30 April 2008

Status Pembayaran & Penghantaran Novel

Salam semua,

Sila semak status pembelian anda di sini :

1 ) Hidayah >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
2 ) Imah >> Bayaran Maybank. [Belum Terima]
3 ) Hannan >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
4 ) Aqilah yuyu >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
5 ) Puteri Nadhira >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
6 ) Riha >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
7 ) Nur Haziqah >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
8 ) Nur Fathiah >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
9 ) Zarifah >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
10 ) Nik Nornisa >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
11 ) Aafifah Mohammad >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
12 ) Wan Aimi Amalina >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
13 ) Shaikha Shuhada >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
14 ) Solehah KD >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima]
15 ) Akmal Izzati >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima]
16 ) Skye Chow >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima]
17 ) Nurul Farhana >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima]
18 ) Nur Aqilah Ramli >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima]
19 ) Aiman Affifa >> Hantar Wang Pos. [Sudah Terima]
20 ) Nurul Balqis >> Belum Bayar. [Belum Terima]
21 ) Najwa Amira >> Belum Bayar. [Belum Terima]
22 ) Nadhrah Ridzuan >> Belum Bayar. [Belum Terima]
23 ) Nur Izzah Atirah >> Belum Bayar. [Belum Terima]
24 ) Khairunisa Yaacob >> Belum Bayar. [Belum Terima]
25 ) Farhaniza >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
26 ) Siti Maryam Jamilah >> Belum Bayar. [Belum Terima]
27 ) Nurul Hamiza >> Belum Bayar. [Belum Terima]
28 ) Cicakgirl >> Belum Bayar. [Belum Terima]
29 ) Elly >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
30 ) Wan Norjihan >> Hantar Cek. [Sudah Terima]
31 ) Fatin >> Hantar Cek. [Sudah Terima]
32 ) Hidayati Kasuma >> Bayaran Maybank. [Sudah Terima]
33 ) Nur Hanis Aqilah >> Bayaran Maybank [Sudah Terima]
34 ) Farah Amira >> Bayaran Maybank [Belum Terima]


Kak Ain akan membungkus dan menghantar Novel kepada yang sudah membuat bayaran.

Sekiranya belum membuat bayaran, sila buat bayaran secepat mungkin. Sekiranya sudah menghantar wang pos, Kak Ain akan update status penerimaan wang pos tersebut di sini.

Hanya komen berkenaan dengan pembayaran di sini. Kak Ain akan beri respons di bahagian komen di bawah.

Wasalam,
AinMaisarah

32 comments:

::fatin:: said...

kak ain..
fatin???
fatin dah pos cek..
minggu lepas..

wslm..

Anonymous said...

Riha dah terima novelcomel tu beserta baki 50 sen..

thank you kak ain!

@Riha@

ainmaisarah said...

Salam,

Fatin, sori-sori Cik Abang lupa nak update nama Fatin. Kak Ain dah hantar pun bungkusan untuk Fatin.

Sudah di update.

Riha, enjoy the books, tapi jangan lupa kerja sekolah tau.

wasalam
AinMaisarah

farha_niza said...

assalamualaikum,

kak Ain,saya dah bayar pada minggu lepas di akaun maybank.

zarifah said...

kak ain bila novelcomel saya datang?

zarifah said...

kak ain saya tanya je erk kak ain.

-hanis ushy- said...

Salam Kak Ain,

Hanis dah pos duit tu melalui Akaun Maybank pada hari Isnin.
Harap Kak Ain terima.

nurul hidayah roslan said...

salam kk ain,

alahamdulilah ..dayah dah terima novel comel tu..thanks you kk ain!!





wasalam ,
~dayah~

ainmaisarah said...

Salam Farha_Niza,

Ingat lagi tak bila tarikh buat pembayaran tu, memang ada 2 orang yang dah masukkan duit dalam Maybank tapi tak bagitau Kak Ain.

Nanti Farza_Niza bagi emel pada Kak Ain ok.

::fatin:: said...

salam kak ain..
ya ALLAH..fatin dah gabra tadi..
ingatkan tak smpai kat tangan kak ain lagi..
nway..thanks kak ain..

salam..
fatin

imah said...

Kak ain...
yang dah bayar je ke dapat??
tapi saya belum bayar mcm mana boleh dapat plak ni????
pelik....sungguh pelik....

~aqma_rockgurlz~ said...

salam kak ain,

saya akmal izzati, saya baru pos wang pos pagi tadi.

elly said...

Salam Kak Ain...

Kak Ain dah terima maklumat peribadi Elly ? Harap balas

elly said...

Salam Kak Ain...

Kak Ain dah terima maklumat peribadi Elly ? Harap balas

Anonymous said...

Kak Ain,
Ni Skye. Saya sudah bayar wang pos RM 60 pada 30/4/08 (rabu) ya!

::fatin:: said...

skye borong buku kak ain!

Anonymous said...

17 ) Nurul Farhana >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima]<--kak ain..fara hantar melalui akaun maybank.ayah tak kasi poskan.harap kak ain tukar secepat mungkin ye.insyaallah mlm ni sye akn msukkn duit

Anonymous said...

kak ain..saya byar melalui akun bank dan bukan melalui wang pos dan bukan wang pos.saye tak dapat nak msukkn duit RM20 dalam akaun maybank sebab mesin dekat sini rosak.ayah kata kalau mesin kat sini rosak lagi ayah akan pergi msukkn duit tu dekat bandar esok.nnti saye akn bagitau bile saye msukkn duit.

Anonymous said...

kak ain..saya byar melalui akun bank dan bukan melalui wang pos dan bukan wang pos.saye tak dapat nak msukkn duit RM20 dalam akaun maybank sebab mesin dekat sini rosak.ayah kata kalau mesin kat sini rosak lagi ayah akan pergi msukkn duit tu dekat bandar esok.nnti saye akn bagitau bile saye msukkn duit.

~FARA/NURUL FARHANA~

cicakgirls =) said...

Salam Kak Ain,

Saya bayar melalui akaun kak Ain la..tapi kalau saya beli 3 Novel Comel kena bayar berapa ringgit?

Adik saya,Asma pon nak beli 3 novel comel..harap kak Ain dapat bagitau harganya :)

Wassalam.

Anonymous said...

kak ain..saye dah msukkn RM20 ke dlm akaun maybank pade jam 2.45 pm. pada tarikh 2/5/08.harap kak ain akn poskan novel comel scpat mungkin.lagi satu, kat depan tu tulis saye hantar melalui wang pos.tapi sebenarnye saye hantar melalui akaun maybank.untuk pengetahuan kak ain, saye juge dah hantar mesej kak kak ain.kak ain pun dah dapatkan?

~fara / Nurul Farhana~

Anonymous said...

kak ain..
yang sudah terima tu kita dah terima buku atau kak ain dah terima?

Anonymous said...

17 ) Nurul Farhana >> Hantar Wang Pos. [Belum Terima<--bile kak ain nak tukar ni?saye hantar melalui akun maybank dan msukkn duit dlm akun tu.sori ye saye tanye.saye tau kak ain busy.

fara/nurl farhana

MaWadDaH! said...
This comment has been removed by the author.
MaWadDaH! said...

kak ain..
nama mawaddah mane?
ayah saye dah bayar melalui maybank pada 3 mei sebanyak RM37...

cutegirl_balqis said...

Kak Ain...Balqis dah baca duit novel comel sebanyak RM20...harap Kak Ain dah terima....Saya buat pembayaran tu kat Maybank Puchong Permai pada tarikh 3 Mei 2008....

Anonymous said...

hai kak ain....
sy amira...
sy nk beli novel:
#aku mahu teman tp mesra
#impiana1&2
ini maklumat sy:
*b-g-03,vila krystal,jln silat lincah,b.selesa jaya,81300,skudai,
johor....
*016-7784900
*PUTERI.AMIRA@YAHOO.COM.MY
*sy tlh mmbwat byrn melalui akaun kak ain...
sy nk novel comel:
#penubuhan the wannababes
#ada apa dgn farah&fahrin
#rahsia linda....
TERIMA KASIH...

Anonymous said...

kak ain, heharap kak ain dah trime wang pos tuh..berdebar2 niyh..kakak sy pun dah tanya sbb dia yg bank-in kan..thanx k.ain..=)

~siti maryam jamilah md kamal

Anonymous said...

kak ain asal xdek nmer abby...??

Anonymous said...

kak ain abby nak bli novel...maklumat di bawah..

nama:nur jazmin ranyza bt jalaluddin

alamat:no 16,jln suasana 5/2,bandar tun hussein onn,cheras,43200,selangor darul ehsan.

no telefon:0126603579..

judul buku: impiana,n aku mahu popular.

nanti abby masukkan dalam akaun maybank...

p/s:novel impiana tu untuk HAZIRAH..novel aku mahu popular untuk ADREANA...

ABBY,

Anonymous said...

salam kak ain,

saya dah buat tempahan buku nvelcumel..harap akk dh bca emel dri ibu sya zubaidahramli@yahoo.com ngan msej sms kat enpon akk yerh..thanks

love,
nadhirah

Anonymous said...

akk nih sya nadhirah, sya wat ari 30 ogos( sabtu) klow akk nak tawu hari tuh jer..sbb sya beli gner akaun :) that all smekom..