13 November 2008

AinMaisarah Chatting Di Ruangan Chit Chat Sekarang

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Buat makluman semua, Kak Ain akan berada di ruangan Chit Chat dari pukul 3.45 petang hingga 4.15 petang.

Harap maklum.

Salam Sayang,
AinMaisarah

11 comments:

ALyA CHaN ~ said...

Maaf, Kak Ain!
Alya ingatkan tadi bahawa chatters di dalam ruangan chat adalah klon Kak Ain.

Alya telah berkasar bahasa dengan Kak Ain. Maaf sekali lagi! Terima kasih kerana melantik Alya sebagai pengawas di chatbox. =P Heheh!

Salam,
Alya.

hana said...

syg kak ain

AinMaisarah said...

Salam Alya Chan dan Hana,

Tidak mengapa. Kak Ain nak test saja tadi. Kak Ain akan buat pengumuman sebelum chatting di lain kali.

Siapa-siapa yang Kak Ain kenal boleh jadi pengawas di ruangan chat tersebut.

Sekiranya ada Klon Kak Ain, jangan tegur, jangan layan. Itu sahaja caranya untuk melawan orang yang suka menjadi klon.

Salam Sayang,
AinMAisarah

misz qiqin said...

K.Ain!!!

Hurm :-( k.ain chat td? sy baru masuk... k.ain chat lh lg mlm ni...

esok k.ain chat tak? atau k.ain chat mase yg same???

hurm... syg k.ain jugak! :-(

misz qiqin said...

jahat betullh org yg jd klon k.ain tuh!

mmg gile glamer! ade hati nk menyamar jd k.ainmaisarah, penulis kesayangan sy!

sy pun marah sgt dgn peyamar tue!!

klu sy jumpe...siaplh!!!!

singa irah said...

kak ain , macam mana nak pergi ke ruagan chit chat .Saya Nak sangat berchit chat dengan kak ain yang saya kagumi.

AnGeL DeViLiA said...

halo kak ain...

ima bleh tk jd pengawas di ruangan chit-chat gak??

e'ah said...

hye kak ain..kak ain chat ptg je ke..??sye sek ptg la kak ain..cuti ni sye g tuisyen..tp x pe sye x ksh..aslkn bhgie..kak ain lantik la sye jd pngwas sekali..asyik pngwas kat sek jer bosan doh..

salam
e'ah

fatin hanani said...

salam kak ain ,
cuti dua bulan ni mungkin fatin x dpt online sebab fatin pergi langkawi..

FarAhANi said...

kak ain,saper jadik ketua,penolong kat blog kak ain nie?

princess said...

assalamualaikum kak ain..
semoga sihat sejahtera..
kak ain,
sebenarnya mira nk sangat chat ngan kak ain yang comel ni..
mira juga teringin nk jd pengawas..
di skolah mira,x prnh jd pengawas:( teringin juga mira sebenarnya...
ok lah bye kak ain!
salam sayang,
amirah