07 July 2009

AinMaisarah di PKNS Bangi

Assalamualaikum,

Kak Ain ingin mengumumkan, Kak Ain akan berada di Bangunan PKNS Bangi pada hujung minggu ini. Di bawah ini adalah butiran maklumatnya :

Tarikh : 11 Julai 2009
Hari : Sabtu
Masa : 3.00petang -4.00petang
Tempat : Kompleks PKNS Bangi



Inilah rupa bangunan PKNS Bangi.


Kak Ain harap sesiapa yang mempunyai kelapangan pada hari dan masa yang telah Kak Ain maklumkan ini, silalah datang. Boleh kita berjumpa, bersembang dan bertanya khabar.

Jumpa di sana!

Salam Sayang,
AinMaisarah


16 comments:

nurul hidayah roslan said...

Salam kak ain,

nanti insyaallah dayah dtg!!

-tirah- said...

hurmm...lamanye tak jenguk blog k.ain!=(rinduu..plak,,k.ain apa khabar?he,he..formal nyer...=D

DJ Farahani said...

ya allah!!

kak ain!farah baru tau!

insya-allah,farah datang.mungkin ada peluang nak jumpa kak ain yang comel ni! :DD

Y~A~N~A THE BLOG said...

huhu!!!
Kak Ain kenape jauh sangat!
yana tak boleh nak pegi..
dtglah ipoh...
baru yana boleh pegi...

AinMaisarah said...

Dear Dayah,
InsyaAllah kita jumpa nanti ya! =D

Dear Tirah,
Kak Ain khabar baik dan baru saja jenguk blog Tirah. Ada entri bergambar tentang kucing yang dicat. Comel sangat! =D

Dear DJ Farahani,
Kalau datang bukan setakat boleh berjumpa Kak Ain. Boleh berjumpa dengan Kak Yayah yang comel juga =D

Dear Yana,
Alahai... jauhnya Yana di Ipoh! InsyaAllah sekiranya pihak PTS merangka sesi promosi ke Ipoh, tentu kita dapat berjumpa juga ya.

Salam Sayang,
AinMaisarah

MeZ said...

Ala... MeZ tak dapat pi... Kesian nye..

+ Fatihah Ory + said...

Wah
Rumah saya dekat jer dengan kompleks tuh
20 minit perjalana

hrp leh gi saner

ps:rumah sye seri kembangan...

alyiafarzana said...

Kak Ain,

sedihnya tak dapat jumpa kak Ain buat kali ketiganya!!!!geram+sedih bercampur baur jiwa saya sekarang sebab pada 11&12 Julai, saya pergi Tanjung Piai,Johor.Ada lawatan untuk pelajar sekolah saya so saya ikut, tak sangka pulak kak Ain ada buat perjumpaan!!!PKNS Bangi tuh tak jauh sangat tapi saya ikut lawatan itu!!!sedihnya!!!!

Salam kasih,
alyiafarzana

adlin : ) said...

assalamualaikum kak ain

saye x dpt pegi jumpe kak ain..tiga kali dah saye x dpt jumpe kak ain..pertame,mase pegi pkns shah alam thn lps (tu pon saye pegi dah mlm... =D).kedue,mase pesta buku antaranbangsa (saye sempat jumpa gerai ana muslim & karangkraf jer..=( .ketiga,kat pkns bangi ni lah..saye x dpt pegi sbb saye ade mengikuti program kat luar sekolah,iaitu 1 malaysia kat titiwangsa.ok kak ain! bile2 mase saye email kak ain! :)

noli said...

ye !!!!
saya akan datang jumpa kak ain sebab PKNS bangi dekat sangat dengan rumah saya dalam masa 3minit saya dah sampai!!!!

♥Nurul Aqilah | Swift♥ said...

salam Kak Ain,
insyaallah Qila pun datang juga!

AiN said...

Best tuh..Nak lah pergi..Dekat lah ngan umah ain...ain tinggal KLIA.Insyaalah..kalo ayah ain ade mase,boleh lah pegi...AiN harap sangat nier...dah lame tak bukak blog kak ain nier..rindu sesangat....:DD...Buku..oh buku..buku...oh..buku

Batrisyia said...

Salam Kak Ain,

Terlupa la!! Dayah ada ckp, tp terlupa...dah habis pulak tu...waa...=((
Dah la rumah kat Bangi jugak......tidak....=(

shera said...

kat sane ade jualan bku x???

nurAzan said...

hello kak ain. thi is me aishah. anak ustazah b.a kak ain. seronok dapat jumpa kak ain, dapat satu kumpulan dengan kak ain and yang paling best sekali dapat tandatangan kak ain dan tangkap gambar dengan akak.

aishahbadrina said...

ini id aishah. tadi tu id ummi.