23 August 2007

Tetamu Di Rumah Kak Ain

Assalamualaikum adik-adik,

Alhamdulillah keadaan Kak Ain makin sihat dan kuat tetapi masih berehat di rumah. Kak Ain tak nafikan kadang-kadang tak sempat Kak Ain nak jawab dan respons semua pertanyaan adik-adik comel. Tak menang tangan tau!

Jadi dalam entri kali ini, Kak Ain akan jawab mana yang terlepas nak menjawab dan tak lupa juga memberikan penghargaan kepada adik-adik yang tak jemu-jemu ke sini.

Kepada Adik Najwa Amira:

Terima kasih kerana jadi pengunjung tetap rumah Kak Ain. Nampaknya Kak Ain boleh lantik Najwa jadi ketua kelas di www.ainmaisarah.com





Kepada adik Iman@cheetahgirl:

~Iman ni salah seorang pemenang minyak wangi waktu peraduan AKU MAHU POPULAR. Kak Ain harap Iman jangan ketinggalan cuba masuk peraduan AKU MAHU SAIZ S pula ye? AND I LOVE YOU TOO DEAR IMAN! :-) and HAPPY BELATED BIRTHDAY YER!


Kepada adik Hanis Aqilah:

Nak UPSR tahun ni ye? Kak Ain doakan semoga berjaya. Usahalah sehabis mungkin...kemudian tawakkal padaNya. InsyaAllah Kak Ain yakin Hanis mesti berjaya! Dan jangan risau, peraduan akan Kak Ain adakan selama 2 bulan sebelum umumkan pemenang. Jadi Hanis masih berkesempatan nak sertai.

Kepada adik iLa:

Kak Ain hanya ada friendster...itu pun tak terjaga dan tak terbalas semua mesej-mesej. Kak Ain dengan ini mengumumkan takkan buat Myspace sebab takut tak menang tangan nak menjaga. Rumah sendiri ni pun kadang-kadang berhabuk tak dijenguk. Tapi tak dapatlah Kak Ain nak join iLa di MySpace. Macam mana ni?? :-(

Kepada adik Sofia:

Nak ada mentor dalam cerita AKU MAHU SAIZ S? Kak Ain jadikan Fahrin yang hensem tu jadi mentor Sofia, nak tak? Heheheh... (ketawa menggatal skit)




Kepada adik Amalina:

Terima kasih kerana sudah dapatkan AKU MAHU SAIZ S. Ok tak cerita tu? Mana lagi best? AMP atau AMSS? Bagi menjawab soalan adik....Kak Ain tak boleh minat Tengku Affin atau Fahrin! Walaupun mereka sangat hensem, sangat macho, sangat-sangat macam Tom Cruise...Kak Ain dah ada Cik Abang nan satu! :-)

Kepada adik Yana:

Di Penang tak ada buku Kak Ain?? Sedihnya dengar! Nak tak beli buku terus dari Kak Ain? Nanti Kak Ain poskan ke rumah Yana dan yang istimewanya..Kak Ain tandatangan sekali buku tu. Kalau nak tahu lebih lanjut, email Kak Ain di maisarah_ain@yahoo.com ye!


Kepada adik Amie:

Dapatkanlah buku AKU MAHU POPULAR ye! Dan nanti beritahu Kak Ain semula...mana lebih Amie suka...AMSS atau AMP?
AKU MAHU POPULAR di pasaran sekarang sudah masuk cetakan kedua. Cetakan pertama habis dalam masa 4 bulan saja tau! Macam goreng pisang panas! Tentang cadangan Amie...Kak Ain rasa menarik sangat! Nanti Kak Ain akan email lebih lanjut dengan Amie ye?

Adik Delaila:

WAH! Sedapnya nama! Terima kasihlah kerana menyokong Kak Ain. Dengan adanya pembaca macam Delaila...Kak Ain lebih bersemangat lagi mahu terus menulis.




Kepada adik Atikah:

Kak Ain pun nak berkenalan dengan adik Atikah. Kak Ain orang JB..tapi duduk KL...Atikah orang mana? Selalu-selalulah singgah di sini ye Atikah...dan berkenalan juga dengan adik-adik comel yang lain.



Last sekali,

Kepada adik Fatin, Nana, Eqyn, izz, Zulaikha, AinMyra, AinDamia, Kyra, Keyla, Dya Esable, Mira, Syiqin, Edrina Kamelia, AinMaisarah Fan (ehek...kembang hidung Kak Ain):
Ada pantun khas Kak Ain buat adik-adik semua....

Selalu-selalulah bertandang,
Jangan main tendang-tendang,
Sebab semua Kak Ain sayang!!

Wasalam
AinMaisarah

33 comments:

Sofia said...

hai kak ain! hepi giler biler name adek sofia ader kat sini! thanx so much! fahrin?? ok gak! heehe...tapi kiter dah suker sumone la...kener setie...hihi.

AMIE JIM said...

amie pun nk ucap terima kasih kat kak ain s masukkan nama amie..
nk tau x ending yg jd kt amie masank masuk high school musical tu?
kitorang quit last minute..tp lps tu dpt penganti untuk kwn amie nama dia musfira.lps tu pg nye kitorg berlatih menari untuk psembahan hari isnin.maknanya ada masa lg 2 hari je sdgkan kitorg x de tarian yg tetap..x tau step..
tp lps tu kitorang dtg lmbt kt mont kiara damansara tp dpt masuk dan akhirnya buat yg the best..
tp kalah..

iLa said...

x pe la sis,,,
lagipon dlm moto idup saye,,,
jangan tipu orang lagi yang saye nie terlalu umur dah meningkat remaja,,,;)tunggu abis spm dulu arrr

iLa

Alia Farhah Tahir said...

hai kak ain... mest buku kak ain kali nie lg best dan menarik kan???
sy x leh beli lagi, maklumlah, UPSR dah dkat..
By the way, doakan saya berjaya and lulus with flying colurs k!!!
nnti kalu saye dah beli buku akak, sy mesti masuk petandingan tu.. Insyaallah...
saye ade cadangan untk kak ain..
ape kate, kak ain wat hari bertemu peminat...
kak ain kan ramai peminat..huhu...
mesti ramai dtg...
tu je...
bye..

Syifa cute said...

hai Kak Ain...My namE Is SyiFa...SaLaM perKeNaLAN...Saya Minat Sangat Baca Buku Terbitan PST one...Best ar...Kak Ain memang dUlu sekolaH BAngsar kEer????

ainmaisarah said...

adik syifa,

Sekolah Menengah Sri Bangsar tu rekaan semata-mata :P

Kak Ain dulu sekolah di JB, sekolah Kak Ain semua perempuan (all girls school)

Mmh...tak best sebab tak ada orang macam Tengku Affin dan Fahrin untuk cuci-cuci mata! ;P

Salam Sayang,
AinMaisarah

ainmaisarah said...

adik alia farhah,

GOOD LUCK FOR UR UPSR!! DO THE BEST!

Nanti lepas habis UPSR, baru boleh dapatkan buku AKU MAHU SAIZ S...Sekarang ni mesti ulangkaji...ulangkaji...dan ulangkaji untuk UPSR sahaja ok!

khadijah said...

assalamualaikum kk ain.ape kabar?saye hrp kk ain sihat aje.kk ain blh x perknlkan saye sorang mentor untuk saye?blhlah.... saye pun nk kuruskan badan.nk kurus mcm hana dlm AKMSS tu.blhlah.....ye

BaJiEyLaH said...

lain kali ltak name sy skali okey...
(gurow jer..)

yanie said...

hai kak ain..saya yanie.minat sangat dengan novel kak ain.nak tanyer sket leh?kak ain dah kahwin ke lum?leh tak gitau alamat umah kak ain?leh saya utus surat ngan kak ain?itu saje...kalau leh taruklah nama saya kat novel terbaru kak ain..bye..bye..kak ain

yanie said...

hai kak ain..saya yanie.minat sangat dengan novel kak ain.nak tanyer sket leh?kak ain dah kahwin ke lum?leh tak gitau alamat umah kak ain?leh saya utus surat ngan kak ain?itu saje...kalau leh taruklah nama saya kat novel terbaru kak ain..bye..bye..kak ain

miss.elly said...

lain kali letakla name elly ye.=p
goraw ajerp.XD elly pon selalu jenguk cnih.tp kekadang tak masuk jugak.sry ye kak ain.=D

~*welcome ABOaRd*~ said...

hai kak ain...sayer minat giler ngan kk ain...sayerr dh kumpol sume novel kk ain......sperti p'dana menteri kite ckp,,kk ain laa yg c'merlang.gemeelang n t'beelang...sayer slalu b'tandang kat rumah pink akk,,,klu bleh mskkan laa namer sayer....anyway,saye still in sarawak...sayer balek 2/1....esknyer tros skola...sayer mohon spayer akk mskkan namer saye....klu akk masukkan,, syg akk..

nadhrah said...

hi kak ain!!!
sye minat sngt ngan novel2 kak ain.
sumenye best sngt.
yg pling sye ske AMP n AMSS.
tahniah ducapkn pd kak ain sbb berjaye menghasilkn buku yg BEST!!

nadhrah said...

hi kak ain!!!
sye minat sngt ngan novel2 kak ain.
sumenye best sngt.
yg pling sye ske AMP n AMSS.
tahniah ducapkn pd kak ain sbb berjaye menghasilkn buku yg BEST!!

Hanisah said...

Hai, kak ain! Semoga kak ain diberkati Allah S.W.T saye akan menyokong kak ain. Cantik gambar kak ain tu. hehehe. Saye ni baru. nanti kak ain buat cerita banyak2 lagi ye!

kyna said...

hai..
kak ain cmener nak berenti jd ahli??
my dad x bagi.. mla2 dier bg..
cmner x bglah..
please bls... or sesiapa yg tau cmner nak brnti jd ahli tlg bg tau kat kiter yer...
pleeeeease!!!!!!!!!!!

riNNa said...

semua buku kak ain best!!!!!!!hebat!!!!!!!!!!!!kalau saya jumpa akak rase mcm nak puji akak selalu aje!!!!!!akak................saya tertinggalan lah...bosan tau!!!hmmm...akak ade fs tak?

riNNa said...

kak ain ni cantik lah!!!saya suka trend akak sekarang...dulu tak berapa.....

klah bye!!!!!!!!

-syakirah- said...

hai akak...
nme saye nuriman syakirah..
akak leh pggl saye syakirah...
akak..
cntk la website akak...
saye pn ainmaisarah fan club gak...
saye slalu tgk website akak..
saye tgk byk buku baru..
saye da beli sume buku akak..
cte dye best btol..
pndi kak ain wat cerite...
semoge kak ain teros berjaye..

-syakirah-

nAnA said...

haikak ain....susahla butto laptop nii asyikk rosak...tp sy still bertadang d umah pinkk 2

Nurul said...

Assalamualaikum....
Kak Ain ni Nurul...
Sbenarnye saya pun teringin nak masik sebagi fan kak ain yg selalu dtg kat sini...
mcm mana ye?

Izzie Izzati said...

Assalammualaikum,Kak Ain!
Ucapan ini ditujukan khas buat akak.

Setiap hari saya menjenguk rumah kakak.Siap tolong bersihkan lagi habuk-habuk kat sini.Oh ya,di mana dapurnya Kak Ain?Gurau jelah.
Saya selalu datang sini.Nanti,akak tolonglah ye tanam sikit-sikit pokok bunga di taman bunga saya itu.

lyanadhyrah said...

ask0m..
sayer p0n tingin gak nak join..
cam ner erk??

=SaNtAi= said...

assalamualaikum kak ain..saya suke sgt buku2 kak ain.selambe je..saye naktya nnt katPWTC ade x buku impiana 2.

::fatin:: said...

salam kak ain..
kami semua terharu dengan penghargaan yang kak ain berikan kepada kami..
thanks!
we love u!

Nur Farahani said...

Saya sentiasa akan berdoa akan kak ain.oh,kak ain,tidak lama nanti peperiksaan akhir tahun,jadi terpaksalah saya melekat di buku sahaja.doakan saya supaya berjaya nanti ya?

Nur Farahani said...

akak ain boleh masukkan nama saya tak?kalau boleh ,gembiralah hati saya.saya mahu mengucapkan beribu terima kasih akan selama ini titik peluh akak membuat buku novel kesayangan saya.terus kan usaha.kak ain pasti boleh!

FarAhANi said...

BOLEH YA KAK AIN?????MASUK BLOG SAYA YA???

Faeries said...

1) Nama Penuh :nur syakirah binti amri

2) Nick Name :irah

3) Umur :11 thn ..upsr tahun 2009 sebab lahir 1.1.1998

4) Tempat tinggal :2205 taman pelagat utama ,
22000 jerteh
terangganu

5) Alamat Blog atau Email :princess.gurlz@gmail.com

Princess Madee said...

Kak Ain blh x masuk kan skali nama saya.plez kak ain...

syaza said...

kak ain masuk kan lah nama saya

syaza said...

plez kak ain