03 April 2009

Buku Latihan Sekolah Sri Bangsar

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Oleh kerana tahap teruja sedang meluap-luap, Kak Ain kongsikan lagi perkembangan menuju hari-hari pelancaran buku ke-10 AinMaisarah bertajuk: Buletin Sri Bangsar: Kini Berwajah Baru.

Sebelum ini Kak Ain sudah dedahkan rupa dan desain lencana rasmi para pelajar Sri Bangsar. Alhamdulillah, respons para pembaca di bahagian komen semuanya positif belaka.

Kali ini Kak Ain tunjukkan pula buku latihan Sri Bangsar yang digunakan oleh The Wannababes, Fahrin dan Tengku Affin. Inilah bukunya yang mereka gunakan untuk mencatat nota. Inilah bukunya yang digunakan oleh para pelajar Sri Bangsar!


InsyaAllah buku latihan ini boleh didapati secara eksklusif dan terhad bilangannya pada hari pelancaran buku ke-10 Kak Ain nanti. Sekali lagi Kak Ain ingatkan, datanglah beramai-ramai ke majlis tersebut. Ada banyak perkara-perkara best yang menunggu. 

Pelancaran buku ke-10 AinMaisarah akan berlangsung pada:

Tarikh: 18 April 2009
Hari: Sabtu
Masa: 1pm- 2pm
PWTC: Bilik Seminar Kedah/Johor

Buat pengetahuan semua, buku latihan Sri Bangsar ini sangat terhad bilangannya. Ianya juga HANYA DIJUAL ketika majlis pelancaran sahaja. Jadi mesti datang menghadiri majlis tersebut pada 18 April ini ya!

Banyak lagi yang Kak Ain mahu kongsikan tentang persiapan count down menuju tarikh pelancaran buku ke-10 ini. 

Jangan lupa menjenguk ke Rumah Pink AinMaisarah selalu! =D

Salam Sayang,
AinMaisarah

30 comments:

✖Mizz Yasmin✖ said...

bestnye!

Nur Diana Syahira.. said...

wow..

Amaelia said...

Ala..
Cantiknya!!
Tapi tak dapat pergilah..
Kalau Kak Ain jual mesti saya beli punye!!

Mimi

Shasha said...

Salam kak ain,
byknya merchandise Sri Bangsar!
selain drpd buku dgn lencana, ada x lg yg dijual pd hari tu?

Izzati Hazwani said...

wahhh !
wani nk buku latihan tu !

ayunidiyana said...

cool.... I hope i can get one.

miera_nasako said...

salam k.ain...cun r lencana n b.latihan s.bangsar tu..aper kater kn k.ain buat lh sticker k.ain..tmpl kt kete...baru glamour k.ain..hehe...:-)hope k.ain pertimbangkn lh idea sayer nih...

Nadzirah said...

yay! bestnye! kebetulan mase hari tu, sekolah saya ade buat lawatan ke sane!! yay!
thanx kak ain!!

soul~165 said...

woah~ macam macam ek.
k.ain dah majuuu..
:DD

Batrisyia said...

alaa....mesti mak ngan bapak saya x bagi saye pergi...:((

syudJB said...

wah :)

gemini girlz said...

Kak Ain lawanya...
Doakan dina dpt pergi...
Dina nak sgt2....:)

nurulbalqis said...

wohooo !! *masih dalam mood teruja yang meluap-luap..
buku latihan pun ada..
bilangan yang terhad ?? agak2 ada berapa tu kak ain ?

fatihah ory said...

wow
bestnyer...
agknyer, brpe inggit kak ain nk jual ek?

nurul huda ibrahim said...

kak ain!! cerita pasal wannababes tu pernah berlaku ke?
ingatkan kak ain reka je...
oklah..
mungkin huda dapat pergi beli...

nida nabila said...

wow!
best2!
mesti saye beli pnye la...
hehehehe

Hana_Fadz said...

kak ain ade pe dlm buku tu??...bukan sye nk pkai pun lencana and other's 2..maksud sye kan apa faedahnye beli buku latihan dan lencana2..klu buku citer kak ain sye beli la...kak ain mesti knl saye coz kite pernah jmpa kt i~fest..insyaallah sye pergi pesta buku..

NaNa_LiAnA said...

kak ain... knp x dtg ipoh? sy tringin sgt nk bli sume tu!!! tp x dpt pegi... kalau kak ain dtg ipoh, boleh la sy beli kesmuanye!

Nurina Hayani Husni said...

ala..
jeleznye...=((...
saya x dpt pergii...
hehehh=/

eMiko.Life said...

lawa giler kak ain !
tp sye x dpt nk hadir mse tuhhhhh

EyRaH said...

lawarnya.....x pi sy x blh pi pesta buku 2......kecian sy...huhuhu....kak ain cepat2 terbitkan buku 2 ....x sabar nk bace......hehehe

farah daN!a said...

fulamak!akak ..farah nak satu...

star dazzle said...

bestnye !!

DJ Farahani said...

Wow!

Terkejut saya!BukuSM Sri Bangsar pun ada?Bukankah itu hanya sekadar ilusi?Heh!=P

Tapi,Kak AIn memang powerlah!Pandai buatkan impian kak ain jadi kenyataan!=D Teruja!

nabilah said...

alah...kak ain..nbilah ikut rombongan pde 22 april..kak ain ade x mse tu..kwn kwn nbilah sume nk jmper kak ain

Fatimahmasran said...

bestya!!

kak ain nak tanya ni tentang buku impiana
buku impiana 1 ni tak ada gambar ke? tebal juga buku impiana ni....

Shasha~Acha said...

saya nak sgt tapi tkkan dapat pergi...

farihah said...

eee..eee.. bestnya bestnya bestnya

jumpe di sana ya kak ain

p/s: the wannababes ngn fahrin yg real x dtg? huah huah

salam excited terlebih,
Riha

Nur Fatiha Nabila said...

Wah Kak Ain.. impian akhirnya menjadi kenyataan.. bestnya kalau dpt dijadikan koleksi...
Berjumpa di sana ya kak Ain..
Salam Sayang buat Kak Ain ..

Haziera said...

Assalamualaikum Kak Ain
Kak Ain kalau jual merchandise tu lagi sekali boleh tak???