12 March 2009

Keputusan Peperiksaan SPM 2008


Kepada pengunjung Rumah Pink AinMaisarah yang ingin memberikan ucapan, sila-silalah taip di bahagian komen.

Kepada yang telah mengambil keputusan peperiksaan hari ini, silalah komen di sini tentang perasaan anda yang telah melepasi alam persekolahan. 

Salam Sayang,
AinMaisarah

9 comments:

Nur Ameera Sharmine said...

wahh!!
kte jdi pengomen 1st larh...
bangge jerk...
nk kasi ucapan larh...
for senior SMK Dato' Ahmad Razali yg amek results tgh ari tdi...congrats yer...huhu...

NaNa_LiAnA said...

abg spupu sy pun ambik kputusan SPM hari ni..tp x bgus sgt...:

eleen said...

sy berasa sgt2 epi sbb dh abis skola.
hehehe.
leh kje.
crik pglmn.crik duit.hikhik
ermm.
result oke.tp frust de D la.
nsib baek EST yg D.hehehe
yg laen sume alhamdulillah :)

Serenity said...

hye kak ani!
sy dah ambk rsult spm hari nyeh..
n finally sy dpt ape yg sy impikan..wlaupon biasa2 sje rsult sy..tapi sy hepy!krna sy dah selesaikn satu beban nyeh iaitu spm!hehe3.rsult sy okey..

kire boleylah apply maner2...hehe3.

ieNNah haNNie said...

abg sy amik gak result..
alhamdulillah,
membanggakan..

Aimi Nadhrah. said...

assalamualaikum kak ain

komen lepas abis sekolah?

saya nak sekolah balik!!! hahaha!
sungguh saya rindu sekolah.
result saya dah ok-ok saja.
bacalah entri saya kalau nak tahu
result saya yang agak mengecewakan saya. tapi saya bersyukur juga.

f@ original said...

ma abg spupu dpat 6a 4b (dr 10m/pelajaran yg diambil)

kire okeylah tuhh :))

eMiko.Life said...

hohohoho...
dlm gmbr tu, kak ain ehh??
cun gile ouhh...
hehe...sy rileks je...
[cehh, mntang-mntang la aq x amek spm]
but taon dpn PMR!!!
takutnyeeeee

husna said...

erm,,kakak sedara saya(membanggakan kak sedara tu..!) pulak(dari sebelah emak)mendapat 8A2B..dalam alira sains..walaupun saya nie adik sedara jek,,saya tetap bangga dengan kak aini!!tahniah kak aini..!

p/s:kak aini nie orang utara..=D
:kebetulan..,kak aini ke kak ain?haha..