20 May 2009

AinMaisarah Kembali ke Kuala Lumpur

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Home sweet home! =D

Kak Ain sudah sampai rumah pukul 2.30 pagi tadi. Setelah empat hari berada di Johor Bahru... hari ini Kak Ain kembali ke KL, menjalankan tanggungjawab utama AinMaisarah iaitu berblog dan menulis.

Sebelum menulis 20 mukasurat manuskrip seperti yang diarahkan oleh Cik Abang, Kak Ain perlu menjalankan tanggungjawab yang lebih penting. Hari ini hari Khamis. Hari penghantaran buku kepada pembeli di Kedai Pink AinMaisarah!

Hari ini Kak Ain perlu siapkan 37 bungkusan buku yang sudah ditempah.

...
...
...
...
...
...
...
...
...

Belum apa-apa lagi AinMaisarah dah rasa nak pengsan! =(

Salam Sibuk,
AinMaisarah


11 comments:

MeZ said...

Yeah KAk Ain dah balik!
Chaiyok! Chaiyok! berusaha mensiapkan bungkusan & manuskrip ye..

N.Izzah.R said...

salam kak Ain,
saye bnyak kali vote alatan solek yg kak ain suruh vote 3 jew... saye harap kak ain boley buat pasal alat solek...sebab sayew mmng minat makeup...hehehehe

chidori uchiha said...

welcome back kak ain!!Ganbatte yer siapkan semua kerja tu..

DJ Farahani said...

Salam Kak Ain,

Yay!Kak Ain dah balik!:D
Macamana perjalanan?Semuanya okey?:)

Kak Ain mesti boleh buat manuskrip tu!Kami akan sentiasa sokong Kak Ain!

~fAtihAh oRy~ said...

Hehehe
nanti saya tlg Kak Ain
hehe

ps:how to help erk? pakai pari2 kerw?

Shasha~Acha said...

kak ain, hari ni mak saya dah hantar wang pos....kak,saya beli pakej 20 sri bangsar,kos pembayaran Rm 6.50

Shasha~Acha said...

jadi semuanya Rm 26.50....lebih 50 sen tu?halal je lah kak ain.

-tirah- said...

selamt pulang ke umah!!=)tirah doakan k.ain supaya dpt siapkan
manuskrip tu..amin..

p/s:all da best k??

alyiafarzana said...

selamat pulang ke rumah kak Ain....Kak Ain perlu bersemangat yer!!!!semoga kak Ain dapat ilham bagi manusrip itu dan bungkusan itu cepat-cepat buat supaya tak bertangguh!!!!

nurul hidayah roslan said...

Heheh..

KEsian kak ain!! Tak pe2 kuatkan semangat..heheh GOOD LUCK

~Ana Farhana~ said...

Yahoo!Kak Ain dah balik!

saya yakin kak ain boleh siapkan manuskrip tu dengan cepat!