22 November 2008

AinMaisarah Nak Ter.... TER... TER...


Kak Ain tak sihatlah hari ni. Malam nanti Kak Ain update blog. Ada tiga perkara Kak Ain nak kongsikan dengan pengunjung Rumah Pink AinMaisarah.

Jangan lupa kunjungi Rumah Pink AinMaisarah malam ini.

Salam Sayang,
AinMaisarah.
P/S: Kucing tu comel tak? Huhuhuhu.. namanya Gebot-Gebot.

14 comments:

Puteri said...

kak ain comelnye kucing tu.sape punye?gebot-gebot?hehe...lawaknye nama tu...tapi cute...itu penting


salam untuk kucing comel,
Puteri

nurul hidayah roslan said...

Salam kak ain,comelnye..dayah nk sgt bele kucing..tp ape kan dayeee dayah sempot!!

nurul hidayah roslan said...

kak ain kesian kak ain tak sihat..nape tak cukup tdo ke???pegilah klinik dayah mintak ubat dekat mama dayah..HAHHAHA :P:P semoga cepat sembuh!!


sayang kak ain!
~dayah~:P

Halimatus Saadiah said...

auww..comelnye gebot² tu!!Kucing kak ain ke??

Kak Ain tk sihat?rajin-rajin la mkn ubat ye..tk sabar nk tunggu kak ain update malam ni..

Annan_97 said...

hye kak ain.. comelnya kucing tuh.. comel sangat.. huhu.. unik nama dia.. apa 3 perkara yg sungguh penting tu ye??

salam tertanya-tanya,
@kn_97..

Sara said...

ee.. comelnya kucing tu :P

apa kata Kak Ain bagi kucing tu dekat Sara boleh? ;p

fadhilah said...

cute nyerrrr gereammmmmmmmmmmmmmmmmcute nyer geram geram n geram

fatin hanani said...

salam kak ain..

wah!!! comelnya kucing tu.. namanya pun comel gak.. kucing kak ain ker???

p/s : malam ni fatin bertolak pergi langkawi.. kak ain doakan fatin selamt sampai ye..

_-:eDdY:-_ said...

hye kak ain jgn lupe g kat blog gray plez...cute lar kucing tu...kak ain nye kew???tlg komen kat blog gray ye...plez....

Anonymous said...

salam kak ain,

kucing sape tu???
gebu nyer...
blu dia pun nampak tebAL...
BOLEH BUAT KARPET..HEHHE
JUST KIDDING..

kyna

irah zafirah said...

comelnnya.
Kenapa nama dia gebot-gebot. Kak Ain asyik sakit jer sejak kebelakangan ni?

laily asyikin said...

macam mana kucing tu boleh buat macam tu?

Adlina tHe gemIni girL said...

Haha...Namanya gebot-gebot?Best jugak.=D.

Kak ain,tu kak ain punyA kucing ke?Tapi dlm kalendeR istimewa kak Ain tu kata kak aiN alaH dgN kucing....

Adlina tHe gemIni girL said...

Kak Ain nak ter apa?TER-KENTUT?hehe...juz jokin'.....Jgn amik hati ya Kak Ain.....Plizzz.....:,,,( ^_^" hehe