12 November 2008

PENYAMAR AINMAISARAH DI RUANGAN CHAT!

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.

Kak Ain lihat sekarang ini di dalam ruangan Chit Chat ada yang menggunakan ID AinMaisarah.

Kak Ain tidak dapat masuk ruangan Chit Chat kerana orang lain menggunakan ID Kak Ain. Mencuri password Kak Ain.

Harap maklum.

Salam Sayang,
AinMaisarah

18 comments:

Nufasyi said...

Assalamualaikum kak ain..
kami mengerti..
memang..sejak akhir2 ini..
sering kali berlakunyer...
penyamaran...
saya tidak tahu kenpala dorang suke menyamar...

salam,
syifa-masih ingat?-

irah zafirah said...

Alah dia orang alau dibenarkan jdi hollywood selebriti pun dia orang menyamar. Knp dia orang nak menyamar eh?????????

FaRah said...

ermm..
sape yang jahat sangat sampai nak sabotaj kak ain tu? Kenapa perlu dia menyamar ye? Hairan sungguh. Kenpa dia tak buat ID sendiri? Kalau tak reti saya boleh ajarkan. Dah la mencuri tu dosa.

Kak Ain,
doakan saya. result UPSR keluar esok.(khamis = 13/11/08) Doakan kejayaan saya. Sekarang ni tengah berdebar-debar ni.

simple said...

Salam...
kesian kak Ain...
ada org klon Kak Ain..
kalu dia klon org biasa ok la jugak...
ada ke patut dia klon pemilik blog ni...
tak de kerja ke budak tu...
ish3...

hana said...

KAk ain.

hana dh tahu spe penyamar..die adalah Faboulos\\

miankan perasaan hana yg sakit kanser nih

Anonymous said...

salam kak ain!!
adek wawa pun ckp cam2..
dia kata smalam ada org menyamar jd kak ain..
tp xperlah yer kak ain..
biarkan dia..dosa dia!!

erm HANA..wawa simpati dgn hana...
xper..biarkan dia brdosa!!
dah brape lama hana skit kanser?
xper hana...tawakal jerlah..
insyaallah hana akan sembuh..
wawa akan doakan..

Sincere,
Wawa a.k.a Carnationgurl

cicakgirl said...

Salam Kak Ain :)

ini dugaan untuk Kak Ain ..
mungkin ada hikmah di sebalik kejadian ini :)

Majulah Kak Ain Maisarah untuk dunia penulisan!:D

dah lama tak komen di sini..selalu chat je :))

Wassalam.

izzati said...

kesian kak ain ek...
sape la yg curi id kak ain tu..~
tak boleh ke buat id sendiri

salam sayang,
izzati

izzati said...

kesian kak ain ek...
sape la yg curi id kak ain tu..~
tak boleh ke buat id sendiri

salam sayang,
izzati

AnGeL DeViLiA said...

Beloved Kak Ain...

Sape la yg sanggup menyamar jd Kak Ain tu kan??Ish²..tak serik² ke menyamar tu??Anyway..sabar ye Kak Ain..sume dugaan yg diberi kepada kite ni pasti ade hikmahnye..dan doakan Ima supaya mendapat 5A yerp!!Result dh nk kuar esk..hu²..

ratu anis said...

salam kak ain,

spe lah agak nye yg menyamar jadi kak ain???x pew kak ain smoga allah sje yg mmblz segala-galanye...
"sepandai-pandai tupai melompat akhir nya jatuh juga ketanah"

salam ceria,
anis

Hidayah said...

salam kak ain.camne die tau id kak ain?

~nana~ said...

salam kak ain..

satu aritu nana n beberape org len adela on9..
pastu ade org chat name AinMaisarah.
ntah ler...
background die warne ungu..
cr percakapan die lain sket la ngan cari kak ain..
die juga guna kan bahase baku yg penuh bile tulis..
nana tahu kak ain pon same..cume die mcam len sket..
itu kak ain ker>?

fatin hanani said...

salam kak ain ,
macam mana orang tu boleh masuk guna password kak ain????
kalau ID fatin percaya lagi..
Hush.. Dasyat betul orang tu!

Kak Ain bawak bersabar ye..

Nurul Aqilah Binti Suhaizam said...

Ataupun sebenarnye diorang tu buat name ainmaisarah n mengaku yg diorang tu sememangnye Ain Maisarah kan???

Firah mydream said...

Siapalah yang jadi kak ain ni!

kak ain,jap tau.gatal1 nakgru!

Anonymous said...

salam
k.ain cian k. ain kan?????? tabah je la nadia pon skrang dlm dilema x tahu la sape yg ambek / tahu password nadia.. dyeowang ingat dyeowang tu leh trlps ke?

salam syg,
nadeya

Anonymous said...

Ain Maisarah... saya rasa awak ni memang penulis berbakat dan kebykkan pembaca adalah dari golongan remaja umur bermula dari 11 thn. Sayangnya buku2 tulisan awak tiada cerita untuk memotivasi anak remaja belasan tahun ini.Cuba la awak olahkan cerita awak tu kepada sesuatu yang dapat membina akademik anak2 remaja ini. Jgn membiarkan mereka hanyut dengan alam fantasi yang akhirnya merosakkan hidup mereka. Sepatutnya cerita2 awak byk memberi semangat utk mereka membina kejayaan yg cemerlang dalam bidang akademik mereka.Minta maaf ye sebb panjang sungguh komen saya ini. Ini adalah pengalaman anak saya sendiri yg tlh byk menghabiskan duit utk membeli buku2 Ain Maisarah. Akhir kata dptlah kiranya ain mempertimbangkan tulisan saya ini.

Sekian Wassalam....