14 May 2008

Jualan Pakej NovelComel Berakhir Esok.

Assalamualaikum kepada semua pengunjung Rumah PINK AinMaisarah.


Esok, 15 Mei 2008 adalah hari terakhir untuk membuat pembayaran bagi Pakej NovelComel. Selepas ini Kak Ain tidak lagi menerima sebarang pembelian NovelComel kerana Kak Ain ingin menumpukan sepenuh perhatian kepada penulisan novel. Hanya pembelian buku sahaja yang diterima.

Oleh itu Kak Ain berharap agar semua yang telah memesan atau menempah agar cepat-cepat membuat pembayaran melalui akaun Maybank. Kak Ain akan menunggu wang pos yang telah dihantar. Sebarang wang pos yang dihantar pada hari esok tidak akan diterima lagi.

Untuk maklumat lanjut tentang pakej promosi ini, silalah klik di >>>SINI<<<

Jangan tunggu lagi, sila buat pembayaran hari ini samaada melalui wang pos ataupun Maybank.

Wassalam,
AinMaisarah

15 comments:

::fatin:: said...

salam kak ain..
kalau kita beli buku dari kak ain..
kita dpt percuma x novel comel???

ainmaisarah said...

Salam Fatin,

Mestilah dapat. Itu keistimewaan beli buku terus dari AinMaisarah. Kak Ain masih meneruskan tradisi memberi novelcomel percuma atas setiap pembelian novel.

Beritahu saja nak beli buku apa ye.

Wassalam,
AinMaisarah

::fatin:: said...

Ok Kak Ain..
Thanks!

Anonymous said...

kakain...........saya dah hantar wang pos hari isnin pagi(pukul 8)nape tak sampai lagi....kak ain kalau dah terima bagitau.saya risau sebab kak ain kata wang pos yang sampai besok tak terima..kakain,macam mana ni?

nama saya nuralia jamila.saya telah letak maklumat2 dalam wang pos....

farah said...

salam kak ain..saya ada pengumuman buat kak ain dan pengumuman yang paling gembira buat saya.pagi tadi saya dapat information yang saye dan keluarga saya tak perlu pindah ke Sarawak sebab ada pekerja yang menawarkan diri untuk ke sana.so, nanti saya dapatlah sentiasa bertandang ke rumah pink ini dan sentiasa dapat tahu mengenai buku-buku kak ain.gembira sampai tak ingat dunia bile saya tahu pasal ni.

farah said...

salam kak ain..
kenapa beberapa novelcomel kulit die tak same dengan yang saya dapat?

Anonymous said...

kak ain...

nk tnya adakah urusan penghantaran melalui pos mmg lmbt?hari tu kak ain ckp lps bank in duit,novel akan dihantar dlm masa 3hari...ini dh dkt 2mggu novel belum sampai lg..utk makluman kak ain,sy dh bank in duit dlm acc maybank spt yg dipinta,tp malangnya saya tertunggu2 bilakah novel kesayangan itu akan sampai ke tangan saya...??ini no rujukan maybank-1244111826.hrp dpt tindakan sewajarnya seperti yg dijanjikan.terima kasih atas kesudian memaparkan teguran di sini.

ainmaisarah said...

Salam Anonymous,

Pertama sekali Kak Ain perlu bertanya tentang perkara ini.

Kak Ain perlukan emel anda?

Adakah anda telah sms atau emel Kak Ain setelah membuat bayaran?

Adakah anda telah memberikan butiran diri seperti alamat, no telefon dan nama penuh?

Wasalam
AinMaisarah

solehah kd said...

kak ain...alaa....kite x pos lgla...ples...wait...

syiqynn//thepoison said...

salam kak ain yg diminati..
saya sudah bank in duit sprti yg disuruh pada pukul 9.44 mlm 15 hari bulan(hari yg terakhir kan).sy sudah mesej dan emel kak ain namun mesej dan emel trsebut tdk smpi(saya raselah),sbb sy tdk dpt balasan dr kak ain.jd bg mengatasi mslh trsbt,sy bg butiran saya disini sahaja.





nama : Nurul Asyiqin Ibrahim
emel : syiqynnisme@yahoo.com
almt : 15, Jln P10A3/2, Presint 10, Putrajaya.
jenis bayaran : acc bank
novelcomel yg dibeli : pakej.

ainmaisarah said...

Salam Solehah,
Tak ada masalah. Hantar sahaja wang pos walaupun sudah melebihi tarikh 15 Mei. Yang penting Solehah sudahpun membuat tempahan. Jadi Kak Ain simpankan satu set NovelComel untuk Solehah.

Kepada Syiqin,
Kak Ain baru sahaja masukkan sampul surat berisi Pakej NovelComel ke dalam kotak pos di Mid Valley. Harap sabar menunggu sebab esok cuti Hari Wesak. Mungkin mengambil masa beberapa hari untuk sampai.

Sekali lagi kepada Anonymous,
Sila e-mel seberapa segera ke maisarah_ain@yahoo.com bagi membuat aduan dan semakan penghantaran NovelComel. Kak Ain nak periksa semula dalam senarai pun, Kak Ain tak tahu nama Cik Adik ni siapa. Jadi tolong mudahkan kerja Kak Ain dan e-mel butir diri dan pembayaran secepat mungkin ye.

Wassalam,
AinMaisarah

syiqynn//thepoison said...

kak ain..pakej n.comel dh smpi kat tgn saya..tp kan saya dpt dua penanda buku..kak sengaje bg lebih ke mmg x tau..huhu

Anonymous said...

Salam ain,

Alhamdulillah, novel comel dah selamat tiba petang semalam. Terima kasih banyak-banyak!

Dapat saja terus baca. Memang sangat menarik dan menghiburkan! Tak sabar nak tunggu novel comel "Penubuhan The Wannababes 2" pula.

Moga Ain terus berjaya dan bersemangat untuk menulis buku-buku yang seterusnya.

Salam sayang,
anis@rnysa
www.rnysa.blogdrive.com

Anonymous said...

Akum kak ain,

Boleykah sye beli novel kak ain lg..?? Boleykah sye dpatkan novel comel kak ain lg..?? Sye thu yg sye nie agak ketinggalan zaman sket.. Actually sye bz la... Sye harap kak ain dpat reply dgn cpat..

Sekian,
Elya yg tersangat gedik..
TQ..

faty said...

askum,
kak ain

sya nk novel comel je leh x, sbb sya dh beli smua nocel kak ain.

salam,
ema