22 September 2007

CHOP! CHOP! CHOP!

Assalamualaikum adik-adik,

Macam mana dengan puasa adik-adik semua? Jangan tinggal puasa ye? Kalau Kak Ain tahu ada yang tinggal-tinggal puasa, Kak Ain taknak kawan!

Aduh! Penat betul minggu ni. Walaupun demam Kak Ain dah ok, kerja pula bertimbun-timbun.Tapi dalam sibuk-sibuk, minggu ni Kak Ain mengarang dua lagi NOVEL COMEL bertajuk CINDERELLA DI AIDILFITRI dan RAHSIA LINDA.

Kak Ain buat khas untuk adik-adik yang menempah buku iaitu:

~Adik Nur Hanis Aqilah
~Adik Nor Aminah
~Adik Najwa Amira
~Adik Ezadatul Fakhira
~Adik Nur Farihah
~Adik Wafa Nuriza
~Adik Norieta
~Adik NorNabilah
~Adik Surina

Adik-adik di atas telah memesan bermacam jenis tajuk. Ada nak beli AKU MAHU SAIZ S, ramai nak dapatkan buku terbaru IMPIANA dan ada juga nakkan buku kompilasi cerpen raya REMAJA@PTSOne.

Jadi Kak Ain sudahpun siapkan buku-buku yang ditempah oleh adik-adik. Mula-mula Kak Ain akan chop@cap buku-buku tu... tapi bukan dengan Cap Ayam ye!


Setelah itu Kak Ain akan tandatangan dan akan tulis juga ucapan khas kepada adik-adik yang sudi membeli novel tulisan Kak Ain.


Ini semua khas Kak Ain buat untuk pembaca yag membeli terus dari Kak Ain.

Apalagi adik-adik, mari membeli!

Salam Sayang,
AinMaisarah

6 comments:

norqu_aini said...

hai.k.ain jgn lpe bk yg kte psn ye..kalo nk antar bg tau la ek?tkt x dek kt umah..

AinMaisarah said...

norqu_aini,


Buku dah sampai ke belum, senyap je ni.. tengah khisyuk membaca buku Kak Ain ke tu?

ws
AinMaisarah

farah @ dodo said...

farhsna


kak saya nk novel -novel comel kakain .tp buku impiana ,aku mahu saiz s,aku mahu popular ,remaja @ptsone saya dh beli pleeze kak ain saya pn nk novel cml tu saya sanggup bayar untuk novel-novel tu .kak ain antaq kt saye k ni almt sy 53,kg tanjung inggeris 06500 langgar kedah darul aman ni nombor handset klu ada sbrg prtanyaan 0194619252 047870798 047877528.plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

aini/norqu_aini said...

hai k.ain..bk dh sampai lmer..cumer dh lmer x bkk jer..thankz..akk tau ker saper norqu_aini?kte ni aini la..eh,lpe lak..akk pun dh tau lmer kan yang kte dh dpt buku?hehe..emm..impiana tu best but many suprised..tpi,sume buku2 akk semmgnyer the best in the world!!!!!!

edayah amran said...

Assalamualaikum kak ain saya nk novel juga dekt kak ain blh x.Saya peminat setia kak ain,kalau mk ngn ayh mira pergi kedai buku,mira selalu nk beli buku kak ain,kalau x dpt mira akn merajuk sampailah mk dn ayh mira blikn

edayah amran said...

Assalamualaikum kak ain saya nk novel juga dekt kak ain blh x.Saya peminat setia kak ain,kalau mk ngn ayh mira pergi kedai buku,mira selalu nk beli buku kak ain,kalau x dpt mira akn merajuk sampailah mk dn ayh mira blikn