06 April 2008

Gambar-Gambar Pesta Buku 2008

Assalamualaikum,

Kak Ain ingin berkongsi gambar-gambar yang Kak Ain terima daripada adik-adik yang hadir di Pesta Buku Antarabangsa PWTC 2008.






Pesta buku masih berlangsung selama seminggu. Harapnya Kak Ain dapat berjumpa lebih ramai lagi pembaca-pembaca buku Kak Ain.

Sesiapa yang sudah bergambar dengan Kak Ain tu, harapnya dapatlah berkongsi gambar. Hantarkan kepada Kak Ain melalui e-mel maisarah_ain@yahoo.com.

Wasalam
AinMaisarah

13 comments:

najwaamira said...

Comelnya Riha dan adiknya...Semua gambar cantik2 belaka..Esk saya hntr gmbr tu ya kak Ain.

Anonymous said...

kak ain,
sye najwa...
haritu sye pergi booth pts tapi kak ain x de pown...
sedih sye...
tpi sye dah bli buku aku mahu buli..
besh ah...
kak ain...
walauapapun sye sgt sedih sebab sye x sempat jumpe kak ain...
5 april sye pegi..
sye nak minta signature kak ain,tpi kak ain x dek...
sye nak tergelak pown ade jugak mase nak bli buku aku mahu buli...
nak tau x nape?
sebab sye datang ngan kakak sedara sye...
kakak sedara sye tu cantik...x pakai tudung plak tuh....
pastuh kan ade sorang mamat nie mintak no tepon kakak sedara sye..
mase tu sye nak bayar buku aku mahu buli...
tpi kak ain sye nak complain sket...
kenapa buku aku mahu buli ade calar2?
tu jerlah.........

Salam kak ain...
sye doakan kak ain panjang umo..

najwaamira said...

Kak Ain cuba cek email kak AIn.Saya ada hantar email.Kak Ain sila jawab ya..

fazlin said...

kak ain nk jumpe akak.
huaaaaaaaaaaa..sedih gileeeeeee..
coz x lkeh jumpe akak....
huaaaaaaaa
nape x leh piiiiiiiiii...

cutegirl_balqis said...

assalamualaikum kak ain...balqis sedih laa sebab balqis x sempat nak ambil gambar ngan kak ain...ramai sangat....teringin sangat nak ambil gambar ngan kak ain...jeles tau tengok kak ain ngan riha....saya nak tanya apa kriteria yang kak ain ambil peduli kalau nak masuk peraduan aku mahu teman tapi mesra tu ???

aini said...

salam k.ain

ala..rugi nyer x amik gambar
lpe la nak bwk camera

next year kalo pnjg umo.

Anonymous said...

salam kak ain,

saya x sempat nak kirimkan gambar...
kak ain dah siarkan gambar...
takpe, saya tetap nak emelkan gambar saya kat kak ain, tapi petang ni x leh sebab saya kat office ayah..
malam baru dapat.
kenapa x tunggu sara hantar gambar???

p/s : kalau kak ain nak siarkan lagi gambar minggu depan..pastikan kak ain siar kan gambar sara skali..

salam,
~ Sara Imanina 2008~

sara imanina said...

salam kak ain,

sedihnya...walaupun saya dah bergambar dengan kak ain, tetapi saya x sempat hantar sebab kak ain dah siarkan gambar...
huah......huah......
jeles betul dengan riha...

salam sedih,
~ Sara Imanina 2008 ~

Riha said...

Salam Kak Ain,
Huhu... dapt juga bergambar dengan kak ain. Mir.. thx sbb puji kita comel!! :) Yg tak pergi jgn sedih...... insya-Allah ada peluang...

Izzie Izzati said...

Erm..
Akak,hari Ahad ni(13 April) akak ada tak kat pesta buku.Manlah tahu kalau2 dapat jumpa akak,kan??Jawab tau?

farah~amira said...

kiutlah kak ain mase tuh....
kak ain, x dapat novel comel ke?

nana said...

salam kak ain, cemburu sy tgok gambar 2 tu.. sy x boleh pergi la..hukhuk

Izzie Izzati said...

kak,dulu akak pernah cakap y akak pernahjumpa kak farihah iskandar,kan??Akak ingat lagi tak macam mana rupa dia?