23 December 2007

DEWA 19

Salam adik-adik,

Lama juga Kak Ain tak menulis sebarang entri baru. Hujung minggu ini baru berkesempatan. Perkembangan Kak Ain... malam tadi Kak Ain ke Stadium Negara. Menghadiri konsert DEWA 19. Kak Ain datang lewat pukul 9.15 malam. Tapi kumpulan DEWA rupanya lebih lewat lagi, pukul 9.30 malam barulah nak muncul menampakkan batang hidung.

Ramai betul bersesak-sesak di stadium. Mujur Kak Ain duduk di bahagian media dan press. Jadi taklah pening kepala berasak dengan peminat setia DEWA yang bukan main semangat mengibar bendera-bendera DEWA.

Kak Ain sempatlah juga mengambil beberapa gambar, tapi stadium gelap sangat dan bising sangat. Memang tak selesa. Jadi Kak Ain ambil beberapa gambar, dengar DEWA nyanyi beberapa lagu dan kemudian keluar dari stadium pukul 10.45malam. Konsert dijadualkan habis pukul 12.00 tengah malam, tapi Kak Ain tak tunggu sampai habis.

Inilah beberapa gambar Kak Ain di Stadium Negara malam tadi;




Salam Hujung Minggu,
AinMaisarah

17 comments:

ila said...

le...nape blek awal sangat...
dewa 19 tu da bez la kak ain...
sayee sukeee sangat....
kak ain enjoy ke p sane?

ila said...

kak ain p ngan sape?

virgo_aliah said...

aperla ila nie...mestila k.ain gi ngan cik abang dier................

virgo_aliah said...

k.ain,,,my mother said k.ain punyer face like datuk siti nur haliza......................

virgo_aliah said...

wa....bertuah k.ain coz ade owang kter k.ain punyer face likes datuk siti nur haliza...............

virgo_aliah said...

nntikaaaan....mesti k.ain kembang smpi meletooooop coz terlalu gembireeee.....xderla k.ain...jgn mareeeee tau........

AinMaisarah said...

Salam semua,

ILa,

Cik Abang tak suka konsert, tapi sebab dapat tiket FREE kami pegi je la tenguk. Kesian pulak orang yang carikan tiket tu.

Dewa19 memang best.

Virgo_aliah,

Betul tu Aliah, dengan siapa lagi, dgn CikAbang lah kan..kan..kan.

Betul ke ni Aliah, mak tu salah tenguk gambar kot?

KakAin takkan kembang punye, tapi CikAbang yang kembang sebab dia suka Siti Nurhaliza tu.

Macammanalah persipan sekolah youall semua? Siapa yang masuk tingkatan satu angkat tangan!!!

solehah kd said...

kite angkat tangan..hu3....(semanye x angkat pon)....k.ain..doakan kite yek..

ila said...

klu x ske wat pe cari...
nak date ke?
hahaha

ainmaisarah said...

Dear Solehah,
InsyaAllah Kak Ain doakan yang terbaik untuk Solehah. Mesti berdebar nak masuk sekolah baru kan?

iLa,
Tiket DEWA tu pihak CELCOM yang beri percuma untuk Cik Abang. Jadi bagi memperlihatkan CikAbang menghargai tiket itu, kenalah pergi juga. Apapun Kak Ain memang suka tengok Ahmad Dhani! :D

ila said...

cik abg x jelez ker?
kak ain ske...

solehah K said...

salam kak ain...hehehe...x saba nih...hehehe...bedeba la jugak...tp jakon jugak...hehehe

norqurratuaini mohd nor said...

salam..ehem k.ain..ske tgk ahmad dhani?ader makne ker?hehehe..msti best kan??syok la k.ain yer dpt tgk dewa 19 tu..msti gmpk kan?

virgo_aliah said...

k.ain...sayer pon bakal bebudak form 1...tpi...kalo sayer angkat tangan pon,,,mesti k.ain x nmpk...kan...kan...kan...kan...

icegirl said...

DEWA 19???
jeleznyeer kite dgn k.ain!
kite mmg minat giler2 dgn dewa,
lain kali k.ain dpt tiket,ajakler kite pi jugak!
k.ain... buatkan buku aku mahu jumpa dewa 19, mesti kite org pertame akn beli..hehehe..
k.ain dpt tak jumpe dhani dari dkt?
klu dpt jumpe mesti dhani pun tangkap cintan dgn k.ain...sebab k.ain cun ler!

AinMaisarah said...

Ila,

Cik Abang tu susah nak jeles. Kak Ain minat Anuar Zain pun dia tak heran.

Aini and Icegirl,

Ahmad Dhani tu KakAin suka sebab dia kreatif, standard macam M.Nasir jugak. Tapi kehidupan peribadi dia KakAin tak suka, terutama cara dia menjalankan tanggungjawab sebagai suami.

Virgo,

Kak Ain nampak la tengah angkat tangan tu... angkat tangan sampai nampak ketiak.. hehehe

Wasalam
AinMaisarah

aini said...

halu..emm..ac2ally kte pun xtau saper yg slh dlm rmhtngga a.dhani tu.kjp2 dia pas tu bini dia plak..ntah la.mls nk pk.tp bgs la akk ni.menilai org dr segi luaran n dlman..good!clever girl!hahaha..