23 July 2009

Laporan 1 : Program Jelajah Sekolah AinMaisarah SMK Wangsa Melawati

Assalamualaikum,

Ini pula sebahagian gambar-gambar yang diambil pada hari pertama di SMK Wangsa Melawati. Esok Kak Ain akan berada di sana dari jam 9 pagi hingga 4.30 petang.

Kak Ain akan buat laporan lengkap pada Sabtu dan Ahad minggu ini. Sekarang ini Kak Ain perlukan rehat cukup untuk esok.












Mengantuknya! Kak Ain tidur sekarang, harapnya esok dapat bangun jam 5.30 pagi.

Wasalam
AinMaisarah

7 comments:

-tirah- said...

banyaknya buku...kalaulah boleh pergi...

-tirah- said...

knp x ramai org komen ni..mcm cakap
sorg diri aje..hik,hik..

MeZ said...

cukup tidur tau.. takut nanti mata lebam

wn'a said...

lawanyer beg ijau tue!!!!

nisa said...

macam tak caye je yang kak ain datang sekolah saya semalam..:P

s said...

akak bwt lah kat skola sy pulak .
bole kann ? :)

Aida Nursheila said...

bestnya .
novel2 tu kalau dpt puas baca ;)