03 December 2008

Gambar-gambar terakhir Peraduan Duta Aku Mahu

Salam semua,

Ini adalah gambar-gambar terakhir yang Kak Ain terima melalui emel dan juga melalui pos dari pejabat PTS. Kak Ain tak sempat komen. Pemenang akan diumumkan pada hari Jumaat ini. Siapalah yang bertuah agaknya ya? Siapa nak teka?




















Salam Sayang,
AinMaisarah

11 comments:

~pu3mimi~ said...

bestnya dapat buku tu..sayang, saya tak sertai.. :(

irah zafirah said...

Kak Ain kalau gambar tu kekurangan 2-3 orang diterima ke??? Cuz thre are 2-3 photo that doesn't have 20 people

Anonymous said...

saya nak masuk tapi tak dapat...maklumlah,dah habis masanye

fatimah said...

assalamualaikum...kak ain,

saya rasa kan mesti susah nak buat keputusan kan?
sebab saya tengok ramai yang kreatif...
saya nak teka sape menang pun susah
harapan untuk kumpulan saya untuk menang pown rasanya tipis sebab kitorang buat simple jer...
tak sabar nak tau keputusan...


p/s:harap sangat kumpulan kitorang menang and dapat buku AMKNY tuh...

Batrisyia said...

Salam Kak Ain....

Kalau gambar tu kurang dari 20 org boleh diterima ker....ade gambar yg kurang 20 org....
Hehehh....
Mesti Kak Ain susah nk buat keputusan kan??hmm...sbb banyak gambar yg best....
Apapun,Good Luck Kak Ain!!

farah hanum said...

salam kak ain...
Alamak banyak tul gamba yang kreatif...lagi pun gamba yang saya hanta simpel je...harap kak ain dan PTS.ONE buat keputusan dengan adil ye...good luck kak ain...:)

wassallam..
farah hanum.

Anonymous said...

akak bila nak jual buku comel

AinMaisarah said...

Salam semua,

Jumlah penyertaan yang lebih dari 20 orang sahaja yang diterima ke peringkat akhir pemilihan pemenang.

13 gambar telah dipilih.

Sekarang ini gambar-gambar tersebut sedang diberi markah oleh juri-juri dari PTS.

Kak Ain tidak dibenarkan memberi markah, kerana Kak Ain kenal semua yang menghantar gambar.

Siapalah yang bertuah tu yer. Kita nantikan esok.

PENGUMUMAN PEMENANG ADALAH PADA HARI JUMAAT IAITU ESOK.

Salam Sayang,
AinMAisarah

Anonymous said...

WOW!BANYAKNYA!ITMUST BE DIFFICULT NAK CARI PEMENANGNYA,RIGHT?SIAN SAPE YG KALAH...

fat_thin girL said...
This comment has been removed by the author.
sayalah! said...

Haih, yang LEBIH dari 20 orang sahaja terpilih ke peringkat akhir pemilihan? Sedihnya macam ni! Kenapa Kak Ain tak cakap awal-awal.. kenapalah yang jumlah 20 orang cukup-cukup tak diambil kira. Hmm. Tak apalah, mungkin masa Kak Ain uar-uarkan tu, saya tak highlight ayat 'lebih ramai kawan, lebih luas tersebar tentang AMKNY'. Mungkin itu sebenarnya yang dicari para juri. Haih. Tak apalah, asalkan saya dah mencuba....

TAHNIAH kepada pemenang.