02 April 2008

AKU MAHU KE PESTA BUKU

Assalamualaikum semua,

Kak Ain ingin mengumumkan tarikh dan masa Kak Ain akan berada di PESTA BUKU ANTARABANGSA di PWTC yang akan bermula pada hari Jumaat ini 4hb April 2008.

Kak Ain akan berada di booth 2057 dan 2058. Sila cari booth Hotlink ya, berdepan dengan booth PTS ONE.


Sabtu, 5hb April - 3.00 petang hingga 8.00 malam
Ahad, 6hb April - 2.00 petang hingga 5.00 petang
Isnin, 7hb April - 5.00 petang hingga 7.00 malam
Rabu, 9hb April - 5.00 petang hingga 7.00 malam
Ahad, 13hb April - 11.00 pagi hingga 2.00 petang

Haaa, siapa yang nak pergi ke Pesta Buku kali ini? Sila nyatakan di bahagian komen di bawah. Jangan lupa perkenalkan diri apabila berjumpa dengan Kak Ain. Janganlah malu-malu yer.

wasalam
AinMaisarah

34 comments:

Riha said...

Saya pergi kak Ain!! Saya pergi!! Kak Ain, buku Teman Tapi Mesra dah siap?

Anonymous said...

kak ain!! sye pegi.....name sye najwa...umo 12 tahun......tpi sye x pasti lagi pegi ke x!!

harap berjumpa ngan kak ain kat sane!

WASALAM,

NajwaIzzati

Anonymous said...

hai kak ain.....

sye nk jumper kak ain kat PWTC tau..

sye akan pegi ke booth hotlink....

tpi sye takut nanti ade budak yang berebut nak jumper kak ain.....

tuh yg sye takut tu...

dahla sye kecik.....berat pown 25 kg jer....umo 12 taun....tinggi 135 cm jer.....ehh......ter-cerita pasal diri syelah polok!

walauapapun kak ain......

sye tetap akan datang dan berjumpe kak ain sebab kak ain adalah penulis yang paling sye hormat macam sye hormat enid blyton!


wasalam,

NajwaIzzati

-hanis ushy- said...

kak ain!
Hanis pg Sabtu,pukul 3 ptg dgn kwn2.X sabar nk jumpa Kak Ain.

nurul hidayah roslan said...

salam kk ain,

kk ain kite jumpe disane...:)...harap2 bukuamttm x abis...

nurul hidayah roslan said...

kk ain dayah nk tanye surat memohon maaf ke atas mimi monira tu...kk ain da bce ker dayahnye???
sape pemenangnye???

cutegirl_balqis said...

kak ain ni balqis...nanty balqis pegi n tak saba nak jumpe kak ain kat sane....insyaallah balqis datang ari ahad...kak ain ade kan mase tu ??? balqis tak boleh datang ari sabtu sebab ayah balqis keje....

Sara Imanina said...

SAYA NAK PERGI ! SAYA NAK PERGI ! SAYA HAPAR DAPAT JUMPA KAK AIN... itupun kalau ada rezeki...

hm...kalau beli bk amttm dari kak ain dkt kak ain di pesta buku bleh ke? sebab saya nak dptkan novel comel skali.. Insya-Allah , sara g hari sabtu..tapi x pasti lagilah...

salam ceria,
~ Sara Imanina 2008 ~

Sara Imanina said...

heheh..silap2 tuliss..

kalau beli buku amttm drpd kak ain, tapi kali ini bkn guna pos2 tapi kak ain bagi kat pwtc bleh ke?? harap kak ain balas..ataupun saya nak kena bagi emel kat kak ain?? jawab tau...

nanti sian saya cakap sorang2.hehe :-P

sara imanina said...

hmm..saya rasa saya tau kenapa kak ain masih tak jual2 lagi bk tak bisa memilih.hihi...

harap kak ain dpt jawab soalan saya kat atas ni...
bleh ke?

bye..wasalam

Syafiqah said...

saya pegi!!saya pegi!!maybe hari sabtu @ahad..huhuhu..

sharifah khairah said...

askum...

saye mgkn pegi kOt.. hihihi :]

kak ain hari jumaat kak ain ade x??
sbb sharifah mgkn g KL hari jumaat n blk pOn hari jumaat kOt...

klu sempat sharifah pergi lah....
huhu :]

hope sgt bleh jumpe kak ain n klu bleh nk beli buku amttm skali...

kak ain please jwb sblm hari jumaat 4 APRIL eh...
huhu :D ..tq

wassalam...

sharifah khairah said...

klu ader rezeki kiter jumper yer kak ain..

hihihi :]

sharifah khairah said...

NAK JUMPA KAK AIN!!!!!!!!

NAK JUMPA KAK AIN!!!!!!!!

NAK JUMPA KAK AIN!!!!!!!!



NAK!!! NAK!!! NAK!!!

SANGAT JUMPA KAK AIN KLU BLEH!!!!!!!

Anonymous said...

kak ain saya datang masa hari ahad tapi tak tau pukul berapa.

zafirah.

fazlin said...

kak ain sori sy x leh pegi lar.mak x kasi sbb jauh sangat..anyway kak ain sy dh dpt novel comel.tp sy belom dpt novel yg sy beli lagi.
1)aku mahu buli
2)impiana 1 & 2
kak ain fazlin nk pegi sangat jumpa kak ain tp jauh sangat..sori kak ain..
sy x leh pegilah.mintak maaf banyak2

fazlin said...

kak ain sori sy x leh pegi lar.mak x kasi sbb jauh sangat..anyway kak ain sy dh dpt novel comel.tp sy belom dpt novel yg sy beli lagi.
1)aku mahu buli
2)impiana 1 & 2
kak ain fazlin nk pegi sangat jumpa kak ain tp jauh sangat..sori kak ain..
sy x leh pegilah.mintak maaf banyak2

irahazira said...

salam kak Ain, sy Hazira.

insyaAllah sy pegi hari Ahad pagi-petang. takut buku AMTTM habis pulaaak sebab masa tu pesta buku dah berlangsung selama 2 hari. jadi kalau boleh, sy nak mintak akak tolong simpankan 1 untuk saya. maklumlah, orang dah terkenal. buku2 pun sampai x cukup. itu yg susah tuu.. ngee =D
pastu stay sampai petang, nak jumpa akak, bagi sesuatu.. ;)

lagi satu, terima kasih ye dah bagi emel Hazira dekat PTS. harapnya, kalau dapat, bolehlah diorang maklumkan kepada sy awal2 sikit.

hmm pasal 2 buah novelcomel lagi yg sy belum dapat tu : ada apa dengan Farah&Fahrin ++ Rahsia hati MR. Lobak2 tu, kalau Kak Ain tak sempat nak pos, tak apalah. Kak Ain bagi masa pesta aje lah ok? Hari Ahad insyaAllah saya pegi, amik nvlcml tu. Kak Ain ingat tau! thanks..

>> SAYANG KAK AIN!!!

solehah kd said...

kak ain..nak pegi gak.tp x tau lg bole naek kl ke x..hehehe...nak jumpe kak...ain...kite x nakal tau!!...SOLEHAH BUDAK BAEK!!!heheheehehehhehehehehehe

eila yang sediw said...

sori yew kak ain...
x dpt p la...
jauh tu...

ainin sofiya said...

assalamualaikum..... insyaallah saya pegi.kak ain,kak ain boleh tak bagi buku impiana 2 masa hari sabtu.please!!!!saya dah order,tapi tak dapt.

haziqah aisyah said...

hai kak ain...
saya pegi pesta buku tu...
nanti kita jumpa ye kak ain!!!
haziqah~~

najwaamira said...

Saya nak pergi....Aku mahu tman tapi mesra dah siap and tak bisa memilihmu??Ada novelcomel x kak Ain nak kasi kat kita org nanti???Ingat ya,saya Najwa Amira.Saya dtg dgn ayah saya...Saya umur 11 tahun.Kalau kak Ain nak kepastian,takut org menyamar ke minta email saya ya..Jumpa di sana!

haziqah aisyah said...

kak ain nape kak ain pegi pukul 3 lambatnye!!!
macam mane nak jumpe kak ain..
sbb saye datang pagi...
haziqah~~

farah~amira said...

salam Kak Ain yg kuminati,
alhamdulilah..farah akn datang bersama keluarga dan akn jumper kak ain....
i'm so exited...huhuhu..
see you there...

aini said...

salam k.ain

emm..maybe kte g ari ahd kot..
sabtu ade hal la..

farah~amira said...

saya farah amira binti ab hamid...bley pggl farah je...
berumur 13 thn..jumpe di sana....
can't wait 2 see you!!!

farah~amira said...

Salam kak Ain...
bley ke beli dr kak ain buku2 tu??
dapat novel comel gak ke??

haziqah aisyah said...

saya haziqah..
berumur 14 tahun..
jumpa kak ain kat sana....

elly said...

Salam Kak Ain...

Elly InsyaAllah pergi.mungkin hari Sabtu.Lepas Zohor kot.Sebab nak round2 dulu baru jumpa Kak Ain.hehe.Lagi satu,Kak Ain tolong simpankan Elly buku AMTTM.Nak beli terus InsyaAllah.Kalau boleh Kak Ain sign sekali lah yer!Terima Kasih.

Anonymous said...

Akum kak ain,
Saya pergi tp sy x pasti biler.Kat sana nnt sy perkenalkan duri.Bye............





-smart girl-

Anonymous said...

kak ain..
sye dh jumpe kak ain!!sye dh jumpe kak ain!!tp buku aku mahu buli dh abis...harp nnti bleh beli....

wasalam...

IMAH

najwaamira said...

Kak Ain,saya dah baca separuh AMTTM tu..Mmg best...

Anonymous said...

salam kak ain...
saya tak dapat pegi coz saya dari sabah..soli yea kak ain..tapi sy tetap akan sokong n beli semua buku-buku kak ain..

wassalam,

FarhanNajwa