayaran, Kak Ain sedang berasap kepala membungkus buku untuk mereka dan bakal menghantar melalui pos laju pada jam 3 petang ini. InsyaAllah akan sampai ke pintu rumah masing-masing pada esok hari. Tunggu Encik Posmen ya!

  1. Dini Fathinnajwa Bt Hj Nordin
  2. Fatin Mardhiyyah Binti Hussin
  3. Wan Nur Fazlin Bt Ibrahim
  4. Ummi Syaffa Bt Husaini
  5. Mas Erni Zatty Binti Mazlan
  6. Mohtadzar Bin Kipli
  7. Nur Aqilah bt Mastor
  8. Anis Suraya Binti Anuar
  9. Hasanah Najiihah bt Mokhsin
  10. Siti Nur Izyan bt. Othman
  11. Nur Farah Athirah Binti Azizan
  12. Siti Zafirah bt. zaidon
  13. Shamsul Kahar bin Mohamad
  14. Nik Nornisa Binti Osman
  15. Alya Binti Rohaizan
  16. Imma Abd. Latif
  17. Nur Shaheera
  18. Halimatus Saadiah bt Ab Razak
  19. Afiqah Syuhada Bt Syukri
  20. Nazreen Bt Mohd Zulhilmi
  21. Rasyidah Bt Ishak
  22. Zulaikha Manan
  23. Nur Asmira Roslan

Buat makluman, penghantaran seterusnya adalah pada hari Isnin dan Khamis minggu hadapan. Sesiapa yang telah membuat bayaran silalah maklumkan kepada kedaipink@gmail.com

Tempahan masih dibuka. Sila ke Kedai Pink AinMaisarah untuk membuat tempahan dan pembelian. Pastikan isi segala maklumat dengan betul ya.

Salam Sayang,
AinMaisarah

23 comments:

Demi~Lovato@Shasha~Acha said...

kak ain,rasanya lepas tempahan dibuat,berapa minggu sampai rumah?

wn'a said...

kak ain~

kite da wt pembyrn td kul 12.58pm~
nnt kak ain cek yer~

=)

Hana_Fadz said...
This comment has been removed by the author.
eerapeace said...

kak ain,sy dah bayar melalui bank-in pada hari selasa(5/5/2009)...tapi kenapa nama saya tak ada dlm list?
tp sy mmg belum hantar email lg?adakah sebab tuh nama saya x ada dlm list?
kak ain,tlglah saya!

Yang meminta tolong,
Nur Ameera

eerapeace said...

mintak maaf..
maksud sy x hantar email lg tuh..
maksudnye sy blum hantar lg email kat kedaipink@gmail....
kak ain,tlg cepat2 bls ye!

eerapeace said...
This comment has been removed by the author.
Kedai said...

Sentiasa maklumkan pembayaran anda kepada kedaipink@gmail.com

Sila buat sekarang. Beri kami maklumat : jumlah bayaran yang telah dibuat, masa dan tarikh bayaran dibuat.

wasalam
Syaizul

MeZ said...

Yeah...!! kak Ain dah HAntar...
Tak sabar nak tunggu hari sabtu ni...
Thanks Kak Ain

aLyaLya =] said...
This comment has been removed by the author.
tazia said...

assalamualaikum kak ain:) saye dah beli dah..hehe.kalau boleh,aizat nak kak ain autograph besar2 k?:) hehe..saye nak autograph bang faizal dzasrik dan kak farihah,dapat ke kak ain tolong nanti? sebba susah lah kak ain nak g malaysia

tazia said...

kak ain,saya gunaa parcel air..k?

Kedai said...

Okay Tazia,

Kami dah terima borang tempahan itu. Sila buat pembayaran dahulu ya.

Hana_Fadz said...
This comment has been removed by the author.
eerapeace said...

waah!
tak caye plak bile nampak buku
kak ain sampai umah..
tp tulah,novel comel x sampai lagi....
x pelah,sy sanggup tunggu abg posmen tuh untuk dyg kali kedua >3

aLyaLya =] said...

Terima kasih, Kak Ain !!

Hana_Fadz said...
This comment has been removed by the author.
tazia said...

jadi..ape yng d katakan dlm emeil tu tu lah yang ptut d bayar? tak de tmbhn lg kan?

aafifah said...

salam kak ain..

saya nak tnaya, saya dah buat pembayaran hari sabtu(2/5).
kenapa kak ain tak pos lagi?

aafifah

irah said...

kawan2 marilah lawat blog kite

wn'a said...

nk tanye~

kite dpt emel dr kdai pink yg mengatekn buku kite dihantr pd 7 mei~means that khamis kn???so mesti jumaat da smpai kn??nk tanye kak ain pos pkai pos malaysia ek???coz kite still x terima buku tue~

please help me~

AinMaisarah said...

Salam Wan Nur Ain,

Kak Ain hantar menggunakan pos laju. Kak Ain dah cek.

Ini maklumatnya :

EN220013600MY 08-May-2009 05:56 Courier is attempting delivery PPL SEREMBAN


Sila telefon pejabat pos :
1-300-300-300

Dan beritahu nombor no parcel ini :

EN220013600MY

Tanya pejabat pos kenapa tidak hantar ke rumah.

Wasalam
AinMaisarah

wn'a said...

ok...
tq kak ain~
esok kite kol pos laju~
hehehe~

=)

wn'a said...

n actually name kite
wan nurol'ain..
not wan nur ain..
hhehehehehe...
=)

sory kco memalam nie..
oooppppsss..
pepagi nie~

=D