31 March 2009

Gathering dan Pelancaran Buku Ke-10 AinMaisarah

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Malam ini Kak Ain ingin mengumumkan satu perkara yang amat penting. Kak Ain ingin berkongsi sama rasa teruja yang ditahan-tahan selama ini.

Akhirnya, setelah mendapat kepastian dan kata-kata pengesahan dari pihak PTS, malam ini Kak Ain mengumumkan tentang: 

Majlis Pelancaran Buku Ke-10 dan Gathering Pembaca Buku AinMaisarah yang akan diadakan sempena Pesta Buku PWTC 2009.

Ini butirannya:

Tarikh: 18 April 2009
Hari: Sabtu
Masa: 1 pm - 2 pm
Tempat: PWTC, Bilik Kedah/Johor

Pada majlis ini nanti, akan diadakan pelancaran buku Kak Ain yang ke-10. Buku ke-10 ini juga adalah siri baru bertajuk:

Buletin Sri Bangsar: Kini Berwajah Baru.

Pada majlis itu juga, Kak Ain mahu mengadakan Gathering Pembaca AinMaisarah buat julung-julung kalinya. 

Di sini Kak Ain ingin menjemput semua pembaca dan pengunjung Rumah Pink AinMaisarah menghadirinya. Ada beberapa kejutan dan pengumuman penting yang akan dibuat pada majlis tersebut.

Selain itu, 100 pembeli pertama buku ke-10 AinMaisarah bertajuk Buletin Sri Bangsar: Kini Berwajah Baru akan menerima:

1) Buletin bercetak lagi berwarna jilid pertama Sri Bangsar yang tidak akan dijual di mana-mana kedai buku. (Eksklusif gitu!)

2) Lencana Sekolah Sri Bangsar. Ini bermakna, anda sudah menjadi pelajar Sekolah Sri Bangsar bersama-sama kumpulan The Wannababes, Fahrin dan Tengku Affin! (Hebat kan?)

Entri-entri seterusnya, Kak Ain akan ceritakan dan kongsi bersama perkembangan dan persiapan menjelang majlis besar 2009 ini. 

Kepada pembaca yang bercadang untuk menghadirkan diri, sila masukkan nama dan alamat e-mel di bahagian komen ya!

Salam Sayang,
AinMaisarah

62 comments:

cicakgirl said...

Salam Kak Ain,

hehe xD
insya-Allah saya akan pergi =DD
Nama : Nor Aminah bt Mohd Shafie
e-mel : cahaya.nor@gmail.com

Harry (Webmaster) said...

Saya akn pergi, xsbr nak tunggu buletin 2,
Nama : Muhammad Nurhazim Bin Haslin
e-mel : harrypotter.graphics@gmail.com

nurulbalqis said...

Salam Kak Ain !!
Wah wah wah..
Exited betul perasaan ni lepas baca ;)
Balqis pergi..
Jumpa Kak Ain nanti :D

Nurul Balqis Bt Basri
cutegirl_balqis@yahoo.com

p/s; Kak Ain, Balqis nak tanya sikit. Boleh tak kalau Kak Ain ceritakkan sikit info pasal buku tu.. Harga dia berapa && isi kandungan dalam dia tu macam mana ??

Thanks akak :)

Nurina Hayani Husni said...

Salam Kak Ain,
Saya nk pergi tapi hari tu saya ada hal...=((...
tapi apa2 pun saya kasi saya punyer e-mail dulu..mana tahu saya sempat pergi..=))
Nama: Nurina Hayani bt Husni
E-mail: nurina_girl@yahoo.com.my

<<< emmm kalu saya hantar wakil boleh x...hehhe >>>

AinMaisarah said...

Salam semua,

cicakgirl,
Kita akan berjumpa sekali lagi. Cari Kak Ain nanti.

Harry,
Sabar-sabar, 18 hari saja lagi.

NurulBalqis,
Kak Ain akan terangkan di entri-entri selepas ini.

Nurina,
Alaa, hantar wakil boleh tetapi tak bestlah. Datanglah sendiri.

Salam Sayang,
AinMaisarah

Aimi Nadhrah. said...

hah! dh lama x tinggal komen.
insya-allah saya akan pergi.
nama kak ain dh tau nama penuh sy juga e-mail sy kan?

tp xpe, sy kasi lagi sekali. :P

nama: syarifah aimi nadhrah bt syed fadzil.
e-mail: syaris91@yahoo.com

wannababesnajwa said...

saya akn dtg kut!~!heheheheehhehe

nama:nur najwa bte ahmad kamal
e-mel:elinaguess@yahoo.com

Nur Fatiha Nabila said...

Salam kak Ain.. Tak sabar rasanya.
Insyaallah saya akan dtg pd 18hb april tu.
Nama : Nur Fatiha Nabila binti Ahmad Tazuralallun
Email : nabila_tazura@yahoo.com.my

Aqilah said...

Salam Kak ain...
Insyaallah saya akan pergi...
Tunggu tau kedatangan saya...
hehehe.... =D

Nama : Nur Aqilah Bt Ramli
E-mel: ila_yana@yahoo.com

Izzati Hazwani said...

insyaallah ,
kalau takda halangan ,
wani pergi .

:'Izzati Hazwani bt. Abdul Rahman
:someone.anywhere@yahoo.com

cik imah said...

Salam Kak Ain,
jumpa nanti lah..!

;DD

Hafizahtul Naimah bt. Ammran
imah_cumel@yahoo.com.my

nelle said...

saya nak pegi tapi sayang saya ada keja aro itu tak pe lah saya bagi sokongan kat kak ain dari belakang. rock babe^_^

QUEEN SYA don't know what 2 do said...

salam kak ain....

huhu...
insyaalah, syafika akn dtg t...
hopefully sgt2 dpt bertentang mata gan kak ain...
hahahha
klah, bye kak ain!!!
luv ya...

NUR SYAFIKA BT MOHAMMAD
kid_sya91@yahoo.com

eerapeace said...

bestnye dpt jumpe kak ain..
x sabar rasenye.....
insyaallah sy akn dtg.

nama:Nur Ameera binti Zakaria
e-mail:eerazakaria@yahoo.com

org yg syg kak ain,
NUR AMEERA

syudJB said...
This comment has been removed by the author.
Syafiqah R's said...

salam,kak ain.
insyallah,saya akn pergi.
hehe ;)
harap2 dapt jumpa di sana :)

Nur Syafiqah Bt Redzuan
iqa_rdz@yahoo.co.uk

Ayuni said...

InsyaAllah saya akan turut hadir.

Nama:Ayuni
emel:ayunidiyana@hotmail.com

powerpuff girl said...

Salam Kak Ain,
insya-allah saya akan hadir...x sabar rasenyer!!!!saya Fazlyn Natasha.Yg hari tu kite jumpe mase kt PWTC.

soul~165 said...

woah~
salam~ suda lame x bg komen kt cni!
iA sol gi kot~ mase tu kan cuti~ :D

name:Solehah bt. Khairuddin
email: sk3_solehah95@yahoo.com

AFIQA said...

insya-allah saya akan pergi x sabar nk jmpa kak ain.....


NAMA:FATIN NUR AFIQA BINTI YAZID
EMEL:ika.scorpion@gmail.com

psychopath:) said...

salam kak ain,
insyaAllah sy akn dtng.

nama:Nur Syazwani Anuar
e-mel:syaz932yahoo.com

:))

psychopath:) said...

o0ops..
sori kak ain,

e-mel tersilap taip.
sy tulis lg skali..

nama:Nur Syazwani binti Anuar
e-mel:syaz93@yahoo.com

:))

GSC said...

wow
bestnyerr
dpat jd plajar Sri Bangsar
heheh ;)

asyiqin@ikin said...

salam kak ain...asyiqin rasa asyiqin tak dpt pergi lah...syikin ada hal ada pertandingan bola blg 2 minggu lagi iaitu 18 april tapi x tau r bt0l ker x...tpi x per lah syiqin bg jgak emel syiqn...kak ain ingat x syiqin kita kan jumpa kat Berjaya Megamall ,Kuantan Pahang masa 3 Januari hari tu...
Syiqin beri kak ain nama ngan mel syiqin...

Nama:Nurul Asyiqin Syaza Binti Suhaimi
Emel:asyiqinsyaza@yahoo.com

best nyer dpat jadi pljr Sri Bangsar....

Love Asyiqin...

yAn said...

salam,
kak Ain..

insyaallah sy akan pergi...

nama:Azyan Nur Dalila Yaakub
emel:azyan.andy@yahoo.com/azyan.andy@hotmail.com

eMiko.Life said...

ala kak ain....
hari yg kak ain buat gathering tu,,,
sye kt sabah!!
ade kenduri!!
alaaaaaaaaaaaaaaaaa

AinMaisarah said...

Dear Aimi,
Jangan lupa bawa kembar anda datang juga! =D

Dear Wannababes Najwa,
Alaa... janganlah ada kut-kut. Jomlah datang berjumpa Kak Ain dan kawan-kawan di sini =D

Dear Fatiha Nabila,
Bila datang nanti jangan lupa perkenalkan diri pada Kak Ain ya. Kak Ain rasa, ada 3-4 Fatiha dalam Rumah Pink ini. Takut tersilap orang pula! =D

Dear Aqilah,
Okey! Kak Ain tunggu kedatangan Aqilah! =D

Dear Wani,
Kalau Wani pergi, mesti Kak Ain terharu sekali. Wani dari Kuantan kan?? Harapnya dapatlah kita berjumpa ya!

Dear Imah,
Jumpa Imah 18 April nanti. Memang Imah wajib datang sebab ada suprise untuk Imah nanti.

Dear Nelle,
Terima kasih atas sokongan dari belakang tu. Tolong tolak kuat-kuat sikit. Kak Ain sudah tak larat sebab banyak sangat kerja nak dilangsaikan demi majlis tersebut =(

Dear Queen Sya,
InsyaAllah dengan izinNya dapatlah kita bertentang mata =D

Dear Ameera,
Kak Ain sudah menjenguk blog Ameera. Sudah juga meninggalkan komen. Kita jumpa di PWTC ya!

Dear Syud,
InsyaAllah kita akan berjumpa buat kali kedua. =D

Dear Syafiqah R,
InsyaAllah dapat jumpa Kak Ain dan ramai lagi kawan-kawan siber yang lain. Harap jumpa di sana =D

Dear Ayuni,
InsyaAllah Kak Ain nantikan kehadiran Ayuni ya. Datang jangan tak datang! =D

Dear Fazlyn Natasha,
Kak Ain memang mencari Fazlyn. Alamat yang Fazlyn berikan ketika PWTC hari itu hilang entah ke mana! =( Sampai sekarang Kak Ain masih belum dapat menunaikan janji. Harapnya Fazlyn dapat e-melkan kembali alamat penuh & nombor telefon kepada Kak Ain di maisarah_ain@yahoo.com. TQ & soo sorry dear! =(

Dear Solehah,
Solehah dari JB kan? Nak datang ke KL pada 18hb nanti? Ok! Kak Ain tunggu! =D

Dear Fatin Afiqa,
Kak Ain pun tak sabar nak bertemu anda! =D

Dear Syazwani,
Jom jumpa ramai-ramai macam ni. Tentu seronok! =D

Dear GSC,
Memang Kak Ain teruja tahap melangit bila melihat Sekolah Sri Bangsar yang Kak Ain angan-angankan mula menjadi kenyataan. Sudah ada lencana sendiri! Nanti Kak Ain kongsikan di entri selepas ini. =D

Dear Syiqin,
Kak Ain ingat lagi pertemuan kita di Kuantan tempohari. Tak mengapa sekiranya ada hal yang lebih penting. InsyaAllah tahun depan Kak Ain buat gathering lagi.

Dear Yan,
Terima kasih kerana sudi nak menghadiri majlis AinMaisarah ini. =D

Dear Emiko,
Alaaa... alaaa.... alaaaaa.... =( mungkin di kesempatan lain kita dapat berjumpa. Gathering 2010 agaknya. Jaga diri baik-baik di Sabah!

Salam Sayang,
AinMaisarah

farihah said...

kak Ain! kak Ain! nak pergi! nak PERGI!!!!!!!!!!!!!!

Ya Riha mesti pergi.. dah lama tak jumpa kak ain. jumpa nanti ye!

p/s don worry riha akan terus beli buku baru kak ain yang meletup

farah daN!a said...

elop..kak ain yg comel..how r u..?farah nk pi..tp tulah kta berjauhan...sorang kat malaysia ..sorang kat ..lain...

gemini girlz said...

Salam kak ain,
Insyaallah dina pergi...nnt dina inform dekat ibu...kak ain reserve satu utk dina ye...hehe

Nama:Nur Addina Ezlia Binti Mohd Ezam
E-mel:addina_gemini@yahoo.com

Afiqah Nadhirah said...

Salam Kak Ain,

Nak pergi .. nak pergi .. nak pergi....
Jangan lupa reserve kan satu untuk
Ira ya kak Ain. Tak sabarnya nak jumpa kak Ain pada 18hb April nie.

Nama : Nur Afiqah Nadhirah binti Ahmad Tazuralailun
E-mel: nurafiqah_tazura@yahoo.com.my

Cayang kak Ain..

Izzati Hazwani said...

err ?
mane kak ain tau Wani dari Kuantan ?

Farah Khairil said...

Salam Kak Ain...,

Lamenye x tinggalkan komen..,
Dan yg plng lame..,
Dah lame x jmpe Kak Ain!!!
Last skali saye jmpe Kak Ain kat PWTC tahun lepas..

InsyaAllah saye akan pergi..

Nama; Siti Nur Farah binti Khairil Azmin

Emel; ctnfarah@yahoo.com.my

Fazura Hazura said...

saya mungkin akn hadir tp kene tanye mummy dan daddy dulu

name timangan saya faz
emel faatihah367@yahoo.com.my
insya-Allah dpt hadir
Amin!

Norul Atirah said...

Salam kak ain,

insya-Allah...saya akan pergi^_^
Kak ain...nak tanya sikit...kalau ni buku yang ke-10...novel comel ada tak???harap dibalas :) =D ~T>I>Q>A

Nama-Nur Atiqah Binti Zailan
e-mel:nuratiqah_zailan@yahoo.com

sayalah! said...

Salam Kak Ain,

Insya-Allah kita pergi konvoi hari itu nanti yeaaa! Sama-sama buat gempaq kat Bilik Kedah tu nantiii. Hehe.

Sri Bangsar MAJU ! Eh, eh apa kata pengetuanya Puan Ain Maisarah sendiri ;P ngee.

Waaah makin terkejar-kejar nampaknya masa Kak Ain! Alaaa ;( Cik Abang pun nampaknya stand-by ajaa dekat belakang tu, siap sedia dengan rotannya. "Siapkan cerita Betty!" Kak Ain boleh, caiyok caiyok! =D Moga mudah persiapan untuk buku tahunan Sri Bangsar. Kami sedia membantu, setakat yang termampu (:

Nama : Nor Hazira binti Hanapi
e-mel: irahazira_93@yahoo.com

Shasha said...

Salam kak ain,
Insya allah saya akan hadir hari tu,
pastinya saya akan bawa kwn2 saya sekali :D

nama : Syafira Bt Ahmad Saufi
email: syafira_saufi2000@yahoo.com

p/s: buku impiana III ada jual x masa tu?

MeZ DiaRy said...

Salam kak Ain,

saya x bleh pergi,
Jauh sangat..
Boleh x saya beli terus dari kak Ain.
Boleh la...pleazzz..

Salam sayang,
MeZ.

Nadzirah said...

alhamdulillah.. saya dpt pergi!!

Nama: Nur Nadzirah binti Marzuki
E-mel: ira_pg@yahoo.com

Saya akan dtg awl!!
Kak Ain, buku impiana 3 tak keluar ke mase Pesta Buku nanti??

norqurratuaini mohd nor said...

salam k.ain..

i-allah kite pegi.

nama:norqurratuaini mohd nor
email:norqu_aini@yahoo.com

~aien~ said...

Salam kak ain,

em,insyaallah sy akan pegi..
sbb pg tu pown sy adew gathering kt skowla..so,bley kowt kua ngan membe g gathering kat PWTC lak nnty...=D

Name:Nurul Ain bt. Ahmad
Emel: aien_cute92@yahoo.com

Sabrina Maisarah Mohd Sopian said...

Salam Kak Ain...saya sabrina maisarah.insyaallah saya akan datang..

Nama:Sabrina Maisarah Mohd Sopian
Email:sabrina31196@yahoo.com

♥.fAr_tEeN.96.♥ said...

Salam Kak Ain!
Wah,wah, wah!
Saya sanggup datang dari Terengganu nak jumpa Kak Ain!
Insha-Allah, I'll be there!

Nama: Fatin Athirah binti Azmi (panggil Fifiey je)

Email: holkodotsy@gmail.com

fadilah ghazali said...

Salam Kak Ain.

Dila pegi dila pegi :P
InsyaAllah. Memang dah excited sangat nak pegi.

Nama : Nur Fadilah bt Ahmad Ghazali
E-Mel : fadylahghaz@hotmail.com

purplypink13 said...

Insyallah Kak Ain, saya akan gi

Affiqah Farhana bt. Ahmad Faudzi
fabuloushana@yahoo.com.my

LaILy AsYIkin said...

kak ain klu saya duduk kat ipoh perak . macam mane saye nak dtg??????????????

LaILy AsYIkin said...

kak ain klu saya duduk kat ipoh perak . macam mane saye nak dtg??????????????

Sara =) said...

Insya-Allah Sara datang.

--> Sara Imanina
--> sara_nina95@yahoo.com

annabella said...

hye kak ain!
op coz I'll go!!
xsabar pulak..
farahwafi@gmail.com

atifa pink said...

Ala,nak pergi jugak.
Tapi,tak boleh sebab tifa tinggal dekat Sik,Kedah,jauh 2):
Buat lah kat Kedah pulak nanti.

Nina said...

Salam Kak Ain,

Sorrylah Kak Ain tp saye btol-btol x leh dtg mase tu..Tp,lepas je buletin tu ade kat pasaran..

Saye janji akan menjadi owg yg pertama beli buku Kak Ain tu!

Trust On Me!

✖Mizz Yasmin✖ said...

Kalau tiada aral melintang,
saya akan pergi!

Ayah cakap set, Insya-Allah pergi la..

Aina Yasmin Bt. Zulhaime
ayasminz95@yahoo.com

ZaCkG fRiDzHa said...

saya akan datang bersama adik saya!!!
Ingat lagi tak? Saya Zackg Fridzha yang ada blog tu...(HEART SECRET...RAHSIA HATI) Kak ain pun pernah berkunjung ke blog saya kan?
Nama: Mohamad Haziq bin Mohd Ridzuan
e-mel:fridzha@yahoo.com

ZaCkG fRiDzHa said...

err...kak ain, buku ke 10 ni impiana 3 ke? Kak ain dah janji kan, nak terbitkan masa pesta buku 2009?

ZaCkG fRiDzHa said...

hmm..e-mail sya boleh jugak iyatism@yahoo.com(yang ini lebih aktif)

intan~soft cat~ said...

K.AIN.....BILER K.AIN NK BUAT JUALAN BUKU K.AIN KAT MELAKA....SAYA NK SNGT LIHAT MUKA K.AIN SECARA DEKATTT....SY SUKE SANGAT BACA BUKU K.AIN....BUKU K.AIN SEMUANYA BEST SANGATT....JALAN CERITANYA JUGA ADA LOGIKNYAAA...KALAU K.AIN NK BUAT KAT MELAKA,BUATLAH KAT 'MELAKA INTERNATIONAL TRADE CENTER'(MITC)....HARAP K.AIN DAPAT MENUNAIKAN HASRAT SAYA INI...SAYANG K.AIN...

SALAM SAYANG,
INTAN...

intan~soft cat~ said...

OH YA!!!SEBELUM SAYA LUPE....INI NOMBOR TELEFON SAYA:0175578413
NOMBOR MAK SAYA:0196866684
BYE2 K.AIN...MUUUAAAHHHH!!!!!!!:)

intan~soft cat~ said...

OH YA!!!SEBELUM SAYA LUPE....INI NOMBOR TELEFON SAYA:0175578413
NOMBOR MAK SAYA:0196866684
BYE2 K.AIN...MUUUAAAHHHH!!!!!!!:)

alyiafarzana said...

Hai kak Ain,semoga berada dalam keadaan sihat walafiat dan kak ain janganlah cepat sangat stress nanti cepat tua lepastu muka kedut2 macam org tua.hihihi....tapi saya x rasa muka kak Ain kedut2 sebab kak Ain memang neutral cantik.Bercakap berkenan PWTC, yg pasal pelancaran buku BSB tuh saya rasa insyallah saya datang kalau x der aral yg melanda...dan kalau saya dapat datang, saya nak sangat jumpa penulis kegemaran saya yg cute n cantik macam saya...hihihi..... nie nama dan
e-mel saya:

Nama:Alyia Farzana Binti Mohd All Jafri
E-mel:alyiafarzana186@yahoo.com

....kak Ain jgn lupa taw nama saya yg extraordinary nih!!....hihihi...

Halimatus Saadiah said...

Insya-Allah Ima pegi...

Nama : Halimatus Saadiah bt Ab Razak
Emel : ima_sakura12@yahoo.com

Serenity said...

kak ain sy rasenyer x pat g kowt..
sedy nyer...tp,sy kirimkn name n email sy ye..

name:nabilah binti saiful bahrin
e-mel:serenity_hijabku@yahoo.com

atyka said...

assalamualaikum kak ain..

kak ain.. sepanjang pesta bku 2.. kak ain ade mse 18 ri bulan 2 je ke?? sye x ley datang mse 2.. sye ade rombongan pandu putri mse 2.. sorry.. da setaon sye wait nak jumpe kak ain mse pesta bku.. kak.. p/z reply kat email sye ek.. urgent... hehe.. tQ.. kacih banyak2!! hehe